Téma Závěrečné práce: Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení 29. 8. 2011 Vedoucí ZP:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Personální řízení v malých podnicích
Advertisements

Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
KONTROLA zpracovala: Ing. Jaroslava Teuberová Náchod, dne
Zvládání stresu ve společnosti KEK INA IDEC SA Piraeus, Řecko
Personální řízení a jeho úloha v podniku
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Analýza pracovního místa Katedra řízení Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJ PRACOVNÍKŮ - 5 Řízení lidských zdrojů.
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Podnikatelské prostředí: Makroprostředí
Postavení a úkoly manažera v oblasti řízení lidských zdrojů podniku
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PERSONALISTIKA Všechno v mém životě souvisí AC Education.
- manažerská práce je závislá na lidských zdrojích - manažeři uskutečňují cíle podniku prostřednictvím svých spolupracovníků - personální management se.
Průvodce odbornou praxí na VŠPJ Obor Finance a řízení Květen
EU a investice do lidských zdrojů Úřad práce v Liberci Oddělení implementace projektů ESF.
Podnikatelský institut PYRAMIDA s.r.o.
Struktura personální směrnice
Podniková ekonomika Personální činnost.
Úloha personální práce v podniku Organizování procesu změn ve struktuře a kvalitě lidských zdrojů organizace v souladu s potřebami, které jsou dány požadavky.
Podpora inovací prostřednictvím spolupráce VŠ s podniky Ing. Eva Bosáková, CSc.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Svaz průmyslu a dopravy ČR - zástupce těch, kteří vytvářejí hodnoty zástupce těch, kteří vytvářejí hodnoty a dopravy ČR Svaz průmyslu Praha, Ing.
Strana 1 Projekt Reflex Flexibilní odborníci ve společnosti znalostí Nové požadavky na terciární vzdělávání v Evropě Jan Koucký Středisko vzdělávací politiky.
Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení Téma Závěrečné práce: Vedoucí ZP:
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
Personální mamagement
Místo lidských zdrojů ve znalostní ekonomice. Proč znalostní ekonomika ? silná konkurence ekonomická krize efektivní výroba a prodej.
MANAGEMENT V PODMÍNKÁCH ZEMÍ VÝCHODNÍ EVROPY A RUSKA. Dle strategií České republiky jsou oblasti působení českých podniků na mezinárodních trzích jednou.
Personální plánování.
Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení Téma Závěrečné práce: Vedoucí ZP:
Katedra Řízení Podniku Řízení Lidských Zdrojů
Androdidaktika Vzdělávání. Smyslem vzdělání je dosáhnout moudrosti, nejen prostého vědění J. A. Komenský.
2. Zvolte právní formu Vašeho podnikání Pracovní úkol č. 5: A) - vyhledejte na internetu pojmy FO a PO a objasněte rozdíl mezi nimi. B) - co je právní.
VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ. Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1133Ročník:2. Vzdělávací obor: Ekonomika podniku Tematický okruh: Personální činnosti Téma:
N_MaEk Manažerská ekonomika 12. cvičení Cizoměnové operace (finanční deriváty – forwardy, futures, opce) léto 2014 Skupiny: N_MaEk/R3PH.
Vzdělání a trh práce Přednáška do předmětu Ekonomika školství
6. Profesní kompetence jako pracovní způsobilost Dagmar Svobodová.
Personální plán pro podnikatelský plán
AUDIT ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ V MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNICÍCH Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
Hodnocení vybraného podniku na základě finančních výkazů se zaměřením na ukazatel EVA Vypracovala: Bc. Ivana Kotoučková Vedoucí práce: Ing. Radka Redlichová.
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Systém odměňování ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
České Budějovice, červen 2016
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ
Racionalizace logistických procesů ve vybrané společnosti
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Management. Management Management Způsoby a metody řízení podnikatelských i nepodnikatelských celků tak, aby dosahovaly určených cílů Společenská věda.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
ROZVOJ INTELEKTUÁLNÍHO KAPITÁLU A VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
zpracovaný v rámci projektu
Katedra řízení podniku
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Transkript prezentace:

Téma Závěrečné práce: Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení 29. 8. 2011 Vedoucí ZP:

Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů CÍLE (HYPOTÉZY) ZÁVĚREČNÉ PRÁCE: Analyzovat a porovnat úroveň vzdělávání ve velkém a malém podniku. Ukázat na příkladech skutečných podniků, jaké jsou odchylky ve vzdělávání. Srovnat zjištěnou praktickou úroveň metod a způsobů vzdělávání zaměstnanců s teoretickými poznatky.

Praktická část Výsledky u velké společnosti (společnost A) Použitý materiál ze srovnávaných podniků. Snaha postihnout rozdíly ve vzdělávání a rozvoji pracovníků ve velké a malé společnosti. Tyto rozdíly v závěru porovnat i s teoretickou částí. Výsledky u velké společnosti (společnost A) Velké množství investovaného kapitálu do ŘLZ. Účel vyžaduje vzdělané zaměstnance. Sekce lidských zdrojů. Značná podobnost s teorií. Výsledky u malé společnosti (společnost B) Velmi nízké investice do vzdělávání. Účel podnikání nevyžaduje vzdělané pracovníky. Administrativní pracovník. Nízká podobnost s teorií.

Výsledky srovnání velkého a malého podniku Q kapitálu investované-ho do vzdělávání Potřeba vzdělaných pracovníků Kdo zabezpečuje personální činnosti Soulad s teoretickou částí Společnost A VYSOKÁ SEKCE LIDSKÝCH ZDROJŮ ANO Společnost B VELMI NÍZKÁ NÍZKÁ ADMINIST-RATIVNÍ PRACOVNÍK NE

Závěr Diametrální rozdíl mezi oběma srovnávanými společnostmi. Rozdíly plynou z kapitálových možností, podnikatelského účelu firmy. Velká společnost se více přibližuje teorii než společnost malá.

Otázky oponenta Proč považujete vzdělávání za hlavní složku řízení lidských zdrojů? Vzdělávání se stává celoživotním procesem. Požadavky na znalosti a dovednosti člověka se neustále mění, proto je nutné je rozšiřovat a prohlubovat. Silný motivační prvek. Jaké rozdíly vidíte mezi malým podnikem a velkým v otázce vzdělávání? Kapitálové možnosti financování vzdělávacích programů. Účel podnikání jednotlivých podniků. Podniky s méně náročnou intelektuální prací nemají potřebu motivovat pracovníky zvyšováním vzdělání.