Projekt Karmelka: Školní kiosek

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tým Robost uvádí prezentaci o potravinách
Advertisements

Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
1 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = respondentů Hypermarkety: Kvalitní zboží (34%) Blízko domova (26%) Tento obchod vyhovuje (24%) Nízké ceny (23%) Příjemné.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
DATA MINING Irma Macháčová PROČ DATA MINING?
Průzkum: Čeští zákazníci neznají rizika nákupu spotřebního zboží.
Rovnovážná cena je cena, při níž je trh v rovnováze Při rovnovážné ceně nedochází k tlakům na její zvýšení (převis poptávky) ani k tlakům na její snížení.
Odvod DPH Příklad: Prodáme českému zákazníkovi naše zboží za Kč. Protože jsme plátci DPH, musíme tento obchod zdanit daní z přidané hodnoty, nejčastěji.
Spotřebitel a jeho práva
Matematika 1. ročník, učební obory SOU(dvouleté a tříleté)
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_08.
VY_32_INOVACE_EKO_08 CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: chování.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Nabídka 1.
Téma: Sociologické metody Vypracoval: Mgr. Milan Pilař.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_194.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_11.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_12.
úvod pojetí a obsah marketingu
Nauka o podniku Seminář 9. Co je primární: nabídka nebo poptávka? Uveďte příklady. 2.
Podnikatelské koncepce
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Poznámky k průzkumu.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Podpora prodeje. soubor různých motivačních nástrojů, krátkodobého charakteru, které jsou vytvořeny pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->
2. Úloha marketingu ve firmě
Statistika Statistika je matematická disciplína, která zpracovává výsledky hromadného pozorování (o objemu výroby, dovozu či vývozu zboží, výdajích a příjmech.
TEST DOBRÉ SHODY A TEST NEZÁVISLOSTI Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Veronika Poláčková Název materiálu:
Projekt Kiosek Zpracovali: Tomáš Svoboda, Alena Ikriová, Kristýna Krulichová, Nicola Hlavičková, Josef Kořínek z OIS3.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Mladí lidé a dobrovolnictví v oblasti péče o přírodu a kulturní dědictví České republiky prezentace výsledků výzkumu Tomáš Blaha Marek Zemský.
Statistika nuda je... ? Úkol č. 1: Dobu, po kterou bude znít píseň „Statistika“ autorů Jaroslava Uhlíře a Zdeňka Svěráka (cca 2 min 05 s), máte na rozbor.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_10 Procenta.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Cenové triky.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Číslo a název projektu: CZ /1. 5
Výrobní faktory organizace
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Postup stanovení ceny s pomocí marketingových nástrojů
Problematika návykových látek u žáků středních škol
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Tvorba marketingového mixu
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
DIAGRAMY.
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
Průzkum trhu. Průzkum trhu Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu Význam Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu.
Společnost Adventure Works Plán prodeje na rok 2008
Adventure Works – prodejní návrh <rok>
Oblíbený platební nástroj
Daniela Chmelíková, Martina Bryxová, Tomáš Zedník, Veronika Haková
Odbytová střediska Hana Stejskalová Ns /2017.
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Projekt Karmelka: Školní kiosek Vypracovali: Novotná, Stokasová, Bujdáková, Moňaková, Truksová, Panuš, Pongóová, Kozlíková

Zadání projektu Naším hlavním úkolem bylo zjištění návštěvnosti a spokojenosti zákazníků ve školním kiosku. Nejdříve jsme vytvořili 10 otázek na téma ceny, doba čekání ve frontě, sortiment, návštěvnost a jiné. Pomocí matematického statistického vzorce jsme určili počet a typ hledaných zákazníků. Poté jsme uskutečnili průzkum. Nakonec pomocí odpovědí zákazníků jsme zjistili i výsledek našeho průzkumu.

MARKETINGOVÝ PRŮZKUM Příprava otázek do formuláře (dotazníku). Určení vzorce (počet a typ zákazníků) – dohromady 25 zákazníků z toho 3 dospělý (2 učitelé a jeden cizí člověk) a 22 studentů (6 z 1. ročníku, 8 z druhého r., 5 z třetího r. a jeden z čtvrtého ročníku). Uskutečnění průzkumu. Zpracování výsledků.

Uskutečnění průzkumu Rozdělení otázek, každý cca 2 formuláře. Návštěva kiosku od 8:00 – 10:00 h. Získávání informací pomocí dotazníků.

Otázka č. 1 Jak často navštěvujete školní kiosek? Možnosti Denně Obden Méně často Četnost 7 12 6 R. Četnost v % 28% 48% 24%

Otázka č. 2 Proč nakupujete ve školním kiosku? Možnosti Jsou zde příznivé ceny Mám to blízko do prodejny Vyhovuje mi nabízený sortiment Mám jiné důvody. Uveďte jaké Četnost 1 11 8 5 R. Četnost v % 4% 44% 32% 20%

Ochotu a profesionalitu personálu Nabízené doplňkové služby obchodu Otázka č. 3 Co nejvíce oceňujete na naší prodejně? Možnosti Příjemné prostředí Ochotu a profesionalitu personálu Nabízené doplňkové služby obchodu Četnost 12 4 9 R. Četnost v % 48% 16% 36%

Co nejvíce oceňujete na naší prodejně?

Otázka č. 4 Při placení zboží čekám ve frontě zpravidla: Možnosti 3 minuty 5 minut Déle jak 5 minut Četnost 20 3 2 Relativní četnost v % 80% 12% 8%

Otázka č. 5 Pokud by byla v prodejně nabízena sleva u cukrářských výrobků při koupi více než 3 kusů, využil/a byste toho? Možnosti Ano Ne Nevím Četnost 12 5 8 Relativní četnost v % 48% 20% 32%

Otázka č. 6 Mezi cukrářskými výrobky roste zájem o mini zákusky. Měl byste zájem o tento druh výrobků? Možnosti Ano Ne Nevím Četnost 11 7 Relativní četnost v % 44% 28%

Otázka č. 7 Za nákup zboží v prodejně zpravidla utratím? Možnosti Do 50,- Kč Do 100,- Kč Nad 100,- Kč Četnost 19 6 Relativní četnost v % 76% 24% 0%

Za nákup zboží v prodejně zpravidla utratím?

Otázka č. 8 Kterou ze služeb, které poskytuje naše prodejna, využíváte pravidelně? Možnosti Ohřev pokrmů Příprava teplých nápojů Objednávání zboží předem Služby obchodu nevyužívám Četnost 2 1 20 Relativní četnost v % 8% 4% 80%

Otázka č. 9 Jaké výrobky nakupujete nejčastěji? Je možno označit více odpovědí. Možnosti Cukrářské výrobky Bagety Chléb a pečivo Ostatní potraviny Nápoje Četnost 4 13 12 6 16 Relativní četnost v % 16% 52% 48% 24% 64%

Otázka č. 10 Každý den provádíme kontrolu námi prodávaných výrobků. Setkali jste se i přesto se zbožím s prošlou dobou trvanlivosti? Možnosti Ne, nikdy Jednou Vícekrát Četnost 19 2 4 Relativní četnost v % 76% 8% 16%

VÝSLEDEK STATISTICKÉHO ZPRACOVÁNÍ Ke každé otázce jsme vypracovali graf a tabulku, které jste mohli vidět na předchozích slidech. Pro lepší přehled jsou zjištěné informace vyjádřeny v procentech. Výsledkem našeho průzkumu je tato prezentace.

Náš pohled na tento průzkum Na tomto průzkumu se podílela celá naše skupina. Jsme rádi, že jsme se dozvěděli více informací o školním kiosku. Doufáme, že bude náš výzkum užitečný. Možnost k nahlédnutí do dotazníků.