Vysoká škola technická a ekonomická Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku Tuto šablonu lze použít jako počáteční soubor.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Vysoká škola technická a ekonomická
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Práce s biografií a komunikace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Financování a účetnictví základních škol
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Pořízení a dodání zboží z pohledu DPH v rámci Evropské Unie
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Střední škola gastronomie a hotelnictví Mladá Boleslav, s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Povolání logistický manažer
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Ing. Lucie Brzáková 15. května 2017 Kvalita – Quality 2017
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Ing. Lucie Brzáková 12. září 2017
Shromáždění Školního parlamentu
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku Tuto šablonu lze použít jako počáteční soubor pro prezentaci výukových materiálů při práci ve skupině. Oddíly Po kliknutí na snímek pravým tlačítkem myši lze přidat oddíly. Oddíly mohou pomoci uspořádat snímky nebo usnadnit spolupráci mezi více autory. Poznámky Oddíl Poznámky použijte k zadání poznámek k doručení nebo dalších podrobností pro posluchače. Tyto poznámky lze zobrazit během prezentace. Vezměte v úvahu velikost písma (důležité pro usnadnění, viditelnost, pořízení videozáznamu a online provoz). Sladěné barvy Věnujte zvláštní pozornost obrázkům, grafům a textovým polím. Zvažte, zda účastníci budou tisknout černobíle nebo ve stupních šedé. Provedením zkušebního tisku ověřte, zda barvy fungují správně při vytištění černobíle i ve stupních šedé. Obrázky, tabulky a grafy Vsaďte na jednoduchost: pokud je to možné, použijte konzistentní a nerušivé styly a barvy. Označte popisky všechny grafy a tabulky. Autor: Jana Pavlíčková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Hana Ezrová, CSc. V Českých Budějovicích, únor 2017

Motivace a důvod k řešení daného tématu Zajímavost tématu Prohloubení znalostí Osobní zájem o komunikaci Možnost aplikovatelnosti výsledků v praxi Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

Cíl práce Cílem bakalářské práce je analýza funkčnosti uplatňovaného vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku. Následné vyhodnocení problematických oblastí a návrh opatření na jejich eliminaci.

Profil vybraného podniku Název podniku: BIG-HAM s.r.o. Sídlo: U plovárny 1, 110 00 Praha 1 IČO: 63674548 Předmět podnikání Hostinská činnost Pořádání kulturních produkcí, zábav a provozování zařízení sloužící k zábavě Výroba, obchod a služby Prodej konzumního lihu, konzumního lihu a lihovin

Výzkumné otázky 1 2 3 4 Jaká je struktura komunikace v organizaci? Jaký je vliv udržovaných vztahů mezi zaměstnanci v podniku na vnitropodnikovou komunikaci? 2 Jaký je postup směrů komunikace uvnitř podniku? 3 Jaké je hodnocení nastavení vnitřní komunikace z pohledu zaměstnanců podniku? 4 Toto je další možnost. pro snímek s přehledem.

Metodika Dotazníkové šetření Vlastní praxe a pozorování Analýza interních dokumentů Neformální rozhovory se zaměstnanci Jaké dovednosti mají posluchači mít po dokončení této výuky? Stručně popište jednotlivé přínosy, které by si posluchači měli odnést z této prezentace.

Zhodnocení výsledků Výzkumná otázka č.1 Jaká je struktura komunikace v organizaci? Liniově organizační struktura Informovanost rozdělení organizační struktury Rozdělení kompetencí a odpovědnosti

Zhodnocení výsledků Výzkumná otázka č.2 Jaký je vliv udržovaných vztahů mezi zaměstnanci v podniku na vnitropodnikovou komunikaci? Dotazníkové šetření

Zhodnocení výsledků Výzkumná otázka č. 3 Komunikační toky Jaký je postup směrů komunikace uvnitř podniku? Sestupná komunikace Vzestupná komunikace Horizontální komunikace Diagonální komunikace

Zhodnocení výsledků Výzkumná otázka č. 4 Jaké je hodnocení nastavení vnitřní komunikace z pohledu zaměstnanců podniku? Otázka č. 12: Je vnitřní komunikace s kolegy, vedoucími pracovníky a manažery na dobré úrovni?

Návrhy opatření Sestavení komunikačního plánu Více se věnovat interní komunikaci Zlepšit komunikační schopnosti – školení personálu na komunikaci Podpořit odměňování kvality práce Častější teambuilding pro upevňování vztahů na pracovišti

Závěrečné shrnutí Zjištění stavu komunikačního systému ve společnosti BIG-HAM s.r.o. Efektivně využité metody k získání závěrečných výsledků Zodpovězení stanovených výzkumných otázek Cíl práce byl splněn

Doplňující dotazy ? Vedoucí práce: Jaké máte konkrétní návrhy na základě zjištěných nedostatků? Oponent práce: Jak byste hodnotila efektivnost vnitřní komunikace? Jak na závěry formulované v práci reagovali majitelé firmy? Pro každé z témat použijte záhlaví oddílu, aby zde byl pro posluchače jasný přechod.

Děkuji za věnovanou pozornost Microsoft Konstrukční dokonalost Děkuji za věnovanou pozornost Je vaše prezentace co nejvýstižnější? Zvažte přesunutí nadbytečného obsahu do dodatku. K uložení obsahu, který případně budete chtít zmínit v části vyhrazené pro dotazy nebo který si mohou účastníci podrobněji prozkoumat později, použijte snímky s dodatkem. Důvěrné informace společnosti Microsoft