Zájmena Autor: Mgr. Ivana Tesařová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ANJ-GRAMATIKA Zájmena
Advertisements

Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_05_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Zájmena Anotace:Tato.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Marcela Götzová ČísloVY_32_Inovace_3299 NázevPronouns Téma hodinyZájmena PředmětAnglický jazyk Ročník/y/5.B.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Anotace – Otázky Anotace - Pracovní list k procvičení tvoření otázek pomocí tázacích zájmen, překlad vět Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština,
SLOVNÍ DRUHY Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Opakování vyjmenovaných slov po m Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
PROČ 28. ZÁŘÍ NECHODÍME DO ŠKOLY – projekt ke státnímu svátku Autor : Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
VYPRACOVALA: Mgr. Ivana Tesařová, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
MY FAMILY Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
MĚŘÍTKO MAPY, KILOMETR Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
MĚŘENÍ DÉLKY /praktické činnosti/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Datum:
ORDINAL NUMBERS /MONTHS/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Toys Jméno autora Datum vytvoření Listopad 2011 DUM 11 Ročník
Pravopisná cvičení 1 Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Charakteristika výukového materiálu
Kdo je kdo Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Practicing of to be and possessives
Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
Object pronouns Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném
Adjectives Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí
Obličej VY_32_INOVACE_2B_15 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
MĚŘENÍ OBJEMU Autor: Mgr. Ivana Tesařová
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_07_BÁSNIČKY Mgr. Libuše Stonawská
CAN/CAN’T /ACTIVITIES/
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
COUNTABLE AND UNCOUNTABLE NOUNS
Modals: can can´t Škola
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
OBSAHY ROVINNÝCH ÚTVARŮ
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Petra Hejlová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Ivana Trembulaková
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Charakteristika výukového materiálu
Charakteristika výukového materiálu
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: Speciální základní škola Louny, Poděbradova 640,
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor
Anglický jazyk 4.roč.Your free time. Name: Doplň správně články.
Vánoce VY_32_INOVACE_2B_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Metodický list: Vyjmenovaná slova - křížovky
PRESENT SIMPLE TENSE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
LONDON AND PRAGUE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kluky, okr. Písek
VY_32_INOVACE_Sei_I_05 Alphabet Název projektu: OP VK
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_13 Střídavé.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
VY_32_INOVACE_43 TO BE QUESTIONS.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_18 Fyzika,
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Ivana Trembulaková
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
To be - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_373, 19. sada, AJ2
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _COLOURS OF THE WORLD
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_08_Moje rodina
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Ivana Trembulaková
Narozeniny VY_32_INOVACE_2B_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
EASTER.
Transkript prezentace:

Zájmena Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/21.2165 Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/21.2165

Anotace Pracovní listy sloužící k procvičení tvarů zájmen a jejich praktické využití. Autor Mgr. Ivana Tesařová Předmět Anglický jazyk Očekávaný výstup Využívá znalost gramatiky v praktické činnosti, využívá jazykové mapy, vyslovuje foneticky správně. Druh učebního materiálu Pracovní listy Cílová skupina Žáci 4. ročníku Metodický postup Žáci nejdříve doplní tabulku s přehledem zájmen a dále ji využívají v jazykových cvičeních. Datum 28. 3. 2012

I you his she it our them

Doplňuj správné tvary zájmen. Nápověda: my, your, his, her, its Praktické cvičení. Doplňuj správné tvary zájmen. Nápověda: my, your, his, her, its This is me and …………… brother. Hello, what’s ……………… name? This is ………….. friend. …………. name is Jane. This is ………….. friend. ………… name is Paul. It’s ………… car. ………… colour is blue. This is Kate and this is ……….. sister Aneta. This is Paul and this is ………. brother Peter. It is a flower. ……….. colour is red.

CAN I HAVE SOME CHEESE AND THREE APPLES, PLEASE? S H O P I N G L I S T Zopakuj si počitatelnost a doplňuj postupně nákupní seznam: Každý další žák zopakuje předchozí položky a přidá jednu vlastní. Aby dávali všichni pozor až do konce, po dokončení „nákupního řetězce“ si seznam napíší. CAN I HAVE SOME CHEESE AND THREE APPLES, PLEASE? CAN I HAVE SOME CHEESE, THREE APPLES AND SOME FLOUR PLEASE? CAN I HAVE …