Školy jako centra celoživotního učení KAP MSK

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Národní projekt Úspěšný ředitel Model vzdělávání vedoucích pracovníků škol a školských zařízení.
Advertisements

LOGISTIKA NOVÉ MATURITNÍ ZKOUŠKY TELČ CERMAT - Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
„MEZIMO“ Podpora znevýhodněné mládeže k posílení pracovní integrace, dalšího vzdělávání či odborné přípravy prostřednictvím mezinárodní mobility Projekt.
1 Virtuální Univerzita třetího věku. 2 Seniorské vzdělávání Univerzita třetího věku (U3V) je součást Celoživotního vzdělávání, organizované veřejnými.
Zkušenosti města Valašské Meziříčí s rozvojovými projekty Město Valašské Meziříčí Zdeněk Studeník Praha
Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Analýza potřeb v území jako východisko pro tvorbu Krajského akčního.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
 2006  Ministerstvo průmyslu a obchodu Příprava aplikace zákona č. 179/2006 sb. o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání do působnosti Ministerstva.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Individuální projekt národní – „K2“ Kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání.
1 Koordinátor S 1 Příprava vedoucích pracovníků a koordinátorů středních odborných škol na tvorbu a realizaci ŠVP.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
Tematické setkání KAP Jihomoravského kraje Metodická podpora KAP pro intervenci Rozvoj škol jako center CŽU (dalšího profesního vzdělávání) Jana Bydžovská,
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Create think tank! Doc. PhDr. Jaroslav Mužík DrSc. Projektová příprava vzdělávacích akcí.
Tematické setkání KAP Ústeckého kraje Metodická podpora KAP pro intervenci Rozvoj škol jako center CŽU (dalšího profesního vzdělávání) Jana Bydžovská,
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Dokument KAP MSK - obsah
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování (Pavla Chocholová) a Krajský akční plán Plzeňského kraje (Petr Duda) Národní ústav pro vzdělávání.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Ing. Kateřina Lichtenberková
Projekt CESTA KE ZMĚNĚ Registrační číslo: CZ /0.0/0.0/16_053/
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
ŠKOLENÍ PRO ŽADATELE O FINANČNÍ PODPORU Z OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Jihomoravský kraj Krajský úřad Jihomoravského kraje oddělení.
Plánování ve školní tělesné výchově
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Analýza potřeb škol Hlavní zjištění
Podpora krajského akčního plánování
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
Aktivity a činnosti úseku služeb v oblasti dalšího vzdělávání
Náměty pro činnost Národního fóra
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012
3. Metody pedagogické diagnostiky
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Gymnasium Jižní Město Praha
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Naše škola Střední odborná škola Managementu a Práva s.r.o.
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Stipendia a Krajský akční plán rozvoje vzdělávání
Vzdělávání a práce web pro cestu za lepší prací
Co dělá Olomoucký kraj pro podporu polytechnického vzdělávání?
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
Projekt Komplexní program podpory ke zvýšení zaměstnanosti žen na trhu práce v Ústeckém kraji PRÁCE PRO KAŽDOU Registrační číslo projektu.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Model intenzivní podpory
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Model intenzivní podpory
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Ochrana spotřebitele v počátečním vzdělávání Praha
Projekt CESTA KE ZMĚNĚ II
Model intenzivní podpory
Model intenzivní podpory
Revize kurikulárních dokumentů pro všeobecné a
Tematické setkání KAP Olomouckého kraje
Je kvantita zárukou kvality ? Vladimír Ort
Transkript prezentace:

Školy jako centra celoživotního učení KAP MSK Tematické setkání s řediteli škol Kravaře 5. dubna 2017

Cíle prezentace projekt P-KAP koncepce intervence Školy jako centra CŽU semináře P-KAP

O čem mluví čísla 2016 DV poskytuje v ČR 60 % SŠ a VOŠ školy se nejvíce věnují DV PP – 41 % školy poskytují občanům zájmové další vzdělávání – 34 % rekvalifikace poskytuje občanům 31 % škol DV pro zaměstnavatele poskytuje 30 % škol DV v oblasti ICT poskytuje 28 % škol DV před vykonáním zkoušky podle NSK poskytuje 21 % škol autorizace podle z. č. 179/2006 Sb., poskytuje 18 % škol DV seniorů se věnuje 13 % škol

Semináře P-KAP Návrh seminářů vychází z konceptu rozvoje středních odborných škol a gymnázií jako center CŽU a potřebných dovedností k poskytování DV:   rovina znalostí systému DV rovina pedagogického projektování rovina znalostí specifik projektování a vedení výuky rovina zjišťování výsledků učení a hodnocení výsledků učení dospělých a seniorů

Semináře pro skupiny škol gymnázia, konzervatoře a školy určitou specifikací (např. SZŠ) školy, které ještě nerealizovaly DV a mají o realizaci zájem školy, které byly účastníky projektů UNIV 1, UNIV 2 KRAJE a chtějí inovovat či znovu začít poskytovat DV školy, které se zúčastnily projektu UNIV 3

Vstupní anamnéza školy s ohledem na DV: Přímá podpora škol - individuální poradenství pro střední odborné školy a gymnázia, vycházející z potřeb škol Vstupní anamnéza školy s ohledem na DV: analýza a vyhodnocení potřeb školy příprava vzdělávání či konkrétních činností vzdělávání týmu školy – 8 modulů po ukončení obdrží účastníci školy certifikát projektu P-KAP  

Seminář vedoucí k získání kompetencí lektorů vzdělávání dospělých specifické vzdělávání v lektorských dovednostech, získání profesní kvalifikace (PK) nabídka zejména těm, kteří v rámci projektu U2K získali osvědčení o absolvování kurzu UPOL v lektorských dovednostech vzdělávání dospělých poskytování PK (příprava na zkoušku, příprava semináře bez kompetencí, které získali účastníci v kurzu UPOL, individuální rozhovory, zkouška vykonání zkoušky PK Lektorské dovednosti vzdělávání dospělých pro další zájemce

poskytování poradenství k další činnosti sítí jednotlivým sítím Poradenství při podpoře rozvoje sítí středních škol jako Center CŽU, vycházející z potřeb kraje   poskytování poradenství k další činnosti sítí jednotlivým sítím škol v krajích podpora výměny zkušeností mezi sítěmi jednotlivých krajů  

Centrum celoživotního učení počáteční a další vzdělávání procesy uznávání škola jako centrum CŽU

a to je už opravdu všechno a budeme diskutovat…

děkuji za pozornost jana.bydzovska@nuv.cz