Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
FINANČNÍ DOPAD OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE SPOLEČNOSTI AVIRE S.R.O. Autor diplomové práce:Bc. Monika Budovičová Vedoucí diplomové práce:doc. Ing.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálového a informačního toku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Realizace interní benchmarkingové analýzy výkonnosti pracovnic úklidu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza trhu biopotravin
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Finanční analýza ve vybraném podniku ve vztahu k podpoře řízení
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický Logistický a výrobní proces ve firmě PENAM, a.s. Obhajoba diplomové práce autor diplomové.
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Digitální učební materiál
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Akvizice nových zákazníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Lenka Hunalová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Petra Matoušková České Budějovice, červen 2016

Motivace a důvody k řešení daného problému Aktuální problematika Znalost společnosti Možnost budoucího pracovního uplatnění

Cíl práce Cílem bakalářské práce je analyzovat stávající způsoby získávání nových zákazníků ve vybraném podniku, provést šetření ke zjištění potenciálu trhu a na tomto základě jednak identifikovat perspektivní zákazníky a současně i navrhnout efektivní způsoby získávání. Vlastním přínosem práce bude i návrh na využití nových marketingových a obchodních přístupů.

Představení společnosti Obchodní firma: Adélka a.s. Sídlo: U pekárny, 393 01 Pelhřimov Hlavní předmět podnikání: mlynářství, pekařství, cukrářství 18 vlastních prodejen

Výzkumné problémy 1. Jaké techniky jsou v podniku využité k akvizici zákazníků? 2. Je akvizice zákazníků v podniku přizpůsobena typům trhu? 3. Jsou k akvizici využity moderní marketingové techniky? 4. Je možné využít potenciál trhu a získat nové zákazníky?

Metodika práce analýza firemních dokumentů řízený rozhovor Výroční zprávy Marketingový výzkum řízený rozhovor Obchodní zástupce analýza odběratelů a potenciálu trhu Porterův model Analýza potenciálu trhu

Dosažené výsledky 1. Jaké techniky jsou v podniku využité k akvizici zákazníků? Osobní prodej Obchodní zástupci Marketingový mix Podpora prodeje Public relations Event marketing

Dosažené výsledky 2. Je akvizice zákazníků v podniku přizpůsobena typům trhu? B2B – obchodní zástupci B2C – přímý prodej

Dosažené výsledky 3. Jsou k akvizici využity moderní marketingové techniky?

Dosažené výsledky 4. Je možné využít potenciál trhu a získat nové zákazníky? Tržní potenciál Konkurenceschopnost Oslovování nových zákazníků

Řízený rozhovor Obchodní zástupce Richard Nýdrle Široké portfolio pracovních povinností Vyhledávání nových příležitostí Připravenost na obchodní schůzky Důraz na informace o kvalitě výrobků Podpora nových projektů

Návrhy opatření Školení obchodních zástupců Podpora vizí Veletrhy, výstavy Efektivnější využití sociálních sítí Oslovení nových potenciálních zákazníků

Otázky Můžete specifikovat, v čem by byl (a nebyl) přínos lepšího oslovení lidí z celé republiky prostřednictvím Facebooku?

Děkuji za pozornost.