Webová stránka, nástroj pro komunikaci a distribuci

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vaše cenové nabídky rychleji a profesionálně
Advertisements

Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
 Proč se ceny stejného výrobku liší  Prodej prostřednictvím internetu  Akce obchodních řetězců  Na co si dát pozor Zdroj: Petr Klínský a spol., Finanční.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: březen.
Internet Definice Historie Použití Programy pro práci s internetem
Reklama v marketingu Obsah Pojem reklama, znaky reklamy Druhy reklamy
HELPDESK Pomoc uživatelům s jejich IT problémy a zefektivnění práce servisních techniků.
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
Place – místo prodeje (distribuce)
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Marketing Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2014/2015
Žít či nežít virtuální životy? Martin Dvořák beVirtual, s.r.o. Brno,
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A 1 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří.
TYPOLOGIE V OBLASTI E- BUSINESS. E-business – veškeré formy elektronické komunikace a obchodování, kdy jsou využívány internet, intranet, extranet E-comerce.
Základní služby Internetu
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_11.
Téma:Marketingová reklama pomocí Corelu Draw Vypracovala: Ing. Jana Wasserbauerová.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Motivační dopis zadání
Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.
Projekt na 3MA382 Karel Koliš & Jan Vyhlídka.  Prostředí: ◦ IT firma tvořící webové stránky ◦ 1. rozsáhlý projekt  Komplexní webové řešení ◦ Zahrnuje.
Výukový Informační Systém Naše stránky:
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
MALOOBCHOD 1. Maloobchod – podstata, vývoj, úloha
Zadání samostatné práce SP3 Historie počítačů. CÍL a Úkol Vyhledat informace na internetu Téma je Historie počítačů Napište referát na minimálně 1stranu.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
Ochrana osobních práv zaměstnanců a majetkových zájmů zaměstnavatele Ústav práva a humanitních věd , Brno Bc. Jiří Krupník.
8. Marketing.
Marketing sportu Průvodce studiem. Úvod Tato prezentace má sloužit k lepší orientaci ve studijních materiálech Předmět je koncipován jako navazující na.
Distribuce - placement
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
13.přednáška – Elektronické zásobování Ing. Jiří Zmatlík, Ph.D. ČVUT, Fakulta elektrotechnická Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd.
STAVBy pro obchod a služby
1 Prezentace Přírodopis lehce a zábavně – elektronická učebnice přírodopisu pro ZŠ
MULTIFUNKČNÍ REZERVAČNÍ SYSTÉM – EUROAGENTUR HOTELS & TRAVEL, A.S.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Tesco Store Zpracoval Ing. Jan Weiser. Osnova výkladu 1. Tesco ve světě 2. Tesco v ČR 3. Hlavní poslání firmy 4. Formáty prodejních jednotek 5. Tesco.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Distribuční cesty.
 Vzdělávací program  Dostupnost  Webové stránky  Doporučení  Pověst  Prezentace v MŠ  Komunikace (rodič-škola)  Vybavenost a prostředí školy 
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Jak fungují webové stránky Úvod do HTML (1). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Marcela Zahrádková NÁZEV:VY_62_INOVACE_01B_16_Měna TEMA:Finanční gramotnost ČÍSLO.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
Charakteristika a význam obchodního provozu, činitelé OP.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
VY_32_INOVACE_Sikorová Prodej zboží – vlastní prodej zboží
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Marketingový systém řízení
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr. Petr Novák
Průzkum trhu. Průzkum trhu Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu Význam Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu.
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Transkript prezentace:

Webová stránka, nástroj pro komunikaci a distribuci SEN Market

E-komerce Znamená využití internetu pro usnadnění prodejních a nákupních operací. E-marketing – pracuje s virtuálním prostředím, je prodejním nástrojem, jeho prostřednictvím prodejci prezentují svou nabídku a zákazníci vyhledávají informace o zboží, a objednávají. E-purchasing je pak nástrojem nákupním. Statistika – na internetu nakupovalo v roce 2007 více jak 2 mil lidí

Zadání úkolu Vyhledejte na internetu webové stránky které používají obdobné obchodní organizace. Zhodnoťte jejich obsah s využitím znalostí o webové stránce (porovnejte nejméně dvě webové stránky) Vytiskněte a prezentujte vaše zjištění. Příklad: COOP, Žabka apod.