Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
o Prohloubení dosavadních znalostí o Spolupráce s analyzovaným podnikem o Vhodné podmínky pro dané téma.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
„Podsklepený bytový dům 4 nadzemní podlaží cca 22 BJ “
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálového a informačního toku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza trhu biopotravin
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Finanční analýza ve vybraném podniku ve vztahu k podpoře řízení
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana Kočvárková (14922). Vedoucí práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph. D. Oponent práce: Ing. Jakub Hořický.

Motivace a důvody k řešení daného problému Osobní zájem o problematiku, prohloubení teoretických znalostí.

Cíl práce Cílem práce je analýza komunikace se zákazníkem ve vybrané společnosti. V práci bude rozlišeno, zda se jedná o komunikaci na průmyslovém či spotřebitelském trhu, zmapováno, jak daná firma dané odlišnosti respektuje a využívá. Výsledky vzešlé z vlastního šetření budou posouzeny a okomentovány, a to jak z faktické stránky, tak i z vlastního pohledu studenta, což bude hlavním přínosem práce.

Výzkumné otázky Věděla většina respondentů v době vyplňování dotazníku o možnosti zaregistrování se do věrnostního programu RYOR? Je většina dotázaných zákaznic trhu B2B spokojena s nabídkou event aktivit, které firma RYOR pořádá? Je vyvíjena přibližně stejná marketingová aktivita pro trh B2B i pro trh B2C? Jsou reklamní aktivity cíleny pouze na zákaznice trhu B2C?

Použité metody Analýza dokumentů, rozhovor, dotazníkové šetření, pozorování.

Představení společnosti Název firmy: RYOR, a. s. Založení firmy: 1991. Sídlo společnosti: Praha. Hlavní činnost: Výroba a prodej kosmetických produktů, kosmetické služby.

Výzkumná otázka číslo 1 Věděla většina respondentů v době vyplňování dotazníku o možnosti zaregistrování se do věrnostního programu RYOR? Dotazníkové šetření. 104 respondentů.

Výzkumná otázka číslo 2 Je většina dotázaných zákaznic trhu B2B spokojena s nabídkou event aktivit, které firma RYOR pořádá? Rozhovor. Většina dotázaných není spokojena.

Výzkumná otázka číslo 3 Je vyvíjena přibližně stejná marketingová aktivita pro trh B2B i pro trh B2C? Výrazně větší aktivita pro trh B2C.

Výzkumná otázka číslo 4 Jsou reklamní aktivity cíleny pouze na zákaznice trhu B2C? Reklamní aktivity jsou cíleny pouze na zákaznice trhu B2C.

Návrh opatření Spotřebitelský trh: Zviditelnění věrnostního programu letáky do drogerií, obnova spolupráce s blogerkami, Natáčení videí na YouTube. Průmyslový trh: Natáčení videí na YouTube, eventy v různých městech v ČR.

Závěrečné shrnutí Výzkumné otázky byly odpovězeny Návrhy opatření byly stanoveny Cíl práce byl splněn

Otázky vedoucího a oponenta Otázka vedoucí práce: Jaké komunikační nástroje jsou podle vás vhodné na B2B trhu pro společnost RYOR? Otázka oponenta práce: Máte s odstupem času informaci, jestli některé z Vámi navržených opatření bylo podnikem RYOR přijato a aplikováno v praxi? Pokud ne, u kterého si myslíte, že by bylo nejsnazší a nejrychlejší?

Děkuji za Vaši pozornost