Mgr. Šárka Prachařová AABYSS s. r. o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mgr. Šárka Prachařová AABYSS s. r. o.
Advertisements

 Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov  Autor: Mgr. Hana Klomínská  Datum: prosinec 2012  Název: VY_12_INOVACE_1.2.1.
Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb Dějiny pedagogiky NÁZORY JANA ÁMOSE KOMENSKÉHO Mgr. Irena Kudláčková.
Česko-německý fond budoucnosti Jihlava, PhDr. Tomáš Jelínek, Ph.D. ředitel.
Příčiny a možnosti zvládání nevhodného chování žáků Se zaměřením na negativní sebehodnocení.
Osoba hluchá je nevzdělavatelná. Aristoteles, 400p.n.l.
Fokus Praha o.s. Nová struktura vedení Fokusu Praha – rok 2005.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_12.
Aktivity a projekty Lísky na podporu spolupráce v regionu Pomáháme lidem porozumět přírodě a být dobrými hospodáři přírodního i kulturního dědictví.
Jakou pijete kávu, takoví jste … O sebevědomí, stresu a sexuálním životě člověka může vypovídat také pití kávy. Podle psychologů totiž způsob konzumace.
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU projekt Sítě mateřských center o.s. – Jihomoravský kraj Lektorské dovednosti I. Komunikace v NNO.
VY_32_INOVACE_EV_8A_12M Škola: Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Využívání informačních a komunikačních technologií, etická.
Širokoúhlá prezentace
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Kurz finanční gramotnosti OA Neveklov
SLABIKÁŘ DĚTSKÝCH PRÁV VY_32_INOVACE_01_10
Marketing 6 Nástroje propagace.
VÁNOČNÍ OZDOBY – TROCHU JINAK
Lektor: Mgr. Šárka Prachařová AABYSS s. r. o.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Didaktické metody Androdidaktika.
Základní makroekonomické ukazatele
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Řízení kolektivu. Řízení kolektivu Aby podřízení pracovali dobře, musí být splněny tyto podmínky: schopnosti podřízených pracovní podmínky motivace.
Práce se sloupkovými diagramy
Název vzdělávacího materiálu
AUTOR: Jiřina Dáňová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Druhy vět - tázací
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Pedagogická komunikace 4. lekce: Verbální komunikace: kladení otázek
Najdi jarní květinu, která se nachází jen jednou
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Pedagogická psychologie
Grafomotorika - geometrické tvary
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_12_INOVACE_19_Mezilidské vztahy TÉMA: Všude.
Občanská výchova a svět práce - 9. ročník Milan Šimek
Násobení lomených výrazů
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Několik rad, jak si udělat život krásnější …
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Andragogika Vzdělávání.
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_09
Dělení lomených výrazů
cíle workshopu: PRO PREZENTUJÍCÍ
MŠ,ZŠ,SŠ pro sluchově postižené Valašské Meziříčí
Školní poradenské pracoviště
Digitální gramotnost Informatické myšlení
LET MOUCHY vnímání, pozornost.
TIBETSKÝ TEST OSOBNOSTI
Akreditovaný vzdělávací program
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Dobré jméno otevírá dveře budoucnosti
Metoda VTI Intenzivní forma pomoci v domácím prostředí rodiny, přímo tam, kde problém vzniká (80.léta 20. stol. v Holandsku) Rodiny, které mají obtíže.
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Pojem a definice krize Překážka na cestě za důležitými životními cíli, kterou člověk není schopen překonat v obvyklém čase obvyklými metodami řešení problémů.
TIBETSKÝ TEST OSOBNOSTI
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Je kvantita zárukou kvality ? Vladimír Ort
Každý den jsme trochu starší…
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

Mgr. Šárka Prachařová AABYSS s. r. o. Typologie lektora Mgr. Šárka Prachařová AABYSS s. r. o.

Základní lektorské kompetence Prezentační schopnosti Schopnost udržet pozornost Porozumět dynamice skupiny Schopnost znát svoje limity Nebát se experimentovat Být autentický, vytvářet vztahy Mít smysl pro humor Flexibilita, improvizace Zvládání náročných situací Odbornost Schopnost sebehodnocení Ovládání velkého repertoáru metodik a jejich modifikace

JAKÝCH LEKTORŮ SI ÚČASTNÍCI CENÍ (Z PRAXE) Upřímnost, přirozenost Nebojují s účastníky Aktivně naslouchají Mají k účastníkům úctu Jsou otevření i k jiným názorům

Nároky na lektora ze strany účastníků Získat důvěru Vyučovat zajímavě Skromnost a odbornost Nikoho nezvýhodňuje Podává pomocnou ruku a nemá zdvižený prst

Typologie lektorů Sympaťák – mluví s účastníky, hodně se ptá, usmívá se, je přirozený Vědec – nebere moc v potaz posluchače, vystačí si odborně s tématem Psycholog – ležerní způsob, trochu tajemný, sondáž do struktury osobnosti Jeden z nás – mají ho rádi, symbol rovnosti Bavič – kurz jako show Všechno ví, všechno zná – má známosti, jmenuje své přednosti, víc o formě (může zastírat obsah) Krásný – charisma Mě už znáte – asociace s učitelem ZŠ,SŠ….. Praktik – pasování na praxi, dobrá fixace poznatků Vítejte u nás doma – příběhy z běžného života, okoření kurz