Ing. Lenka Bombera Piskačová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ing.Lenka bombera piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_EKO40 Název školy.
Advertisements

Jméno autora Ing. Ladislav Novák Datum vytvoření prosinec2012 Ročník 6. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Informační a komunikační technologie Informatika.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV53 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV35 Název školy.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
Didaktická analýza dějepisného učiva Přednáška č. 6 AR 2014/2015.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Zdeňka Horská Název materiálu: VY_32_INOVACE_12_01_ Vzájemné působení těles Číslo projektu:
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
Celistvost lidského organismu. Šablona : V/2 Sada: 2/36 Ověření ve výuce: Třída: 5 Datum: Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Obchod, trh Základy hospodaření.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Alkoholické nápoje - víno
Základy automatického řízení 1
Vedlejší jatečné produkty
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Systém odměňování pracovníků
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Doporučený vzor individuální prezentace
Název prezentace (DUMu): Elektrický obvod, napětí, proud
Inf Počítač a lidé s handicapem
Analýza trhu biopotravin
Prodáváme obuv I. PIKTOGRAMY.
Základní zásady pro vedení evidence
Kvalitativní výzkum Vybrané otázky: Proč kvalitativní výzkum?
Marketingový výzkum. Marketingový výzkum Organizace marketingového výzkumu Cíl výzkumu Typ výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Analýza výsledků.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Ing.Lenka Bombera Piskačová
VY_32_INOVACE_10_Malování Windows I.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Ing.Lenka Bombera Piskačová
Maso – zrání, vady, kontrola, skladování
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Ošetřování textilních výrobků
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Název prezentace (DUMu): Princip klasického zapalování
ZÁKLADY ZBOŽÍZNALSTVÍ
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
Rešerše.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
psychologie a společenské výchovy
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Tomáš.
METODY PSYCHOLOGIE Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Drogerie – Osobní hygiena III.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
ZKOUŠKY CEMENTU teorie
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
Transkript prezentace:

Ing. Lenka Bombera Piskačová Kvalitativní výzkum Ing. Lenka Bombera Piskačová

CZ.1.07/1.5.00/34.0124 Číslo projektu Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR27 Název školy SPŠ a SOŠGS Most Předmět MAR Tematický okruh Marketingový výzkum Téma Kvalitativní výzkum Ročník 3. Jméno autora Ing.Lenka Bombera Piskačová Datum tvorby 5.11.2012 Anotace Žáci se seznámí s metodami kvalitativního výzkumu

KVALITATIVNÍ VÝZKUM - hledá odpovědi na otázky „Proč?“ a „Jak?“ a zjišťuje důvody a příčiny chování lidí - důraz klade na podrobné zkoumání názorů vybraného vzorku cílové skupiny a na zkoumaný problém nebo jev. - sleduje průběh jevů, zaměřuje se na informace u malého vzorku nositelů a slouží ke zjišťování motivace, postojů a chování zákazníka.

Charakteristika kvalitativního výzkumu: - zkoumá postoje a názory na sledovanou problematiku - zjišťuje motivaci zákazníků - testuje kvalitu obalů, vhodnost názvů a koncepcí - zjišťuje spotřebitelské chování – zájem kupujících

Techniky kvalitativního výzkumu: 1.) hloubkový rozhovor 2.) skupinový rozhovor 3.) brainstorming 4.) projekční techniky

1.) Hloubkový rozhovor - probíhá formou volné a otevřené diskuse - důraz není kladen na poskytované informace, ale na reakce dotazovaných - úspěch závisí na uvolněném a sympatickém vztahu mezi tazatelem a dotazovaným, na schopnosti korigovat diskusi ke zkoumanému jevu - tazatel je autorem problémových otázek, které by dotazovaní měli zodpovědět, vystupuje hlavně v roli posluchače - zaznamenaný rozhovor se následně zpracovává - tazatel musí být vysoce kvalifikovaná a komunikativní osoba

2. Skupinový rozhovor - řízený rozhovor skupiny vybraných osob, ve kterém dochází ke konfrontaci různých názorů jednotlivce - každý účastník je vystaven názorům ostatních členů skupiny - 6 -10 členů skupiny - moderátor musí být objektivní, znalý problému - zaznamenaný rozhovor se následně vyhodnocuje

3.) Brainstorming - skupinová diskuse s přesně danými pravidly, jejímž cílem je vyprodukovat co nejvíce originálních myšlenek, námětů a nápadů. - skupině osob se nastíní problém, každý účastník diskuse jej ovšem řeší sám, svou metodou. - poté následuje společné hledání ideálního řešení tohoto problému.

4.) Projekční techniky - používají se tehdy, když respondent není ochoten či schopen reagovat na přímé otázky: - dotazovanému se předkládá mnohoznačný podnět, on jej má pouze okomentovat - jedná se např. o volné dokončování vět, příběhů, obrázků, přiřazování barev ………