Hodnota vnímaná zákazníkem

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Advertisements

Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti Autor bakalářské práce: Zuzana Kodýdková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
D OPADY ÚČETNÍ REFORMY VEŘEJNÝCH FINANCÍ V KONKRÉTNÍCH PODMÍNKÁCH VYBRANÉ ZÁKLADNÍ ŠKOLY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
DOTACE A TRANSFERY Z ÚČETNÍHO HLEDISKA A JEJICH VLIV NA HOSPODAŘENÍ
České Budějovice, červen 2016
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Obhajoba bakalářské práce
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Financování a účetnictví základních škol
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vývoj předpisů týkajících se majetku podniku a změny účtování majetku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Aplikace nových forem marketingu
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zásobování a účtování zásob ve vybraném podniku
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Aplikace nových forem marketingu
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Hodnota vnímaná zákazníkem Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem Autor bakalářské práce: Hana Čubová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Barbora Komendová České Budějovice, červen 2016

Motivace a důvody k řešení daného projektu Vysoká využitelnost výsledků výzkumu v praxi Osobní zájem o danou problematiku

Cíl práce Cílem práce je na konkrétním produktu/službě identifikovat hodnotu (strukturu, preference), které zákazník vnímá a porovnat s hodnotou nabízenou vybraným podnikem. Bude proveden vlastní výzkum, na jehož základě bude vnímaná hodnota analyzována. Dílčím cílem práce je nalezení rozdílů mezi tím, co firma nabízí a tím, co zákazník požaduje, a pokud tyto rozdíly budou zjištěny, tak i navrhnout možné způsoby jejich odstranění. Pro danou společnost budou formulována doporučení, jak se stávajícími prostředky zvýšit vnímanou hodnotu a tedy i atraktivitu nabízených produktů/služeb.

Výzkumné otázky 1) Jaká je struktura vnímané hodnoty potencionálních zákazníků při výběru jezdecké školy? 2) Do jaké míry je schopen areál Dvůr Krutěnice nabídnout požadované hodnoty svým zákazníkům? 3) Souvisí zákazníkem vnímaná hodnota s úrovní jeho jezdeckých dovedností?

Metodika práce Dotazníkové šetření 700 potencionálních zákazníků 55 stálých zákazníků Řízené rozhovory Vlastní empirické šetření Pozorování

Dvůr Krutěnice**** hotel & jezdecký areál Ubytovací jednotky Restaurace Stáje a jezdecké prostory

Průměrná preferenční stupnice potencionálních zákazníků

Průměrná preferenční stupnice zákazníků DK

Výzkum souvislostí Souvisí vnímaná hodnota s dosaženou jezdeckou úrovní? Minimálně Klesá hodnota prostředí postupně o 7,55% Zvyšuje se hodnota koní

Výzkum souvislostí Zákazníci DK plánují v příštím roce čas a peníze v areálu:

Vnímaná hodnota versus investice a péče areálu Vnímaná hodnota zákazníků Koně Trenéři Jezdecký výcvik Prostředí Občerstvení Koně Trenéři Jezdecký výcvik Prostředí Občerstvení

Návrhy opatření Nákup koní Vytíženost a únava trenérů Šatny Zlepšení organizace práce  nákup tabletu Šatny Pesimistická varianta Reálná varianta Optimistická varianta 210 000 150 000 90 000

Závěrečné shrnutí Výzkumné otázky byly zodpovězeny Návrhy opatření byly stanoveny Cíl práce byl splněn

Doplňující dotazy Vedoucí práce: Můžete stručně okomentovat obrázek č. 4 na str. 54? (vnímaná hodnota versus investice)

Děkuji za Vaši pozornost