KUCHYŇ Ahoj, jmenuji se Adrianka a zvu vás k nám do kuchyně, která je maminčiným i tatínkovým královstvím. Tady mi uvaří pokaždé nějakou dobrotu. Jsou.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ukládání potravin VY_32_INOVACE_2C_04 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Práce v domácnosti MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Advertisements

Škola: Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Jana Gawronová Člověk a jeho svět - 5. ročník.
Tercie Rovnice Rovnice – lineární rovnice postup na konkrétním příkladu.
Hromadná korespondence 1 Word Předmět: Informační a komunikační technologie Autor: Milan Franek.
KUTILK (Alan) 02/09/15 | Recept | SýrieSýrie
Na výb ě r máte ze t ř í mo ž ností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, naje ď te na ni šipkou myši a klikn ě te. Bude-li Vaše odpov ěď chybná, z ů.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice AUTOR:Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV:VY_32_INOVACE_05_ Potraviny, výživa.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ J. E. Purkyně Libochovice AUTOR: RNDr. Adéla Lipšová NÁZEV: VY_52_INOVACE_23_BEZPEČNOST PRÁCE TÉMA: BEZPEČNOST PRÁCE ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy Střední škola hotelová a služeb Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Mgr. Eva Drlíková, Mgr. Jana Vašinová Název šablony VY_32_INOVACE.
Přepočty surovinových norem
Zatoulaná klubíčka prostorové vztahy NA, POD, ZA, PŘED, VPRAVO, VLEVO.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
DUM - Digitální Učební Materiál
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Pravopisná cvičení 1 Autor: Mgr. Ivana Tesařová
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Bůh je moje jistota..
SLOVESA SE SLŮNĚTEM PRO DRUHÁČKY
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28
Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Dýňování aneb Čechova strašidelná stodola
DUM - Digitální Učební Materiál
ČEKÁME NA JEŽÍŠKA VÁNOČNÍ PROJEKT
Karel IV. VY_32_INOVACE_2C_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Lité těsto.
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
Vlastnosti trojúhelníku
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Talíř a příbory Pravo-levo.
Zlomky Složené zlomky..
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Poměr v základním tvaru.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Slabiky II. VY_32_INOVACE_1B_07 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
AUTOR: Mgr. Bc. Alena Machulková
Matematika pro stavební obory 19. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Není příloha, jako příloha
Cukrářské technologie – pevná těsta a linecké těsto třené
Má země Česká republika.
Popis pracovního postupu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346,příspěvková org.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
POVOLÁNÍ I. VY_32_INOVACE_3A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Zlomky Násobení zlomků..
ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL NA DESETITISÍCE
Postup pro podávání žádosti do výběrového řízení o dotaci- pořízení, zachování a obnovu hodnot místního kulturního, národního a historického povědomí z rozpočtu.
Word Okraje WordArt Pozadí Vodoznak. Word Okraje WordArt Pozadí Vodoznak.
V 1. E.
Sada 3 Práce v domácnosti MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Velikonoční vajíčko VY_32_Inovace_06MD-2
Zábavná M A T E M A T I K A ☺ D Á L E.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Název: VY_32_INOVACE_ICT_7B_12B Škola:
Poměr v základním tvaru.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Vl_03_Vodstvo ČR
Slovesné třídy.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
VY_32_INOVACE_13 13 Litr – jednotka objemu autor: Mgr. Jana Kobylková
Umím si umýt ruce Samostatně používám ručník Nepoužívám v průběhu dne nebo odpoledního odpočinku pleny Umím používat WC (nepoužívám nočník!) Umím se vysmrkat,
Technika kolem nás Svět, ve kterém žijeme, se skládá z živé a neživé přírody, ale také techniky. Dokázali byste říct příklad živé a neživé přírody? Do.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Rok - Listopad VY_32_INOVACE_4A_11
Hromadné dokumenty opakující se pro kolekci osob
ZVUKY A TÓNY.
Transkript prezentace:

KUCHYŇ Ahoj, jmenuji se Adrianka a zvu vás k nám do kuchyně, která je maminčiným i tatínkovým královstvím. Tady mi uvaří pokaždé nějakou dobrotu. Jsou moc rádi, když jim pomáhám. Také pomáháš v kuchyni? Žáci popisují, s jakými činnostmi mohou v kuchyni pomáhat.

Říkej, co můžeš najít v kuchyni. Na obrázek, který tam nepatří klikni. Žáci popisují věci vyskytující v kuchyni. Možnost pracovních listů- EU OPVK - III/2 - C1 - 7

! ! ! Ne všechno je v kuchyni bezpečné. Říkej, na co musíme dávat velký pozor. Na obrázek pak klikni. Žáci popisují činnosti, při kterých musí být obezřetní. Možnost pracovních listů- EU OPVK - III/2 - C1 - 8 !

Poznáš, který knoflík musíš zapnout, aby se rozehřála plotýnka na vaření? Klikni na správný knoflík. Žáci hledají knoflík korespondující s plotýnkou. Možnost pracovních listů- EU OPVK - III/2 - C1 - 9

Dokážeš říct, která věc je k čemu potřebná? Žáci popisují činnosti související s daným předmětem.

Dokážeš v kuchyni všechno pěkně uklidit Dokážeš v kuchyni všechno pěkně uklidit? Říkej, co kam uložíš a pak klikni na obrázek. Žáci říkají, co kam uklidí. Možnost pracovních listů- EU OPVK - III/2 - C1 - 10

I tady to dokážeš? Žáci říkají, co kam uklidí. Možnost pracovních listů- EU OPVK - III/2 - C1 - 10

A co tady? Žáci říkají, co kam uklidí. Možnost pracovních listů- EU OPVK - III/2 - C1 - 10

Umíš najít správný příbor k talířkům Umíš najít správný příbor k talířkům? Nejdřív to řekni a pak na příbor klikni. Když si nebudeš vědět rady, klikni na smajlíka. Žáci říkají, která část příboru patří k jakému talíři. Následně na zvolený kliknou. Kliknutím na smajlíka se objeví nápověda. Následovným kliknutím na smajlíka nápověda zmizí. Možnost pracovních listů- EU OPVK - III/2 - C1 - 11

Umíš správně připravit příbor? Na obrázek, na kterém je chyba klikni. Žáci klikají na obrázky, kde je chybně připraven příbor. Zůstanou dva možné způsoby přípravy (obrázky). Zde pohovoříme o možnosti s dezertní lžičkou. Možnost pracovních listů- EU OPVK - III/2 - C1 - 11

Teď to zkus sám. Uprav stůl ke stolování Teď to zkus sám. Uprav stůl ke stolování. Když si nebudeš vědět rady, klikni na smajlíka. Žáci slovně určují správnou polohu předmětů na obrázku. Následně na ně klikají a ony se samy přesouvají. Kliknutím na smajlíka se objeví nápověda. Následovným kliknutím na smajlíka nápověda zmizí. Možnost pracovních listů- EU OPVK - III/2 - C1 - 11

SUROVINY: MLÉKO HLADKÁ MOUKA VEJCE SŮL OLEJ MARMELÁDA CUKR Mám chuť na nějakou dobrotu. Pojďme si uvařit třeba palačinky. Nejdříve však musíme nakoupit. Podle seznamu klikni na suroviny, které budeme potřebovat. Žáci (vyučující) čtou suroviny a pak je vyhledávají. Na správné klikají, ty pak létají do tašky. Možnost pracovních listů- EU OPVK - III/2 - C1 - 12

POMŮCKY: HRNEK LŽÍCE MÍSA METLA NABĚRAČKA OBRACEČKA PÁNVIČKA TALÍŘ NŮŽ Teď si najdeme v kuchyni všechny pomůcky, které budeme při vaření potřebovat. Klikni na správný obrázek. Žáci (vyučující) čtou pomůcky a pak je vyhledávají. Na správné klikají, ty pak létají na stůl. Pohovoříme o činnostech, které s danou pomůckou vykonáváme. Možnost pracovních listů- EU OPVK - III/2 - C1 - 12

RECEPT : 2 HRNKY MLÉKA 2 ŽLOUTKY 1 LŽÍCE CUKRU LŽIC POLOHRUBÉ MOUKY ŠPETKA SOLI OLEJ MARMELÁDA POSTUP: MOUKU OSOLÍME A VMÍCHÁME DO NÍ MLÉKO, ŽLOUTKY A CUKR. NA PÁNVIČKU KÁPNEME TROŠIČKU OLEJE A VLIJEME JEDNU NABĚRAČKU TĚSTA. PO CHVÍLI PALAČINKU OTOČÍME. HOTOVOU NAMAŽEME MARMELÁDOU. Je nutné si přečíst recept a postup přípravy. Zvládneš si to všechno zapamatovat? Žáci (vyučující) čtou recept a postup přípravy. Upozorníme na existenci Hrníčkové kuchařky.

Nyní již můžeme jít vařit. Říkej, co kam patří a proč Nyní již můžeme jít vařit. Říkej, co kam patří a proč. Pak klikni na obrázek. Žáci určují, kam která surovina patří. Následně klikají na obrázky, ty se přesunou a zmizí. Když přesunou všechny suroviny do misky, kliknou na ni a jakoby se do ní nalije těsto. Stejně tak po přesunutí oleje na pánvičku a marmelády na palačinky. Možnost pracovních listů- EU OPVK - III/2 - C1 - 12

DOBROU CHUŤ 1 Popřejeme si dobrou chuť a zhodnotím výsledky práce.

http://office. microsoft. com/cs-cz/images/results. aspx http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=ta%c5%a0ka&origin=fx010132103#ai:mc900433835|- nákupní taška http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=PAP%C3%8DR#ai:MC900433868|- záznamník http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=tal%C3%AD%C5%99&origin=FX010132103#ai:MP900427613| - talíř s příborem http://www.clker.com/clipart-30126.html - příbor http://www.clker.com/clipart-7134.html - sklenička http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=LIVANEC#ai:MC900423465|- palačinky http://www.clker.com/clipart-2224.html - stůl http://www.clker.com/clipart-little-doll.html