Získávání zaměstnanců se zaměřením na online marketing Adaptace zaměstnanců České vysoké učení technické v Praze Masarykův ústav vyšších studií Autor práce: Barbora Novotná Studijní obor: Personální management v průmyslových podnicích Vedoucí práce: Ing. Klára Šimonová Pracoviště: MÚVS ČVUT – oddělení manažerských studií Akademický rok: 2016/2017 Získávání zaměstnanců se zaměřením na online marketing ABSTRAKT ENGLISH SUMMARY Cílem práce je shrnutí poznatků o problematice adaptace a adaptačního procesu nových zaměstnanců, zaměřuje se na význam adaptace pro jedince i pro organizaci. Adaptace je vysvětlena z hlediska různých vědních oborů, vymezuje adaptaci sociální a pracovní. Cílem praktické části je analyzovat adaptační proces u konkrétní firmy. Výsledky analýzy poskytují zpětnou vazbu od vybrané skupiny zaměstnanců a jsou podkladem k tomu, jak by se tato činnost mohla ve firmě zkvalitnit. The aim of the thesis is to summarize knowledge of the problems of adaptation and adaptation process of new employees. The thesis is focused on the importance of adaptation for the individual and for the organization. Adaptation is explained in terms of the different disciplines, defining social adaptation and work adaptation. The aim of the empirical part is to analyse the adaptation process at a specific company. The basis for my proposal for improvement is analysis of feedback from selected groups of employees. Hodnocení adaptace – dělnické pozice Hodnocení Adaptace – kancelářské pozice Přínos Práce Ucelený pohled na to, jakým způsobem probíhá adaptační proces ve zkoumané firmě a jak by se tato činnost dala zefektivnit.