NÁZEV: VY_52_INOVACE_18 II Polární pás

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evropa: rostliny a živočichové
Advertisements

VYPRACOVAL Šimon cigánek, 5.tř.
  CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_530_Př5     Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu                      
Člověk a jeho svět – Rozmanitost přírody – Podnebné pásy – Polární pás
Název školy: ZŠ a MŠ Černčice, Okres Náchod Autor: Mgr
PODNEBNÉ PÁSY.
ROZMANITOST PŘÍRODY V EVROPĚ
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
V subpolárním p. pásu Rostliny??? Tundra.
Tundry a polární oblasti
PODNEBNÉ PÁSY – 5. roč. Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Riskuj Podnebné pásy - Polární pás a oceány
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Přírodověda – Podnebné pásy ( Polární pás )
Polární pásy se rozkládají na nejsevernější části severní polokoule - což je Arktida a nejjižnější části jižní polokoule - což je Antartktida.
Polární pás.
Biosféra Tundry a polární pustiny
Za předpokladu použití psacích potřeb
Počasí a podnebí Vypracovala: Barbora Kondvárová.
Podnebí (climate) a přírodní krajiny Ameriky – Opakování!
Šířkové pásy studený pás.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Evropa – vegetace 5. ročník
Asie – vegetační pásy a živočišstvo
Podnebné pásy IV. – 5. ročník / polární podnebný pás /
VY_32_INOVACE_10_ Přírodověda pro 4. ročník
Název školy: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV Autor: Mgr. Pavla Zrzavecká Datum: Název: VY_32_INOVACE_20_ZEMĚPIS Téma: Opakování - biosféra Ročník:
VY_32_INOVACE_ Tomáš Kvasný Biosféra – světové rozložení Tomáš Kvasný Zeměpis červen ročník Pomocí práce ve dvojicích a výkladu pomocí.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Zvole, okr. Praha - západ AUTOR: Mgr. Helena Špinarová NÁZEV: VY_52_INOVACE_26 II Dýchací soustava TEMA: Člověk a jeho svět - Přírodověda.
Podnebné pásy - polární pás. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Člověk a jeho svět – Podnebné.
ŠABLONY 32 VY_32_INOVACE_18_22_ROSTLINY A ŽIVOČICHOVÉ EVROPY.
Evropa rostlinstvo a živočišstvo
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
Podnebné pásy – mírný pás
Podnebné pásy Mgr. Iveta Vališková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62
ANTARKTIDA.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: Zeměpis- 6. ročník VY__32_INOVACE_07_IV_Z6_tropy_subtropy.
VY_32_INOVACE_14_Z_POLÁRNÍ PUSTINY
VY_52_INOVACE_36_ Život v oceánech a mořích
Přizpůsobivost živočichů
VY_52_INOVACE_09_02_rostlinstvo a živočišstvo v Evropě
Základní škola, Hradec Králové
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek
Přírodní krajiny AUTOR: Mgr. Aleš Skála
NÁZEV: VY_52_INOVACE_15 II Tropický pás
VY_32_INOVACE_20_Z_TUNDRA
Asie – přírodní krajiny
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Př_11_Tropický pás
Polární pás – Antarktida
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
ANOTACE Materiál je určen k získání poznatků a následnému zopakování a procvičení učiva o přírodních oblastech světa – o polárním pásu. Žáci se na začátku.
Polární pás Co zde roste? Žije? Polární pustiny trvalé zalednění
Jméno autora: Bc. Petra Musilová
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, K čemu jsou nám dobré?
Autor: Mgr. Iveta Váňová
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Př_15_Podnebné pásy
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
14. g Tundra Subpolární p. pás.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Diana Jančářová NÁZEV: Tundra TÉMATICKÝ CELEK: Přírodní obraz.
Materiál je určen pro výklad učiva prvouky ve 3. ročníku
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Zima v přírodě Autor:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Diana Jančářová NÁZEV: Polární oblasti TÉMATICKÝ CELEK: Přírodní.
V subpolárním p. pásu Rostliny??? Tundra.
VY_32_ INOVACE_ 14_ PŘÍRODOVĚDA 5
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_21_PODNEBNÉ PÁSY
Transkript prezentace:

NÁZEV: VY_52_INOVACE_18 II Polární pás NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Zvole, okr. Praha - západ NÁZEV: VY_52_INOVACE_18 II Polární pás TEMA: Člověk a jeho svět – Přírodověda ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.0305

Kde se nachází polární pás? (Klikni pro vybarvení) rovník

Co je typické pro polární pás? (Vyber) Nejchladnější oblast Krajina často pod ledem Stále teplo Hodně druhů živočichů Málo druhů živočichů a rostlin Vysoké stromy

Kteří živočichové žijí v polárním pásu? (Vyber) Tuleň Lední medvěd Sob Liška polární

Jaké rostliny se nachází v polárním pásu? (Vyber) Mechy Vrba polární Lišejníky

Obrázky použity z: http://www. grafika. cz/images4/globe_02