Na příště… Nastuduj si článek na:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Efektivní užívání energie v průmyslu
Advertisements

Sled katastrof v Japonsku.
Vývoj vztahu člověka k prostředí
Višňové u Znojma Naše ubytování v penzionu, který je známý z filmu Bobule.
Výstavba větrné elektrárny v lokalitě Varnsdorf-Špičák RCA Research.
Jaderná energie.
MĚŘENÍ ČASU PhDr. Jana Žáková.
Jaderná energie Objevitelé Jaderné elektrárny Jaderné zbraně
Vodní elektrárny -V České republice se nacházejí v povodí Labe,Vltavy,Odry,Ohře a Moravy. -Jednu z prvních vodních elektráren postavil T.A.Edison roku.
Elektrický obvod I..
Globální oteplovaní.
Jaderné elektrárny.
Autoři: Adam Lavička Martin Novák Nabídka pro ministerstvo průmyslu.
Černobyl Jiří Ludačka.
Jaderná energie ZŠ Velké Březno.
Jaderná energie Martin Balouch, Adam Vajdík.
HAVÁRIE JADERNÝCH ELEKTRÁREN
Vypracoval: Michal Schöniger Výroba el. energie, bezpečnost v elektrotechnice.
Elektrárny v ČR.
Populační problém Vypracovali:Adam Páv,Marek Nedvídek.
ZŠ Rajhrad Ing. Radek Pavela
JADERNÁ ELEKTRÁRNA.
Komín v běhu času Ing Jan Mareček.
Energetika.
Jihočeský kraj - procvičování
Jsou zásoby přírodních zdrojů na Zemi omezené?
Česká republika: Tepelné elektrárny Hospodářský zeměpis
FRANCIE Jan Dušek.
Počátky vývoje USA nový stát byl republikou s prezidentskou demokracií prvním prezidentem byl zvolen George Washington královská půda byla vyvlastněna.
Jedna ze dvou jaderných elektráren v ČR - Temelín
Jaderná Elektrárna.
Jaderná energie při chem. reakcích změny v elektronových obalech za určitých podmínek mohou změnám podléhat i jádra atomů nestabilní jádra atomů některých.
Vytvořily : NickGuláš, Daniel Urban. Dne jsme navštívili jadernou elektrárnu Temelín.
SPOLUPRÁCE S PARTNERY – ZÁKLAD KVALITNÍ ODBORNÉ VÝUKY
Grafický zápis algoritmů (vývojové diagramy) Test na trojúhelník (trojúhelníková nerovnost) Maximum ze tří čísel s použitím pomocné proměnné Pravoúhlý.
OBZORY V této prezentaci vás seznámíme s prvními šesti levely hry : Naše obec.
VY_32_INOVACE_3D.6.12 Autor: Kateřina Vyčichlová Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Dějepis, 6. třída ZŠ Základní škola Kutná Hora, Kremnická.
1665 n. l. Londýn sužovaný dýmějovým morem Woolsthorp – rodný dům jednoho z největších fyziků v dějinách lidstva.
Tepelné akumulátory.
Autor: Romana Nováková Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova 55 Listopad 2013.
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
Obnovitelné zdroje Větrné elektrárny.
Těžký průmysl Energetika.
Autor – Vlastimil Knotek Závěrečná práce.  Elektrická energie je schopnost elektromagnetického pole konat elektrickou práci. Čím větší energii má elektromagnetické.
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_05_32_ČLOVĚK A ENERGIE. Anotace: Prezentace může sloužit jako výkladové, opakovací učivo Autor: Mgr. Martin Palát Jazyk: Čeština.
Elektrárny Zbožíznalství 1. ročník Elektrárny - rozeznáváme: 1. tepelné elektrárny 2. vodní elektrárny 3. jaderné elektrárny.
OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U Náboženství a církve 2.
Průřezové téma - Enviromentální výchova Lidské aktivity a životní prostředí Zdroje energie III. Alternativní zdroje 2/2 Anotace: Prezentace slouží jako.
1 JE – jaderne elektrarny JE – Jaderné elektrárny 2 1 DDZ, rozdělení elektráren, Princip výroby elektřiny, 2 Objev elektronu, Historie JE.
ČESKÁ REPUBLIKA Jihočeský kraj Jihočeský kraj v ČR.
OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U Vlastenectví a národní tradice.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav AUTOR: Jana Valášková NÁZEV: VY_32_INOVACE_ 13 _FYZIKA TÉMA: Elektrárny – typy elektráren ČÍSLO PROJEKTU:cz.1.07/1.4.00/
Jaderná ELEKTRÁRNA.
Palivoenergetické suroviny
ČESKÁ REPUBLIKA ENERGETIKA.
ZATEPLOVÁNÍ DOMŮ Historie a vývoj.
Název školy: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Výukový materiál Škola: Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Autor: Zbyněk Lecián Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Výchova k občanství Moc výkonná
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
VY_32_INOVACE_160_Evropská část Ruska
Porovnej vlastnosti těchto nerostů podle tabulky v učebnici a pokus se zjistit, v čem spočívá rozdílnost jejich fyzikálních vlastností/ soustřeď se na.
Elektřina VY_32_INOVACE_05-36 Ročník: IX. r. Vzdělávací oblast:
Základní škola a mateřská škola Bohdalov
Pokus. konec.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Obnovitelné zdroje energie a blízká budoucnost
VY_12_INOVACE_Rů_II_15 JIŽNÍ ČECHY Název projektu: OP VK
Transkript prezentace:

Na příště… Nastuduj si článek na: (formou referátu) Nastuduj si článek na: http://euro.e15.cz/profit/nebojme-se-spalovani-obili-875567 http://www.reflex.cz/clanek/stary-reflex-reflex-cz-reflex-cz-fertek/18700/budeme-topit-psenici.html Objasni princip fungování jaderné elektrárny. Zjisti, které státy byly mezi prvními, které měly vlastní jaderné elektrárny? Pokus se zjistit 3 největší jaderné katastrofy v dějinách lidstva. Jaké je historické pozadí výstavby jaderných elektráren v dnešní ČR, jak výkonné jsou české jaderné elektrárny?