Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-11

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Personální řízení v malých podnicích
Advertisements

Kudy vlastně putují peníze
Úvod do médií PaedDr. Zdeněk Pejsar, Ph.D.. Při vytváření pojmu multimédia je vhodné vyjít ze syntaktického složení tohoto slova. Pod pojmem multi najdeme.
 Škola: ZŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice  Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání, druhý stupeň  Předmět: Občanská výchova  Ročník: 8,9 
Mezinárodní nevládní organizace, transvládní organizace
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Priorita č. 3 Aktivní zapojení výzkumné a vývojové základny do rozvoje podnikání.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Úvod do podnikových financí
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Sociální vztahy Percepce a komunikace Sociální a masová komunikace Interakce Interpersonální vztahy Sociální vztahy.
Seminární práce N_TiM/pMPH.
Odborný styl PaedDr. Hana Vítová Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝU.
E-LEARNINGOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ TVŮRCŮ A UŽIVATELŮ JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ.
Žurnalistika Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
MARKETING.
Mediální systém jeden ze subsystémů sociálního systému (soustava elementů n. subsystémů, institucí a jednotek v sociálních rolích) Slovník. Med kom., s.
Distanční vzdělávání v ČR, současnost a budoucnost II. národní konference Jindřichův Hradec
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Digitální učební materiál
DUM - Digitální Učební Materiál Název školy:Střední odborná škola obchodní s.r.o. Broumovská 839, Liberec 6 IČO: REDIZO: Vzdělávací.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_21-18 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Základní pojmy v automatizační technice
5. PROJEKCE MODERNÍCH ORGANIZAČNÍCH A ŘÍDÍCÍCH PODNIKOVÝCH STRUKTUR Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Marcela Zahrádková NÁZEV:VY_62_INOVACE_01B_03_Majetek a závazky domácnosti TEMA:Finanční.
Vyledávání na internetu (18). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
E-government - moderní podoba veřejné správy v České republice.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
Moderní informační systémy - úvod do teorie, druhy IS v cestovním ruchu.
Publicistické útvary ČÍSLO DUM VY_32_INOVACE_CJL_3,4_70 Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název projektu: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na SUŠ,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_30-04 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 8: Finanční řízení MSP.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
FINANČNÍ GRAMOTNOST INFLACE ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku Roman Němeček ŠKODA AUTO a.s. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu: Střední zdravotnická škola ÚO – šablony Registračn í č í slo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Š ablona: III/2.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Redakční systém Číslo DUM: III/2/VT/2/2/40 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika.
Strategie.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-12
Ekonomika – základní pojmy.
Struktura finančního trhu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_18-17
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Vztahy mezi lidmi Percepce a komunikace Sociální a masová komunikace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_16-01
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
5 FIRMA A SPOTŘEBITEL.
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Škola SOŠ a SOU Hustopeče, Masarykovo nám. 1 Autor
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Mgr. Rostislav Navláčil 15. Trh práce Občanská nauka 1. – 4.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_15-12
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-09
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-10
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_18-19
Transkript prezentace:

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0029 Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-11 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 Autor RNDr. Vladimír Kostka Tematický celek Seminář komunikačních dovedností Ročník 4. ročník Datum tvorby 4. 2. 2013 Anotace výklad nové látky , cvičení a zhodnocení Metodický pokyn vyučující má v úvodu k dispozici výkladový text, následuje cvičení s materiály z webové stránky a v závěru je zhodnocení dosažených výsledků Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora

Základy mediální výchovy Vyhledávání a analýza mediálních informací 1

informace z lat. in-formatio - utváření, ztvárnění zpráva, údaj informování, poučení informace jako vědění, které lze předávat obsah zprávy či sdělení číselné vyjádření množství údajů přenesené sdělovacím kanálem za časovou jednotku při přenosu zpráv

informace snižuje nebo odstraňuje neurčitost (entropii) systému (např informace snižuje nebo odstraňuje neurčitost (entropii) systému (např. příjemce / uživatele informace) množství informace je dáno rozdílem mezi stavem neurčitosti systému, kterou měl systém před přijetím informace, a stavem neurčitosti, která se přijetím informace snížila nebo odstranila údaj o reálném prostředí, o jeho stavu a procesech v něm probíhajících

mediální informace informace zpracované novináři publikované v médiích zpracování informací je vždy subjektivní Na čem je závislé zpracování a prezentace informací?

co ovlivňuje zpracování rozsah informace, množství údajů verifikace (ověření) získaných informací analýza informací, znalost souvislostí osobnost redaktora styl média, ve kterém bude informace publikována majitel média

koncentrace vlastnictví médií média mají sklon k monopolizaci a s tím související koncentraci, k nejrůznějším formám integrace, k vytváření obrovských konglomerátů překračujících hranice států, k diverzifikaci nabídky i vlastnických vztahů koncentrace vlastnictví je výrazným jevem, který můžeme pozorovat na mediální scéně prakticky od počátku rozvoje moderních technologií v 19. století

všechny přední mediální organizace jsou poměrně velké, zaměstnávají velké množství lidí a provádějí velké účetní operace jsou velmi dobře technicky vybavené, aby mohly vyrábět a nakupovat drahé mediální produkty vstup na mediální trh je podmíněn obrovskými náklady, které si zpravidla mohou dovolit jen velké instituce, jež mají na tomto trhu již jisté postavení

většina společností fungujících v mediálním systému funguje na komerčním základě a stará se o zisk jako nejvyšší prioritu dochází tak k propojování výrobních procesů, jež vytvářejí sled výrobních řetězců (například snahy vydavatelských domů vydávajících tištěná periodika vlastnit i papírny a tiskárny), všechny funkce od zdroje, přes výrobní procesy až po distribuci a prodej jsou soustředěny do rukou jedné organizace - tzv. vertikální integrace

dochází též k propojování organizací v rámci jednoho odvětví, které se tak mohou například podporovat v prodeji - tzv. horizontální integrace koncentrace vlastnictví je patrná jak na národní tak na celosvětové úrovni mediální instituce tak často dostávají nadnárodní charakter a překračují hranice států i světadílů

Cvičení na webu otevřete stránku www.pravednes.cz najděte články s podobným obsahem v těchto denících: iDNES Super Novinky Revue Lidovky Blesk Právo Reflex

Jaké výrazové a jazykové prostředky využívají? Úkol č. 1 porovnejte styl nadpisů použité jazykové prostředky použití fotografií a popisků Jaké výrazové a jazykové prostředky využívají? Jak na vás působí články v jednotlivých denících? Lze vysledovat propojení některých médií?

Co jsme zjistili? mediální koncerny se snaží zaujmout co nejširší část publika, jednotlivé tituly se snaží oslovovat různé cílové skupiny styl nadpisů se výrazně liší podle cílové skupiny média a kategorie (seriózní media, bulvár) podobně se odlišuje využívání jazykových prostředků a formy jazyka

celkové vyznění článků v různých médiích je závislé na mnoha okolnostech, ale vždy zachovává zaměření média na cílovou skupinu a snaží se dodržet klasifikaci média

zdroje Mediální gramotnost [online]. 2013 [cit. 2013-02-04]. Dostupné z: http://medialnigramotnost.fsv.cuni.cz Unie vydavatelů [online]. 2013 [cit. 2013-02-04]. Dostupné z: http://www.unievydavatelu.cz