Strojní zařízení – Test 1

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI VY_32_INOVACE_16_1_5 NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/
Advertisements

Název školySŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Mgr. Věra Tupá Název šablonyVY_32_INOVACE GAZ Název DUMuGAZ K Stupeň a typ vzděláváníStřední.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Mechanické vlastnosti dřeva - úvod VY_32_INOVACE_28_565 Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo.
Technika obsluhy – Příprava káv s alkoholem Název školySŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Mgr. Ivana Hašová Název šablonyIII/2 –
Název školyStřední škola hotelová a služeb Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Mgr. Eva Drlíková, Mgr. Jana Vašinová Název šablonyVY_32_INOVACE.
Název školy Střední škola hotelová a služeb Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Mgr. Eva Drlíková, Mgr. Jana Vašinová Název šablony VY_32_INOVACE.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Hronková Pavlína Název : VY_52_INOVACE_11_Člověk.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
SŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Ing. Libuše Hajná Název šablony VY_32_INOVACE CHE Název DUMuCHE E Stupeň a typ vzděláváníOdborné.
Název školySŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Josef Gorčík Název šablonyVY_32_INOVACE SPV Název DUMuSTZ U Stupeň a typ vzděláváníStřední.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Stroje a zařízení - spoje
Dřevo VY_32_INOVACE_25_495 Dřevo
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
Technika obsluhy – Pěstování kávy
Vlastnosti stavebních materiálů
INFORMATIKA – použití počítačů
Cukrářské technologie – pálená hmota a listové těsto
Zřizování nových příček - opakování
pracovní postup keramických stropů
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Dopravní značení pro chodce VY_32_INOVACE_5A_13
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Ocel VY_32_INOVACE_25_502 Projekt.
Ocelové lešení CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_OK_TP_08
Strojní zařízení – Zhutňování
CHEMIE - Metabolismus Název školy SŠHS Kroměříž Číslo projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Pracovní list k procvičení znalostí o tepelných motorech Autor
Kovové střešní krytiny
Ekonomika– národní hospodářství
Číslo v digitálním archivu školy
Gastronomická zařízení - HACCP
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Transformátory Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
vzpěradlo CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_OK_TP_17
Technika obsluhy – Příprava mléka šlehaným parou
CHEMIE - Rozdělení a vlastnosti tuků
strojní omítání CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_TE_ZP_02
Křížovky s VS po S II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Nakládání s odpady CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MA_ZP_03
CHEMIE - Sloučeniny vodíku
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Stroje a zařízení - spoje
Květiny VY_52_INOVACE_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Hrubá a čistá mzda, pojištění, daně 1 – Hrubá a čistá mzda
VY_32_INOVACE_578_ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_579_ Jatky a masná výroba Test Název školy: Masarykova střední.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Ekonomika– národní hospodářství
Stroje a zařízení - spoje
Gastronomická zařízení – Ochrana životního prostředí v gastronomii
PILOVÁNÍ VY_32_INOVACE_15_290
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy SŠHS Kroměříž Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Autor
Regulátory spojité VY_32_INOVACE_37_755
Není příloha, jako příloha
Cukrářské technologie – pevná těsta a linecké těsto třené
Strojní obrábění – Praktická úloha 3.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Strojní zařízení - Pracovní proces s výztuží
Název projektu: Moderní škola
POVOLÁNÍ I. VY_32_INOVACE_3A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Řezání vnějších závitů
CHEMIE - Test-obecná chemie
Šablona 32 VY_32_INOVACE_05_30_ Převody jednotek obsahu-procvičení.
Transkript prezentace:

Strojní zařízení – Test 1 Název školy SŠHS Kroměříž Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0911 Autor Josef Gorčík Název šablony VY_32_INOVACE SPV Název DUMu STZ.1819.1U Stupeň a typ vzdělávání Střední vzdělání s výučním listem, odborné učiliště Vzdělávací oblast Zednické práce Vzdělávací obor Strojní zařízení Vzdělávací okruh Test 1 Druh učebního materiálu Prezentace Cílová skupina Žák, 16 - 19 let Anotace Test využívá znalosti ze strojního zařízení Speciální vzdělávací potřeby - ano - Klíčová slova Datum 5. 6. 2012

Test ze strojního zařízení

1. Co patří do speciálních strojů a zařízení pro zednické práce? a. Míchačky a betonárny b. Traktorové stroje c. Zařízení pro dopravu čerstvého betonu d. Vrtací soupravy e. Žádná odpověď není správná

2. Které stroje tvoří betonárku? a. Zásobník na kamenivo b. Výrobna cementu c. Míchačky d. Zásobníky na čerství beton e. Žádná odpověď není správná

3. Jaké znáš staveništní dopravní prostředky? Kolečka Japonky Žlaby Skluzy Žádná odpověď není správná

4. Jaké operace se musí provádět s výztuží? Doprava a manipulace s výztuží Skladování betonářské výztuže Rovnání a čištění oceli Dělení výztuže Ohýbání výztuže Svařování výztuže Žádná odpověď není správná

5. Jaký význam má zhutňování čerstvého betonu? Odstraňuje se největší množství vzduchu Aby měl co nejmenší objem Aby byl zhutněn Žádná odpověď není správná

6. Jaké znáš zhutňovací stroje? Žádná odpověď není správná Vibrační latě Ponorné vibrátory Paličku Dřevěný klacík

7. Jaký význam má ocelová výztuž v betonu? Zaručuje pevnost Je dána z estetického hlediska Pro vyplnění vnitřního prostředku výrobků Žádná odpověď není správná

8. Jaký agregát se používá na zhutňování vakuováním? Odsávací štíty Hadice Vývěva Sběrač Žádná odpověď není správná

Správné odpovědi: 1.) a,c 2.) a,b,d 3.) a,b,c,d 4.) a,b,c,d,e,f 5.) a,b,c 6.) b,c,d,e 7.) a 8.) a,b,c,d