SMRT Vypracoval: Michael Brablec Obor: Technické lyceum Třída: 1L

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pohybová aktivita všedního dne K. Barták Ústav tělovýchovného lékařství LF a FN, Hradec Králové.
Advertisements

Život v extrému Vypracoval: Jakub Ševčík
ÚČEL AUTOMATIZACE (c) Tralvex Yeap. All Rights Reserved.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Klinická propedeutika
Smrt.
Nitro a osobní historie člověka o kterého se staráme Doc. Ing. Aleš Opatrný, Th.D. KTF UK v Praze Sekce spirituální péče Společnosti lékařské etiky ČLS.
Vyučující:Mgr. Ludvík Kašpar Obor: Technické lyceum Předmět: Biologie Školní rok: 2012/13 Třída: 1.L Jméno: Jan DoleželDatum: Referát na téma:
Blecha obecná Vypracoval: Jiří Herrgott
Psychologie test.
VODA Vypracovali: Jakub Zeman a Adam Obrtel Vyučující : Ludvík Kašpar
Spánek Vypracoval: Dominik Bobek Obor: Technické lyceum Třída: 1L
STÁRNEME A MĚNÍME SE Alica Vacková 4.B
Sociální událost Mgr. Terezie Pemová.
Globální Oteplování Jméno: Martin Šiška Obor: Technické lyceum
Nejjedovatější mořští živočichové
Duše aj.úvahy, aneb téma nejméně na seminární práci
RYBAŘENÍ Vypracoval: Jaroslav Sýkora Obor: Technické lyceum Třída: 1L Předmět: Biologie Školní rok: 2014/15 Vyučující: Mgr. Ludvík KašparDatum vypracování:
Jaderné elektrárny Vypracoval: Matěj Kolář Obor: Technické lyceum Třída: 2L Předmět: Biologie Školní rok: 2014/15 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Datum vypracování:
Sloučenina kobaltu umí lapat kyslík ze vzduchu i vody Vypracoval: Vladimír Paloušek Obor: Technické lyceum Třída: 1L Předmět: Biologie Školní rok: 2014/15.
Přírodní katastrofy Některé přírodní procesy probíhají tak rychle a intenzivně, že způsobují velké materiální škody a zanechávají po sobě oběti na životech.
Obyvatelstvo – věková struktura obyvatelstva
Svět techniky a já Kateřina Večerková.
Tučňák císařský Vypracoval: Petr Skrutek
Zvířata ve službách armády Vypracoval: Šimon Hartmann Obor: Technické lyceum Třída: 1L Předmět: Biologie Školní rok: 2014/15 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar.
Nejodolnější živočich světa
Péče o seniory.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Vypracoval: David Pavelka Obor: Technické lyceum Třída: 2L Předmět: Biologie Školní rok: 2014/15 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Datum vypracování:
Přelidnění Vypracoval: Lubomír Knopp Třída: 2L Předmět: Biologie
Vývoj hlasu Hlasové změny – hlasové poruchy (vady)
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Jana Novotná Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_PEDAGOGIKA_PSYCHOLOGIE_03.
Životní prostředí a jeho ochrana Úloha práva Filip Dienstbier.
Zvláštnosti ve vývoji člověka Vypracoval: Pavel Maděrka Obor: Technické lyceum Třída: 1.L Předmět: Biologie Školní rok: 2015/16 Vyučující: Mgr. Ludvík.
Poruchy příjmu potravy. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport, zdraví, svět.
PŘELIDNĚNÍ ZEMĚ VYPRACOVAL: ŠIMON HARTMANN OBOR: TECHNICKÉ LYCEUMTŘÍDA: 2.L PŘEDMĚT: BIOLOGIEŠKOLNÍ ROK: 2015/16 VYUČUJÍCÍ: MGR. KAŠPAR LUDVÍKDATUM VYPRACOVÁNÍ:
Vypracoval: Jan Žaroský Obor: Technické lyceum Třída: 1L Předmět: Biologie Školní rok: 2015/16 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Datum vypracování:
Téma: Aids Vypracoval: Bohumil Baroch Obor: Technické Lyceum Třída: 1L Předmět: Biologie Školní rok: 2015/16 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Datum vypracování:
Tepelné elektrárny Vypracoval: Jiří Herrgott Obor: Technické lyceum Třída: 2L Předmět: Biologie Školní rok: 2015/16 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Datum.
Analýza a vyhodnocení zdravotního stavu obyvatel města TÁBOR MUDr. Stanislav Wasserbauer MUDr. Miloslav Kodl Hana Pokorná Zdravá Vysočina, o.s. ve spolupráci.
Neutronová bomba Vypracoval: Petr Řehák Obor: Technické lyceum Třída: 1L Předmět: Biologie Školní rok: 2015/16 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Datum vypracování:
Druhy změn ve vývoji.  Během života nastává mnoho životních změn změn  Změny můžeme rozdělit do čtyř základních skupin základních skupin  Tyto změny.
Biologické zbraně Vypracoval: Martin Zeman Obor: Technické lyceum Předmět: Biologie Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Třída: 1L Školní rok: 2015/2016 Datum.
Z ČEHO TO DOOPRAVDY JE ??? Vypracovala : Petra Pavelková Obor: Technické lyceum Třída: 1.L Předmět: Biologie Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Školní rok:
Vypracoval: Michal Horejš Obor: Technické lyceum Předmět: Biologie
Smrt Vypracoval: Matěj Velen Obor: Technické lyceum Třída: 1L
Znečištění vzduchu dopravou
Přelidnění země Vypracovala: Natálie Nedvědová Obor: Technické lyceum
Vady oka Vypracoval: Jiří Čamek Obor: Technické lyceum Třída: 1.L
Létající ryby Vypracoval: Michal Brzobohatý
Spánek Vypracoval: Michael Hajný Obor: Technické Lyceum
Alergie Přecitlivělost
Význam ovzduší, vodstva, půd, rostlinstva a živočišstva na Zemi
Pásovec devítipásý Vypracoval: Adam Čada
Štíři Vypracoval: Petr Štancl Obor: Technické lyceum Třída: 1L
Vypracoval: JAN HRUBAN
Ekonomika životního prostředí
Smrt Vypracoval: Jakub Polášek Obor: Technické lyceum Třída: 1L
Vypracoval: Tomáš Lovčinský
Vypracoval: Viktor Andrianov
Strach a proč se rádi bojíme
Bolest Vypracoval: Jan Horák
Vliv radiace na člověka
Leváctví Jan Machovský Obor: Technické lyceum Třída: 1L
Globální oteplování Vypracoval: Adam Čada
Rutinní zdravotnická statistika
Evoluční hledisko v sociální psychologii
Kouření Vypracoval: Jiří Hanousek Obor: Technické lyceum Třída: 1L
Znečištění ovzduší Vypracoval: David Hampl
Přehled živelních pohrom
Transkript prezentace:

SMRT Vypracoval: Michael Brablec Obor: Technické lyceum Třída: 1L Předmět: Biologie Školní rok: 2017/18 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar, MBA Datum vypracování: 6.10 2017

Smrt(exitus)  Smrt je tedy stav organismu po ukončení života úplná a trvalá ztráta vědomí Umírání-je jedna z fází života oragnismu.Na jehož konci je smrt. Jako symbol smrti se používá lebka. Smrt má káždý živý organismus,smrt nejde ve většine případú dopředu určit. Pruměrná délka života u člověka se stále prodlužuje z důvodu lepši hygieny.

Rozdělení smrti podle příčin Podlehnutí nemoci Smrt Stářím (přirozená smrt) Smrt způsobená vlastní vinou (sebevražda) Smrt v důsledku podmínek neslučitelných se životem (smrt hladem,žízní,podchlazením atd) Zabití (smrt způsobená jiným člověkem) Smrt způsobená Zvířetem (predátor,rostlina)

Stárnutí Stárnutí je poměrně běžnou příčinou smrti u člověka, ačkoliv u ostatních druhů je tento důvod spíše v menšině. Tento proces se definuje jako proces kdy se zvyšuje riziko smrti Z pohledu člověka stárnutí začíná po konci puberty. Význam smrti je z biologického hlediska je hlavní funkcí smrti odstranění opotřebovaných organismů a uvolnění životního prostoru nastupující generaci.

Posmrtný život Posmrtný život vnímá každý člověk jinak. Řada náboženských systémů předpokládá existenci nehmotné nesmrtelné duše, která přetrvá smrt a žije dál. Někdo něvěří v nic Proč se lidé bojí smrti - neví co s němi bude po smrti

Bral jsem vědomosti ze stránek: http://everystudent.cz https://cs.wikipedia.org/wiki/Smrt