Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_20_20_zdravý životní styl.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_02_20_zdravá výživa. Co by měla obsahovat?
Advertisements

N á zev S Š : SOU Uherský Brod Autor: Mgr. Věra Dudová N á zev prezentace (DUMu): Právní řád ČR a právní ochrana občanů N á zev sady: Výuka občanské nauky.
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991 Autor: Mgr. Jaroslava Stejskalová Název materiálu: VY_32_INOVACE_46_Člověk a společnost.
VY_32_INOVACE_16_20_kouření. Spoj název s obrázkem.
DUM:VY_32_INOVACE_VIII_3_20 Jednoduchý elektrický obvod Šablona číslo: VIII. Sada číslo: 3.Pořadové číslo DUM:20. Autor:Mgr. Milan Žižka Název školyZákladní.
Základy duševní hygieny. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport, zdraví, svět.
VY_32_INOVACE_08_21_spánek a odpočinek.
ZEMĚPIS VY_32_INOVACE_09_05_podnebné pásy (polární pás)
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
VY_32_INOVACE_08_20_alkohol. Alkohol se vyznačuje různě vysokým obsahem ethanolu. Požití alkoholického nápoje způsobuje v menších dávkách (v závislosti.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 Anotace.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_18_20_špatný spánek.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
AUTOR: Mgr. Markéta Dornicová
Mgr. Jitka Vlková VY_32_INOVACE_07_12_vyjmenovaná slova
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_04_20_první pomoc.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Majetek domácnosti Autor: Pavla.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_20_Rovinné útvary
PŘÍRODOPIS 8. ROČNÍK VY_52_INOVACE_04_01_ žlázy s vnitřní sekrecí.
VY_32_INOVACE_18_04_podstatná jména (souhrnné opakování)
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
  Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mona Drábková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
Eva Císlerová, Dis. Pohyb na ledu.
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Název projektu: Moderní škola
Síla a skládání sil Ing. Jan Havel.
Snídaně – oběd - večeře ZdravÍ, bezpečí.
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_14_Krevní oběh
FINANČNÍ GRAMOTNOST Hospodaření domácnosti.
VY_32_INOVACE_18_12_Zdravý životní styl
Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady  15
Najdi jarní květinu, která se nachází jen jednou
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.21_Etapy_lidskeho_zivota.
Hrubá a čistá mzda, pojištění, daně 1 – Hrubá a čistá mzda
Mgr. Jitka Vlková VY_32_INOVACE_20_02_vyjmenovaná slova
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
VÝROBA ŚÍPKOVÉHO ČAJE sebeobsluha.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
VLASTIVĚDA 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_03_07_světové strany.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Několik rad, jak si udělat život krásnější …
Autor: Mgr. Jana Burdzová
VY_32_INOVACE_19_18_odčítání do 100 s přechodem desítky
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
AUTOR: Mgr. Erika Hovorková
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_23
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Digitální gramotnost Informatické myšlení
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_Člověk a jeho zdraví TÉMA:
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Vl_03_Vodstvo ČR
PŘÍRODOPIS 8. ROČNÍK VY_52_INOVACE_07_01 _vznik člověka.
Mgr. Jitka Vlková VY_32_INOVACE_17_12_vyjmenovaná slova
Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_18 Fyzika,
Vztah k životnímu prostředí
VY_52_INOVACE_19_01_trávicí soustava
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_12_03_tvrdé a měkké souhlásky.
VY_32_INOVACE_08_01_nadmořská výška
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_20_20_zdravý životní styl

Životní styl většinou přebíráme od rodičů a dotváříme si ho v průběhu celého života. Každý člověk má svůj životní styl. Snahou každého člověka je být spokojený a vyrovnaný.

CO JE ŽIVOTNÍ STYL? Způsob životosprávy: výběr vhodného jídelníčku. Denní režim: střídání práce (hry) odpočinku a spánku. Trávení volného času, přátelské a zodpovědné vztahy k sobě a ostatním lidem.

Napiš, kdo nebo co ovlivňuje náš životní styl?

Náš životní styl ovlivňuje: ŠKOLA PŘÁTELÉ ZAMĚSTNÁNÍ FINANČNÍ SITUACE SPOKOJENOST V RODINĚ

1 4 3 8 11 P 2 3 4 5 Y R 6 E K 6 7 D U 8 9 10 A 9 D O 5 10 V N B 11 2 O R A B K 1 7

M S Y L Ž I V O T A

Smysl života hromadění peněz vztahy k ostatním lidem (spoj co k sobě patří) hromadění peněz vztahy k ostatním lidem ochota pomáhat druhým

Spokojenost v životě Spokojenost člověka spočívá Každý člověk si občas klade otázku jaký má jeho život smysl. Pro někoho má smysl života hromadění peněz, majetku a hmotných věcí, ale i když si může dovolit téměř všechno nemusí být spokojen. Spokojený člověk je ten, který má dobré vztahy k ostatním lidem. Spokojenost člověka spočívá v ochotě pomáhat druhým lidem – v tom může člověk nalézt životní smysl.

Doplň tabulku jak pomáháš a můžeš pomoci ostatním lidem. Pomáhám: Mohu pomoci:

Přístup k životu Jak tedy lze ke svému životu přistupovat? Buď AKTIVNĚ, nebo PASIVNĚ Aktivní přístup Pasivní přístup Prožijeme život podle svých představ. Člověk dopředu promýšlí svůj život, plánuje životní kroky, je cílevědomý. Člověk se nechá unášet událostmi, mnohdy nevhodným směrem.

POPIS 2. snímek – slouží k výkladu 3. snímek – slouží k výkladu 4. snímek – žáci interaktivním perem spojí, co k sobě patří 5. snímek – správné vypracování předchozího snímku 6. snímek – žáci interaktivním perem vyluští tajenku 7. snímek – správné řešení tajenky 8. snímek – slouží k výkladu 9. snímek – slouží k výkladu 10. snímek – žáci interaktivním perem doplní úkol 11. snímek – slouží k výkladu 12. snímek - popis 13. snímek - zdroje

ZDROJE www.office.microsoft.com Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pajkrtová.