Ekocentrum – mokré plstění

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Život je jako cesta vlakem…
Advertisements

Kateřina Čiháková Ekocentrum Říčany Rýdlova 271/14 Říčany
Tak v tomto objektu pracujeme
ZŠ Anežky České 702/17 Ústí nad Labem
Jan Tichava Zdroj:
Svatba Nikola Moravcová & Zdeněk Pavlů
Textový procesor Open Office, Writer VLOŽENÍ OBRÁZKU, ÚPRAVA OBRÁZKU
VÝROBA ÚSTECKÉHO ZNAKU A ZNAKU ÚSTÍ NAD LABEM A CO BUDEME MÍT ZA MATERIÁL???ODPAD!
Přívlastek shodný a neshodný
Knihovna Český Těšín K nihovnu navštěvujeme každý měsíc. Líbí se mi tam. Vybíráme si knížky na dané téma nebo máme volný výběr. Také tam mají leták, kde.
Definice vlastního stylu, podmíněné formátování (Calc) Markéta Zakouřilová.
I přes malé nachlazení, věřte na hře to vidět není. Žije volejbalem tělem, duší, a dres? Tak ten ji sluší!
Člověk se nědy zeptá proč...???
Klára Ligocká Slunečný server…. Bez elektroniky v naší době by jsme se neobešli… Je to dobře nebo špatně ??? Ukážeme si dobré ale i špatné stránky Bez.
SVĚTELNÉ VLNY.
hašené vápno louh draselný natron vápenné mléko louh sodný
Hledat lásku. Nesmysl. říká rozum. Směšné. říká hrdost. Riskantní
Člověk a jeho svět V naší obci Jana Štadlerová ZŠ Věšín.
Rozklad světla Vypracoval: Tomáš Cacek a Aleš Křepelka.
Klíčová aktivita: 03 Člověk a příroda 2. Přírodovědný pobyt 2. skupina.
Tvorba štítků Jana Habrovanská, 4Y2.
Zkusíme si vypočítat rozměry některých nábytkových dílců pro kusovník z výkresu. Abychom vše dobře pochopili budeme počítat rozměry dílců na jednoduchou.
Dámy a pánové Dovolte abych vám představil to co jste ještě nikde neviděli !!!
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Úsměv je levnější než elektřina a dává více světla.
Příroda a já Otázky.
Společenské a hospodářské prostředí
Polarizace světla Světlo – elektromagnetické vlnění.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Rozklad světla optickým hranolem
4. září jsme poprvé vkročili do naší třídy, kde nás přivítal pan ředitel a především naše paní učitelka, na kterou jsme byli všichni moc zvědaví… Poprvé.
Začínáme v GIMPu Vybíráme rychlou maskou …. Výběr Při manipulaci s obrázkem je často nutné upravit pouze jeho část. K snadné práci nám přitom slouží výběry,
Mária Grycová dobrovolnice Slezská diakonie Středisko Bethel Karviná.
TISKOVÉ SESTAVY Michaela Žítková, 4. Y. Úkol: Vytvoření seznamu studentů pro hromadný výlet Úvod Program WinBase Postup při vytváření Závěr.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Úsměv je levnější než elektřina a dává více světla.
TDI Kontaktní zateplovací systém
Základy pedagogické metodologie
Převod na černobílou fotografii VY_32_INOVACE_GR_792.
STUDENTSKÝ MINIPODNIK MATĚJ MAREK. firma Matěj Marek (Manufaktura Wolkerova) sídlo: Wolkerova 2941, Havlíčkův Brod,
Vlnění na struně Autoři : Jaroslav Adam Monika Panušková.
Zdravý životní styl Libor Štrohalm.
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu:CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou nejvyšší.
Třídíme se zvířátky Autorky: Michaela Mikolášová Nikola Smyčková Tereza Mžiková Jubilejní Masarykova ZŠ Sedliště.
Základy úpravy digitální fotografie Úprava vyvážení bílé.
Putování studentů Akademie třetího věku OS TOTEM za pramenem řeky Úhlavy započalo na nádraží Špičák.
Rozklad světla Investice do rozvoje vzdělávání.
ZŠ A MŠ KUNÍN ZAŘÍZENÍ MATEŘSKÁ ŠKOLA
Vánoční příběh ve výtvarném umění
MISKA NA SLADKOSTI vy_32_Inovace_07MD-2
presents: Human and his wonder
Úsměv je levnější než elektřina a dává více světla.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Živý plot.
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Velikonoční ovečka VY_32_Inovace_04MD-2
Podzimní soutěž.
„Moje škola – moje třída“
Návštěva Záchranky u nás v Pardubičkách
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
ROVNICE POSTUPNÉ MECHANICKÉ VLNY.
Experimentální ukázka vlastností akustického vlnění ve vzduchu
Živočichové v zimním lese
Jaro jsme přivítali s Makovou panenkou a jedním z týdenních témat byly „Barvy kolem nás“. K povídání o jaru patřilo poznávání barev, kytiček, řazení předmětů.
Krása zimy Hledat lásku? Nesmysl...říká rozum. Směšné....říká hrdost. Riskantní...brání se zkušenost. Ale samota zabíjí ...šeptá srdce.
VY_32_INOVACE_07_Slova významem protikladná
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Hledat lásku. Nesmysl. říká rozum. Směšné. říká hrdost. Riskantní
Transkript prezentace:

Ekocentrum – mokré plstění Překvapení z ovčí vlny Ekocentrum – mokré plstění

Vybíráme barevnou vlnu na „pecičku“

Bílá vlna na „těstíčko“

A jdeme motat vlněné „knedlíčky“

Uhladíme vodou a mýdlem

Musíme důkladně hladit a mačkat

Můžeme začít koulet

Je to velmi náročné

Naše „knedlíky“ musí být pevné

Někdo pracuje s úsměvem, jiný s plným soustředěním

Ono se to nezdá, ale je to docela dřina

Mám to dobře?

Měníme i postoj při práci, prý to pomáhá

A máme tu první překvapení

To jsme dokázali my

Výsledky naší práce

Pozorujeme další výrobky z ovčí vlny

Co si ještě vyrobíme?

Výběr barevných vln je pestrý