Doporučený vzor individuální prezentace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
REFERÁT Co je referát? Jak napsat referát? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Holubová. Dostupné z Metodického.
Advertisements

Praktická maturitní práce STRUČNÉ POKYNY PRO PSANÍ PMZ.
RŮZNOST KANCELÁŘSKÝCH BALÍKŮ je řada za sebou následujících snímků (slidů) předváděných na PREZENTACE monitoru počítače plátně prostřednictvím dataprojektoru.
Formální a obsahové požadavky na referát z odborných p ř edm ě t ů Referát Zpracoval Ing. Jan Weiser.
Základy veřejné politiky Kombinované studium Website kursu: Garant kursu a přednášející:
©Ing. Václav Opatrný. V úvodních hodinách elektrotechniky jsou žáci seznamováni s veličinami, které popisují známý fyzikální svět, získávají představu.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
Širokoúhlá prezentace
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III
VÁNOČNÍ OZDOBY – TROCHU JINAK
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Analýza trhu biopotravin
Návod na tvorbu prezentace diplomové / bakalářské práce
Práce se sloupkovými diagramy
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Kvalitativní výzkum Vybrané otázky: Proč kvalitativní výzkum?
Vzor individuální prezentace
Marketingový výzkum. Marketingový výzkum Organizace marketingového výzkumu Cíl výzkumu Typ výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Analýza výsledků.
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Vysoká škola technická a ekonomická
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Informatika 9. ročník (volitelný předmět)
Speciální metody fyziologie živočichů Bi 5611c
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
VY_32_INOVACE_2C_19_ZIVOTOPIS Životopis dubna 2012
Úvod do tvorby srozumitelného textu
Marketingový plán společnosti
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Zobecněné rozdíly kvalitativního a kvantitativního výzkumu
ÚVAHA Mgr. Michal Oblouk.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
MINIMATURITY
2. seminární úkol - projekt
Gymnasium Jižní Město Praha
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Název školy Téma Název DUM Popis Ročník Autor Číslo projektu
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Název školy Téma Název DUM Popis Ročník Autor Číslo projektu
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
NÁZEV POSTERU Jméno a příjmení autora včetně titulů
Test z Metodologie – náměty k přípravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Jak vytvořit dobrou prezentaci
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Název školy Téma Název DUM Popis Ročník Autor Číslo projektu
Obhajoba diplomové práce
Obhajoba diplomové práce
Obhajoba bakalářské práce
Vzor individuální prezentace
Obědy ve Školní jídelně 5.A 2016/2017
Vítáme vás! Školní rok [Roky].
ROČNÍKOVÁ PRÁCE pokyny ke zpracování
Přijetí nebo odmítání žáků s poruchou autistického spektra vrstevníky?
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Název školy Téma Název DUM Popis Ročník Autor Číslo projektu
Transkript prezentace:

Doporučený vzor individuální prezentace des. Jméno Příjmení Název předmětu 20XX/20XX Univerzita obrany, Brno XX.XX.20XX

Cíl prezentace Přiblížit… Vysvětlit… Seznámit… Zamyslet se nad… Najít odpověď na otázku… Ověřit následující hypotézu… apod. SNÍMEK STRUČNĚ INFORMUJE O CÍLI A SMYSLU PREZENTACE

Struktura prezentace Úvod – vymezení problému, jeho charakteristika, kontext Metody – zvolený postup a metody použité při zpracování prezentace Jádro prezentace Závěr – shrnutí, případná doporučení, vlastní názory Použité prameny a literatura SNÍMEK VELMI KRÁTCE NASTIŇUJE S ČÍM A V JAKÉ POSLOUPNOSTI BUDOU POSLUCHAČI SEZNAMOVÁNI

Úvod Problematika vychází z… Zabýval se jí… Je součástí dokumentu… Téma jsem si vybral(a), protože… Věděli jste, že…? Chci se s vámi podělit o osobní zkušenost s… atd. SNÍMEK VELMI STRUČNĚ ZAŘAZUJE PREZENTOVANÉ TÉMA DO ŠIRŠÍHO KONTEXTU, PŘÍPADNĚ ZDŮVODŇUJE JEHO VÝBĚR A RELEVANCI – MĚL BY UPOUTAT POZORNOST POSLUCHAČŮ

Metody Při zpracování jsem postupoval(a) takto… Využil(a) jsem následující metody… Prezentace vychází zejména z výzkumu/prezentace/publikace… Vycházel(a) jsem zejména ze článku… Provedl(a) jsem rozhovory s… Prezentace byla konzultována s… apod. SNÍMEK KRÁTCE INFORMUJE POSLUCHAČE O POSTUPU PŘI ZPRACOVÁVÁNÍ PREZENTACE A ZPŮSOBU ZÍSKÁVÁNÍ ČI OVĚŘOVÁNÍ POUŽITÝCH INFORMACÍ

Jádro prezentace Vhodně strukturované texty (lépe krátká, výstižná a stručná hesla podtrhující verbální sdělení než dlouhé věty a odstavce) Audio/video objekty (ověřte, zda je lze přehrát…) Obrázky (pozor na čitelnost na projekčním plátně, vhodný kontrast, velikost a zejména vypovídací hodnotu!) Tabulky (pozor na čitelnost – zejm. velikost použitého fontu) SNÍMEK NEBO SNÍMKY SE VĚNUJÍ JÁDRU PREZENTACE, KTERÉ JE PODKLADEM A ZDŮVODNĚNÍM NÁSLEDUJÍCÍCH ZÁVĚRŮ

Závěr Shrnutí prezentace Zdůraznění hlavních myšlenek, klíčových faktů apod. Zodpovězení výzkumné otázky nebo hypotézy (jsou-li stanoveny) Vlastní názory, stanoviska, návrhy a doporučení KLÍČOVÁ ČÁST PREZENTACE, KTERÁ ILUSTRUJE SCHOPNOST PREZENTUJÍCÍHO ANALYZOVAT NA ZÁKLADĚ ZJIŠTĚNÝCH INFORMACÍ ZADANÝ PROBLÉM, NAVRHNOUT JEHO ŘEŠENÍ NEBO ZAUJMOUT K NĚMU POSTOJ A TENTO ARGUMENTAČNĚ ZDŮVODNIT INFORMACE OBSAŽENÉ V ZÁVĚRU MOHOU BÝT INSPIRATIVNÍM VODÍTKEM PRO NÁSLEDNOU DISKUSI

Použité prameny a literatura Boží vystoupení na konferenci, 2013. YouTube.cz [online]. [cit. 2017-02-20]. Dostupné z: https://youtu.be/paQX75L4bTQ Jak nemá vypadat přednáška na konferenci, 2011. YouTube.cz [online]. [cit. 2017-02-20]. Dostupné z: https://youtu.be/EzfZuVsIQMk SNÍMEK SHRNUJE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ POUŽITÉ NEBO DOPORUČENÉ ZDROJE INFORMACÍ K PREZENTOVANÉMU TÉMATU

Děkuji za pozornost des. Jméno Příjmení Název předmětu 20XX/20XX Univerzita obrany, Brno XX.XX.20XX