Masaryk a „něžné“ pohlaví

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak ovlivňuje můj život současná technika
Advertisements

Poznej, kdo to řekl.
PhDr. Věra Strnadová, Ph. D.
Základní lidská práva.
Jak ovlivňuje můj život současná technika
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Česká politika od 70.let.
Co a proč Radka Mužíková. Co stojí v centru mého zájmu? Co hýbe mým srdcem? To je tím CO, tím hlavním CO v mém životě: Život, bytí, existence Člověk jako.
ÚVOD DO SOCIÁLNÍ POLITIKY
Česká legislativa sociálních služeb – hodnoty a etická dilemata
Poradenský proces v programech všeobecné primární prevence rizikového chování Markéta Exnerová Vedoucí Centra primární prevence Semiramis o.s. PPRCH 2009.
VÝVOJOVÁ PSYCHOLOGIE MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Seznamuje žáky s procesem lidské socializace a společenským statusem.
registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Sexuální dospívání Reprodukční zdraví 8. ročník
filosofický a umělecký směr vznikl po první světové válce v Německu
Jean Jacques Rousseau O původu nerovnosti mezi lidmi
Romantismus.
Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Demokracie a její hodnoty
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo n áměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_JAK.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Pedagogicko-etická podstata morální kreativizace osobnosti
Adolescence (16 – 18 až 20 – 22 let).
VY_32_INOVACE_51_04 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Vývoj ČSR ve 20. letech I. Petr Machala.
Lidská práva v dokumentech
Přímá volba prezidenta ve Vysočanech odstartovala v pátek úderem 14té hodiny. Přímou volbu prezidenta si dlouhodobě přála většina občanů. Jako jedni z.
SOCIÁLNÍ DETERMINACE PSYCHIKY
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Erich Fromm Pavla Jiráková C4A.
VI. Chování spotřebitelů při nákupu Otázky: 1.Jak odhadnout pravděpodobné nákupy 2.Jak sociol.a psych. vlivy působí na chování domácností při nákupu 3.Proč.
SSSR a J.V.Stalin Vývoj v Rusku po 1. světové válce J. V. Stalin
Vznik Československa II.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Sociologie pro speciální pedagogy: Rodina
Tréning do předmětu SPR149 Využití filmu v sociální práci
Tomáš Garrigue Masaryk Jiřina Sedláčková, C4A
SMĚRY V ČESKÉ POEZII V 1 POL. 20. ST. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastČeská poezie v 1. pol. 20. století.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Platón & „objektivní idealismus“
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Osobnost žáka jako jeden ze subjektů výchovně-vzdělávacího procesu Autor: Miroslav Vild.
T. G. Masaryk Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo: VY_32_INOVACE_07.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62 AUTOR: Mgr. Šárka Rosenbergerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_ ČAS5 TEMA: Čas 5.ročník – od totalitní moci.
Vznik Československa 28.říjen Nástup Karla I. roku 1916 zemřel František Josef I. a nastoupil Karel I. začíná provádět změny (cíl: zachránit monarchii)
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá Název materiálu: VY_32_INOVACE_ VO.7.B.11_lidska_prava _II. Datum: Ročník: sedmý Vzdělávací.
Základní demografické struktury obyvatelstva a demografické stárnutí.
Místní demokracie a participace na veřejném životě
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Ježíš.
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Sociální práce s rodinou 4
Mediální manipulace rozjizdeji-kampan-proti-propagande-a- bludum/r~c1f97c0ea36f11e6a16a fea04/
Prezentace Kučerová Klára
Plánované rodičovství
Práva a svobody a veřejná moc
RODINA A JEJÍ POSTAVENÍ VE SPOLEČNOSTI
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Občané z Calais Auguste Rodin
Filosofická antropologie
Osobnost člověka z hlediska sociální psychologie
Politické strany VY_32_INOVACE_03-57 Ročník: 9. Vzdělávací oblast:
Jakmile jednou podrbete psa, máte navždy vystaráno o zábavu.
Sociologie - projekt 2. C.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Temperament, charakter, motivace
Platon př. n. l. z bohaté athénské rodiny
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM
Transkript prezentace:

Masaryk a „něžné“ pohlaví Vzpomínky na Masaryka V hlavních rolích: T. G. Masaryk a jeho ženy Režie: Radka Suchyňová Odpovědný vedoucí: Jan Vymazal Produkce: Vladislav Kluska Moderátor: Markéta Bulvová Kontrolor: Eva Skládaná

Klára Červenková „Požívání alkoholu a nikotinu otupuje rozumovou i citovou složku člověka“ Uznával jedině jednoženství a jednomužství Příkaz mravnosti platil jak pro ženy tak pro muže Snažil se odstranit moderní otroctví ženy

Eduard Klicpera „Požívání alkoholu a nikotinu otupuje rozumovou i citovou složku člověka“ Uznával jedině jednoženství a jednomužství Příkaz mravnosti platil jak pro ženy tak pro muže Snažil se odstranit moderní otroctví ženy

Karel Moudrý Nepovažoval ženu za podřadnou bytost po stránce rozumové Přednášel o filosofických problémech, náboženství Nebál se říct svůj názor ohledně rodiny, o rodičovství, otectví a mateřství Snažil se získat sociální spravedlnost pro všechny, kterým bylo ukřivděno

Hedviga Macharová Nepovažoval ženu za podřadnou bytost po stránce rozumové Přednášel o filosofických problémech, náboženství Nebál se říct svůj názor ohledně rodiny, o rodičovství, otectví a mateřství Snažil se získat sociální spravedlnost pro všechny, kterým bylo ukřivděno

Albína Honzáková Nepovažoval ženu za podřadnou bytost po stránce rozumové Přednášel o filosofických problémech, náboženství Nebál se říct svůj názor ohledně rodiny, o rodičovství, otectví a mateřství Snažil se získat sociální spravedlnost pro všechny, kterým bylo ukřivděno

Výroky ovlivňující jeho život „Své názory o ženě ustálil jsem si živým vzorem své ženy, jakož vůbec moje žena na vývoj a uzrání všech mých názorů a charakteru měla vliv nejrozhodnější a nejlepší.“ J. S. Mill „Byl velkým vůdcem a pomahatelem. Vytvářel, pomáhal vytvářet duši.“ E. Klicpera „Muž zná ze ženy jen svůj osobní požitek. K tomu, aby ji poznal opravdu, bylo by třeba, aby zapomněl na sebe.“ R. Rolland

Zdroje Washingtonská deklarace Poselství prezidenta T. G. Masaryka k 10. výročí naší samostatnosti Referát o všeobecném programu politickém a Referát o politické situaci, o poměru strany ke stranám ostatních a nastávajících úkolech strany Obrázky: co Windows dal