Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace PODMÍNKY PRO ŽIVOT- VODA
Advertisements

PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Zpracovala Jitka Ciprová
Zpracovala Jitka Ciprová
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 18
VY_32_INOVACE_26_ Prvouka 3.ročník Svět kolem nás
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
NEŽIVÁ PŘÍRODA – LÁTKY A VLASTNOSTI
ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor : Zuzana Klumparová ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM LÁTKY A JEJICH SKUPENSTVÍ VY_32_INOVACE_11.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Podmínky života na Zemi 5.ročník
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: VĚCI KOLEM NÁS
Člověk a jeho svět 4. ročník
VY_52_INOVACE_PRV.3.25 _Koloběh vody v přírodě_ pracovní list
Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
Prvouka 3. ročník ZŠ „Neživá příroda“
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Voda Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Pohádka (čtení souvislého textu) Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
Podstatná jména Jazyk a jazyková komunikace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název:
Procvičování Jazyk a jazyková komunikace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název: VY_32_INOVACE_16_PROCVIČOVÁNÍ.
Geometrické tvary Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Geometrie Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice AUTOR:Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV:VY_32_INOVACE_17_Příroda živá a neživá.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NEŽIVÁ PŘÍRODA.
Člověk a jeho svět (Vlastivěda pro 4. ročník)
Potravní vazby Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Skupenství látek NÁZEV ŠKOLY
Součásti neživé přírody
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Společenstva vod Živočichové
Společenstva lesů - stromy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
ROSTLINY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
VODA Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_52_INOVACE_528.
Vyjmenovaná slova po L Jazyk a jazyková komunikace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: Autor: Název: Téma: Číslo projektu:
Žáci se seznamují s rozdělením přírodnin na živé, neživé a na výrobky.
Slova nadřazená a podřazená
Člověk a jeho svět (Vlastivěda pro 4. ročník)
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Společenstva polí Rostliny
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Jazyk a jazyková komunikace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Procvičování Jazyk a jazyková komunikace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název: VY_32_INOVACE_03_PROCVIČOVÁNÍ.
Procvičovací list Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Procvičovací list Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
NEŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením neživé přírody.
NEŽIVÁ PŘÍRODA voda vzduch teplo a světlo horniny a nerosty půda.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
(český jazyk pro 1. ročník)
SLUNEČNÍ SOUSTAVA Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Dvojhlásky au, ou Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Přídavná jména a příslovce
ŽIVOČICHOVÉ Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Transkript prezentace:

Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Neživá příroda Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.0866 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název: VY_32_INOVACE_11_NEŽIVÁ PŘÍRODA Sada: 2 Druh materiálu: DUM PRV č. 11 Jméno autora: Mgr. Žaneta Gruntová Škola: ZŠ A MŠ Cholina, okres Olomouc, příspěvková organizace Cholina 35, 783 22 Datum vytvoření: 7. 1. 2012 Předmět: Prvouka Ročník: třetí Anotace: Materiál (DUM) je určený k procvičení učiva o neživé přírodě. Je určen ke společné práci, která proběhne na interaktivní tabuli. Klíčová slova: neživá příroda, neživé přírodniny Zdroje: www.office.microsoft.com, http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Feldhase.jpg, http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Quartz_Crystal.jpg, http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Rapakivigranite_ss.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Sphyrapicus_ruber1.jpg, http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Selpologne.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Picea_sitchensis_forest.jpg, http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Lagarta2.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Coal.jpg

Neživá příroda VODA VODA JE VE STAVU KAPALNÉM, PLYNNÉM A PEVNÉM. SNÍH LED ŘEKA SNÍH ROSA DÉŠŤ MOŘE VODNÍ PÁRA JINOVATKA

Neživá příroda VZDUCH VZDUCH SE SKLÁDÁ Z DUSÍKU, KYSLÍKU A OXIDU UHLIČITÉHO. VICHŘICE VÍTR VÁNEK

Neživá příroda SVĚTLO A TEPLO PŮDA

Neživá příroda HORNINY A NEROSTY KŘEMEN (nerost) ŽULA SŮL KAMENNÁ (hornina) SŮL KAMENNÁ (nerost) UHLÍ (hornina)

VZDUCH, VODA, SVĚTLO A TEPLO, PŮDA, HORNINY A NEROSTY JSOU Neživá příroda VZDUCH, VODA, SVĚTLO A TEPLO, PŮDA, HORNINY A NEROSTY JSOU NEŽIVÉ PŘÍRODNINY.

Lidské výtvory Člověk využívá živé a neživé přírodniny a vytváří z nich věci pro svoji potřebu LIDSKÉ VÝTVORY.

Živá a neživá příroda Říkej, zda patří do živé nebo neživé přírody. VODA KŘEMEN ZAJÍC POLNÍ DATEL SMRK HOUSENKA ZELENÁ PŮDA