Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Oblast intervence 3.1 Služby v oblasti sociální integrace aktivita a) investiční.
Advertisements

Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
PODSTATNÉ A NEPODSTATNÉ ZMĚNY
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Poskytování sociálních služeb na základě Smlouvy o zajištění dostupnosti vybraných sociálních služeb v Olomouckém kraji v rámci projektu Zajištění dostupnosti.
PUBLICITA Informační a propagační aktivity v rámci OP VK Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Seminář pro příjemce finanční podpory z OP VK Hradec Králové.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Hradec Králové. 9:00 – 10:00 Projektová část – obecné podmínky realizace grantových projektů, monitorovací zpráva 10:00 – 11:00 Základní vymezení.
PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY. SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí.
Pravidla publicity projektu
Žádost o grant Co je v žádosti napsáno, musíte se dodržet Žádost se porovnává s údaji v monitorovací zprávě Ze žádosti vychází kontrolní orgány Příručka.
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Je vás vidět – publicita projektu květen 2007 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice do vaší budoucnosti.
PRAVIDLA Desatero OP LZZ.
Propagace informačního systému pro mládež. Proč propagovat ISM? Mobilita studentů – cílová skupina Síť informačních center jako celek Jasný společný vizuální.
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
Monitorovací zpráva a finanční prostředky Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Plzeňském kraji“ Projekt je spolufinancován z prostředků z.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a státním rozpočtem České republiky Moderní formy profesního vzdělávání Konference k projektu Orlová -
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Návrh vizuální identity StreamTV Strana | 2 Východiska projektu Představit pomoci logotypu nový zábavný internetový portál StreamTV.cz, který.
Aktivity PR VZ NSP II. Vyladění vizuální identity VZ a tvorba PR materiálů a předmětů 2 Manuál vizuální identity a šablony dokumentů 1. set propagačních.
Komunikační plán RPS Realizované projekty leden-červen 2007 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
Strukturální fondy EU a priority MŠMT Ondřej Liška ministr školství, mládeže a tělovýchovy.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Seminář pro věcné řízení projektu č. CZ.1.07/1.1.00/ „Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého.
Vendula Hanzalová Publicita grantových projektů OP VK ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
PUBLICITA. Publicita Proč publicita a informovanost?  povinnost informovat cílovou skupinu a veřejnost o financování projektu ze zdrojů EU v rámci OP.
Vendula Hanzalová Publicita grantových projektů OP VK ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
Most, 24. ledna 2008 Univerzita půl třetího věku Závěrečný seminář Mgr. Jaroslava Barbara Sporková
Publicita v projektech. Povinná součást všech projektů spolufinancovaných z fondů EU –je předmětem kontrol Nařízení Komise č. 1828/2006 –kdo dává peníze.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Sekce fondů Evropské unie (Sekce 8) Hlavní náplň Zajištění činností Řídicího orgánu operačních programů spolufinancovaných z ESF (OP LZZ a OPZ), Zprostředkujících.
1 Publicita v OP VK Mgr. Eva Kurucová. 2 Publicita Publicita je velice důležitou součástí čerpání peněz z Evropských fondů. Není možno ji podceňovat.
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Andrea Šafařík Fridmanská (Praha, duben 2016) PUBLICITA.
Seminář pro příjemce podpory z OP VK Smlouvy + náležitosti.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
PODSTATNÉ A NEPODSTATNÉ ZMĚNY Seminář pro příjemce 5. května 2010 Barbora Zigušková, oddělení řízení grantových schémat.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A 17. března 2010 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA.
PUBLICITA Cíl Evropská územní spolupráce Rakousko - ČR Písek,
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Publicita projektu
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Září 2008Ing. Luboš Dobiáš INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Oblast podpory 1.1 Oblast podpory 1.2 Oblast podpory 1.3 Výzvy k předkládání žádostí Individuálních.
Seminář pro žadatele 29. července 2008, Praha Mgr. Magda Cabrnochová
PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V ÚSTECKÉM KRAJI 2 - POSOSUK 2
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Pilot ZUŠ „Podpora činnosti základního uměleckého školství
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Seminář pro příjemce 4. výzvy 1. GG oblasti podpory 1.3
vzdělávaní pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory
Tvorba veřejných projektů – příklad Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Mgr. Bc. David Póč Oddělení pro strategii a rozvoj/Katedra.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Publicita v projektech
Potřebují knihovny LOGO?
Komunikační plán IOP 2008 – vyhodnocení představení
ITI Ústecko-chomutovská aglomerace
Realizace projektů Šablony II
Transkript prezentace:

Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A 9.4.2008

Obecná pravidla každý příjemce podpory je povinen informovat veřejnost, že je projekt spolufinancován z EU, resp. ESF finanční spoluúčast EU, resp. ESF musí být zdůrazněna během všech činností realizace projektu ( při zahájení, v průběhu realizace, při prezentaci např. v médiích, na internetu,v interních a výročních zprávách o realizaci projektu, během konferencí a seminářů)

Propagace projektu internet tiskové zprávy tiskové konference při zahájení projektu, v jeho průběhu, popř. při jeho ukončení články a tématické přílohy v tisku, inzerce v tisku publikace, školící a informační materiály letáky a plakáty propagační předměty

Manuál vizuální identity OP VK základní verze logotypu doplňující verze logotypu barevné verze základní barvy ochranná zóna značky, rozkres na síť, velikost značky, barevná verza na podkladových barvách zakázané varianty značky návrhová část manuálu logotypu (vzhled dopisního papíru, obálky) http://opvk.kr-ustecky.cz

Manuál vizuální identity ESF v ČR logo ESF v ČR a vlajku EU nutno používat v souladu s manuálem na všech informačních a propagačních materiálech týkajících ESF v ČR barevnost loga ESF a vlajky EU způsob užití loga při v informačních a propagačních materiálech určených Manuálem www.esfcr.cz Manuál vizuální identity MŠMT logotyp, barva, způsob užití www.msmt.cz

Za pozornost děkuje Mgr. Eva Soukupová soukupova.e@kr-ustecky.cz 475 657 556