Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Petra Turková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Lukáš Kučera České Budějovice, červen 2016
Motivace a důvody zvolení tématu práce Dostatečné množství informací Zájem ze strany firmy Zlepšení chodu firmy Možnost využití problematiky v zaměstnání
Cíl práce Cílem bakalářské práce je provést analýzu účinnosti stávající vnitropodnikové komunikace vybraného podniku a následný návrh pro zlepšení.
Výzkumné problémy 1) Jsou vhodně volené komunikační nástroje? 2) Jaká je kvalita komunikace v jednotlivých komunikačních tocích? 3) Jaké jsou v podniku bariéry a problematická místa?
Použité metody Metody sběru dat: - dotazníkové šetření: 16 uzavřených otázek 100% návratnost - rozhovory: 4 otázky
Charakteristika firmy Název: SLOUPÁRNA Majdalena s. r. o. Právní forma: společnost s ručením omezeným Sídlo: Majdalena 141, okres Třeboň Rok založení: 1959 Prováděné činnosti: výroba betonových sloupů z předepjatého betonu a jiné výrobky z betonu Počet zaměstnanců: 81 Logo firmy:
Výzkumný problém č. 1 Jsou vhodně volené komunikační nástroje?
Výzkumný problém č. 2 Jaká je kvalita komunikace v jednotlivých kom Výzkumný problém č. 2 Jaká je kvalita komunikace v jednotlivých kom. tocích?
Výzkumný problém č. 3 Jaké jsou v podniku bariéry a problematická místa?
Návrhy opatření Konání porad Zahájení komunikace se zaměstnanci Zavedení firemních akcí pro zaměstnance Roznášení dotazníků po pracovišti Pochůzky nadřízených
Závěrečné shrnutí Byla provedena analýza vnitropodnikové komunikace ve firmě Výzkumné problémy byly zodpovězeny Byly stanoveny návrhy opatření Cíl práce byl splněn
Doplňující dotazy Vedoucí: Budou Vaše návrhy aplikovány v dané firmě? Oponent: Jak často by dle Vašeho názoru měly porady probíhat a jaká by měla být jejich konkrétní struktura?
Konec prezentace Děkuji za pozornost