Základní škola, Znojmo, náměstí Republiky 9 Svět kolem nás
Základní informace Název projektu: Svět kolem nás Prioritní osa: 7.1 Počáteční vzdělávání Oblast podpory: 7.1.1 Zvyšování kvality ve vzdělávání Doba realizace: 1. 3. 2013 – 28. 2. 2015 Hodnota projektu: 1 699 000 Kč
Hlavní cíl projektu zlepšení orientace žáků při výběru povolání zkvalitnění přípravy žáků na vstup na trh práce zkvalitnění stávajících a získání nových kompetencí možnost využít nově získané znalosti a dovednosti v osobním i pracovním životě
Specifické cíle projektu znalosti o fungování trhu práce přiblížení technických a řemeslných oborů aktivace podnikatelského ducha seznámení s produkty a fungováním trhu peněz základy pro celoživotní učení rozvoj environmentální výchovy
Cílová skupina Hlavní cílová skupina: žáci školy Vedlejší cílová skupina: pedagogové školy
Klíčové aktivity KA 1 Já a trh práce KA 2 Řemeslo má zlaté dno KA 3 Orientace ve světě peněz KA 4 Rozvoj environmentální výchovy
Já a trh práce zvýšení kompetencí potřebných při vstupu na trh práce → možnost využití i v osobním životě spolupráce s IPS ÚP, HK Výstup: kartotéka (soubor) 90 pracovních listů
Já a trh práce
Řemeslo má zlaté dno popularizace řemesel, řemeslných oborů seznámení s fungováním trhu práce spolupráce s řemeslníky regionu, HK Výstup: kartotéka 90 pracovních listů
Řemeslo má zlaté dno
Orientace ve světě peněz fungování trhu peněz produkty finančního trhu rizika hospodaření s penězi spolupracující subjekt: GE Money Bank, Sberbank Výstup: kartotéka 90 pracovních listů
Orientace ve světě peněz
Rozvoj environmentální výchovy flóra a fauna regionu, země znalost národních parků → vztah k regionu, zemi základní znalosti všeho živého – i sebe sama spolupracující subjekty: Národní park Podyjí Jihomoravské muzeum Znojmo Výstup: kartotéka 40 pracovních listů
Rozvoj environmentální výchovy
Spolupracující subjekty Jihomoravské muzeum Znojmo Národní park Podyjí GE Money Bank Sberbank IPS ÚP Hospodářská komora živnostníci regionu
Rizika, problémy realizace klíčových aktivit nízká motivace členů projektového týmu výpočetní technika vytíženost zaměstnanců spolupracujících subjektů pozdní (žádná) reakce podnikatelských subjektů při průzkumu trhu
Udržitelnost projektu začlenění klíčových aktivit do ŠVP využívání pracovních listů ve výchovně vzdělávacím procesu
Děkujeme za pozornost Budoucnost našich žáků je ve ….