Chcete-li vidět divoké prase v přírodě, klikněte na tento odkaz:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Živočichové lesů Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.24
Advertisements

Prase divoké Latinský název tohoto zvířete je Sus scrofa
PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVO OKOLÍ LIDSKÝCH OBYDLÍ
1. Přírodopis 7.ročník Plazi - ještěři.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.14 Anotace: Prezentace popisuje význam lesa, faunu a floru lesa. Vzdělávací oblast: Význam lesů Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk:
Podkmen: OBRATLOVCI Třída: SAVCI.
ŽIVOČICHOVÉ NAŠICH LESŮ
VY_32_INOVACE_409, 21. sada, Přírodověda
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Petra Pláničková Název:VY_32_INOVACE_404_ŽIVOČICHOVÉ V ZIMNÍ PŘÍRODĚ Téma: STOPY.
Savci.
Savci.
CZ.1.07/1.4.00/
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_12_INOVACE_ ČLOVĚK A JEHO SVĚT NA I. STUPNI ZV-LMP.
ZVÍŘÁTKA V ZIMĚ Elektronické učební materiály – 1. stupeň Společnost
ZVÍŘATA SEVERNÍ AMERIKY - NÁSOBENÍ MIMO OBOR NÁSOBILEK VYPÁTREJ PODLE INFORMACÍ A OBRÁZKU UKRYTÉ ZVÍŘE. VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO. VYPOČÍTEJ PŘÍKLAD A.
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
VY_III/2_inovace_12_zelenina
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
VY_32_INOVACE_06_Rozmanitost přírody-živočichové v lese
LOUKA živočichové.
VY_32_INOVACE_04-39 Ročník: Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Veverka obecná Sciurus vulgaris.
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
Sýr a myška Na snímcích 2, 3, 4 a 5 jsou kartičky určené k vystřižení a zalaminování. Dítě pracuje dle pokynů: Podej mi myšku, která je vedle sýra atd.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
SVĚT KOLEM NÁS Pojmenuj jednotlivé obrázky, které jsou zobrazeny na každém snímku, a označ je obecným pojmem. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Výpočty rezistorů 1. příklad: Vypočítej výsledný odpor rezistorů zapojených za sebou. R1 R2 R3 R4 R7 R6 R5 R1 = 100 Ω R2 = 50 Ω R3 = 25 Ω R4 = 75 Ω R5.
Interaktivní třídění domovního odpadu.
Rozvoj fonematického sluchu
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
Název projektu: Živá příroda ve škole
Ekosystém les Živočichové
Značky a měřidla fyzikálních veličin:
Porozumění řeči – těžší varianta interaktivní
Lesní zvířata.
Zoologie bezobratlých a obratlovců
Zvířata v Lese –test savci 2 autor projektu: Mgr. Michaela Kerdová
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_17_ lesní zvířata
Petr dnes ve škole psal test z převodů jednotek délky.
BIOSFÉRA stepi, lesy mírného pásu
Grafické i matematické řešení příkladu na pohybující se tělesa proti sobě. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Hana Svobodová, Iveta Böhmová, 8D.  Říše: živočichové  Kmen: strunatci  Třída: savci  Řád: šelmy  Podřád: psotvární  Čeleď: medvědovití.
Interaktivní vyhledávání dvou stejných obrázků.
Černý Petr naše zvířata - francouzsky
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY 2
Ukládáme a počítáme mince v kasičce
Kde žije… Klikni na obrázek místa, kde žije dané zvířátko. Pokud vybereš správně, zvířátko se objeví. Pokud špatně, objeví se naštvaný smajlík. Autorem.
Obrázkové pexeso pro předškoláky
PEXESO Ostré sykavky – C
Černý Petr naše zvířata − rusky
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Sled čísel se řídí kliknutím myší!
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
L I O N. L I O N T I G E R B E A R G I R A F F E.
Pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
průměrnou rychlostí se pohyboval?
Černý Petr naše zvířata − anglicky
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.19_Rostliny_v_lete.
Slož popletené obrázky.
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Interaktivní test na jednotky základních fyzikálních veličin
LES Zvířata Prase divoké je všežravec má jemný čich a přizpůsobený rypák k rytí v zemi živí se lesními plody, kořínky, plži samice (bachyně) se stará.
Doporučuji snímky, které obsahují vyšší počet, z počátku skrýt.
Před, Nad, Za, Pod 1) Vybarvi obrázek, který je: a) hned před jahodou
Dostupné z Metodického portálu ISSN
Prezentace určena pro názornou ukázku toho, co je více a co je méně.
Transkript prezentace:

Chcete-li vidět divoké prase v přírodě, klikněte na tento odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=sQ4uGvYpe1k Musíte být připojeni na internet! Všimněte si, jakým způsobem si divoké prase opatřuje potravu. Co mu slouží jako potrava? V jakém ročním období byl natočen snímek divokého prasete? Dokázali byste popsat divoké prase?

Prase divoké si opatřuje potravu rytím v zemi, kde vyhledává tučné larvy a kukly hmyzu. Protože je všežravec nepohrdne mladými myškami, vajíčky ptáků ani zdechlinou. Živí se i lesními plody. Dokáže napáchat veliké škody, protože vyrývá řepu, brambory a navštěvuje i kukuřičná pole.

Chcete-li vidět divoká prasata v Šumavském národním parku, klikněte na tento odkaz. http://www.youtube.com/watch?v=BeV6A8I2oOU Všimněte si malých selátek a popište je. Jak nazýváme skupinu divokých prasat? http://youtu.be/Nc7ErIjeJyw Už víte, proč vám někdy maminka říká, že jste špinaví jako prasátka?

Prase divoké žije obvykle ve 20–50členných skupinách. Dokáže vyvinout rychlost až 48 km/h. Na videu jste viděli malá pruhovaná selátka, o které se bachyně dobře stará. Během péče je velmi ostražitá, v případě ohrožení dokáže člověka i napadnout. Divočák má v tlamě strašlivou zbraň, čtyři ostré zuby, které hrozivě vyčnívají z tlamy. Největším nebezpečím divočáků jsou vlci a medvědi, selata se mohou stát kořistí rysů, lišek a výrů.

<http://www.clker.com/clipart-26714.html> Zdroje obrázku: [cit. 2012-02-02]. Dostupné pod licencí Public domain na WWW: Zdroje videa: You Tube <http://www.youtube.com/watch?v=sQ4uGvYpe1k> <http://www.youtube.com/watch?v=BeV6A8I2oOU> <http://youtu.be/Nc7ErIjeJyw>