Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět:Finanční gramotnost Tematický.
Advertisements

Potraviny pro léto a zimu ZDRAVÍ, BEZPEČÍ. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_0101_CO JE F.G. Téma: CO JE FINANČNÍ GRAMOTNOST Číslo projektu:
Lekce 6 – SCAMPER Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.08/ Modul 7 – Jsme kreativní.
Základy duševní hygieny. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport, zdraví, svět.
Jednoduchá HTML stránka Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastTvorba WWW stránky v HTML Datum vytvoření2013.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
Krizové štáby. Zákon č. 240/2000 Sb., § 14 (1) Hejtman zajišťuje připravenost kraje na řešení krizových situací; ostatní orgány kraje se na této připravenosti.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
OD PŘEDŠKOLNÍ VÝCHOVY K PŘEDŠKOLNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ A ZPÁTKY K PŘEDŠKOLNÍ VÝCHOVĚ Doc. PhDr. Eva Opravilová, CSc., PhDr. Jana Kropáčková,
Pasivní bankovní operace -přímé bankovnictví
Základy automatického řízení 1
POPOVICKÉ STROMOŘADÍ ZŠ BRANDÝS NAD LABEM –
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_04_20_první pomoc.
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Bůh je moje jistota..
Mimoškolní aktivity dětí
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Kombinatorika, pravděpodobnost, statistika
Projekt: Šance pro každého žáka
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr. Věra Oupická
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Logické funkce a obvody
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Informatorium školy mateřské J. A. Komenský 3.část
1. Čím se liší pohyby těchto těles?
VY_32_INOVACE_2C_19_ZIVOTOPIS Životopis dubna 2012
WORD Číslování stránek
Filmová animace Náhodné změny Mgr. Jiří Mlnařík
Komunikace Manipulace kolem nás. Komunikace Manipulace kolem nás.
Zlomky Složené zlomky..
Hospodářský cyklus VY_32_INOVACE_40_814
Nastavitelné kartridže kity přední vidlice „Misano“, v provedení: 20mm od Andreani Group International “Nezáleží, kterým směrem se vydáte, důležité je,
Umím se chovat ve škole NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha
Mgr.Martina Dundová VY_32_INOVACE_4C_16_Přírodověda Kostra a svaly
Autor: Mgr. Karolina Pátková
* Složené zlomky Matematika – 7. ročník *
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Zásady fair-play Jan Šípek.
Název materiálu: Přihlášení ke službě Edu Live
Parametrické vyjádření roviny
Obecná ekonomie 2 STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Název projektu: Podpora výuky v technických oborech
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
MATEMATIKA Logaritmické rovnice.
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
psychologie a společenské výchovy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
VY_32_Inovace_ Písemné sčítání v oboru do 100
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
Slovesa Osoba, číslo Klikni na slovesa, která nejsou v 1 Klikni na slovesa, která nejsou v 1. osobě jednotného ani množného čísla cestoval hraji.
Části obchodního dopisu, osnova
VY_32_INOVACE_VJ36.
* Násobení celých čísel Matematika – 7. ročník *
Lomené výrazy (8) Dělení
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
EU – „Učíme se ze života pro život“
Početní operace se složenými zlomky
Lomené výrazy (9) Složené lomené výrazy
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
Odbor životního prostředí a zemědělství
Lomené algebraické výrazy
Jezděte zeleněji Správa vozového parku Duben 2017 Fleet strategy
MATEMATIKA Lineární rovnice o jedné neznámé.
Dělení racionálních čísel
Transkript prezentace:

Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji Lekce 3 – Nejen asertivně Modul 2 – Jednáme asertivně Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.08/02.0025

Nejen asertivně Agresivní chování se hodí pouze do krizové situace: Kdy se můžeme chovat agresivně? Napadá Vás nějaký příklad? Agresivní chování se hodí pouze do krizové situace: když hrozí úraz, když se vzdalujeme od cíle, či někdo neustále porušuje pravidla.

Nejen asertivně Kdy se můžeme chovat pasivně? Napadá Vás nějaký příklad? Jedná se o situace, kdy na nás druzí přenášejí rozhodování ve věcech, které by si měli rozhodnout sami.

Nejen asertivně Teď si zkusíme zahrát dvě scénky, při kterých použijeme pasivní a agresivní chování.

Těším se na Vás zase příště Nejen asertivně Těším se na Vás zase příště 