Eduard Fuchs, Eva Zelendová Co si učitelé přejí Eduard Fuchs, Eva Zelendová
Závislosti, vztahy, práce s daty
Přesýpací hodiny
Úspěšnost 44,6 % Úspěšnost 17,5 % úplně nejhorší
Dělení plochy kruhu
Slovní úlohy „Matematické řemeslo“ Čtenářská gramotnost
14,3 % 64,8 % 53,2 % 19,7 %
Žíznivé úspory
Role motivace Pravda a lež Jedno z dětí mluví pravdu a dvě lžou.
„Čtverečková“ čísla 2, 3, a 5 nejsou „čtverečková“
28 : 2 = 14 Strana čtverce je 14 2n : 2 = n Strana čtverce je n
4 + 3 = 7 Pro každé sudé číslo n existuje liché „čtverečkové“ číslo n + 3
Funkční šifra Jsem velký znalec matematiky. Proto mě od mala baví hra, ve které se otáčí kartičky. Také se mi líbí hrát na nástroj Lízy Simpsonové. Při přípravě jídla používám kuchyňský přístroj a na kreslení liháč. Mou největší láskou je Sam, pes s rozpláclým nosem.
Přeložený trojúhelník
Děkujeme za pozornost