VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Diagnostika školní zralosti
Advertisements

Zápis do 1. třídy pro školní rok 2012 – 2013 na ZŠ a MŠ Jižní Pátek Od h – h.
Mladší školní věk 6/7 – 11/12 let
• Ve školním roce 2010/2011 chodí do přípravných tříd 18 dětí, 9 dívek a 9 chlapců. Žáci byli rozděleni do přípravné třídy A: 5 dívek a 4 chlapci a do.
DĚTSKÝ SVĚT LVÍČEK. KDO JSME Dětský svět Lvíček patří k nejmodernějším zábavným parkům v Evropě na ploše 1250 m2. Můžete u nás prožít nezapomenutelný.
Diagnostika SPU.
SPECIFICKÉ PORUCHY UČENÍ
PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT.
PROJEKT NAŠÍ ŠKOLY PŘÍPRAVNÝ KURZ PRO BUDOUCÍ ŽÁKY PRVNÍHO ROČNÍKU.
PSYCHICKÉ PROCESY A STAVY
Výchovné zaměstnání v období batolecím
Předškolní věk Od 3 do 6/7 let
GRAFOMOTORIKA.
Mateřská škola u Bílého králíka, s. r. o
Lidé kolem nás…….. Speciální mateřská škola Blanická 16 Olomouc
LOGOPEDICKÁ INTERVENCE
HLAVNÍ OBDOBÍ LIDSKÉHO ŽIVOTA
Využití stimulačního programu MAXÍK
Jemná motorika Pohybové schopnosti dítěte a řeč se vzájemně ovlivňují. Pokud je postižen pohybový systém, nebo opožděn motorický vývoj, bývá často opožděn.
Specifika zpracování vzdělávacích obsahů vyučovacích předmětů: Čtení – globální a analyticko–syntetická metoda – vzhledem k vícečetnému postižení bylo.
MOŽNOSTI DOMÁCÍ PŘÍPRAVY
Zavedení nových trendů a metod předškolního vzdělávání
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 10 Stavitelé domů Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
Základní škola Lenešice
Přednáška č. 3 Předškolní období
Logopedická třída MOTÝLCI
RVP ZV příloha Vzdělávací oblast Umění a kultura
INTEGRACE DĚTÍ S LOGOPEDICKÝMI OBTÍŽEMI
Tento materiál není určen pro jakékoliv další šíření či citování
KLUB POHÁDKA Dům dětí a mládeže Praha Stodůlky. Dopolední blok pro rodiče s dětmi Klub Pohádka je určen pro rodiče s dětmi od 1 – 3 let. Cíl klubu: zapojení.
Reedukace SPU s využitím počítačů
Západočeská univerzita v Plzni
Diagnostické metody ve speciální pedagogice - Diagnostika SPU v dospělosti Kristýna Balátová.
A DĚTI PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU ANEB PŘÍPRAVA DO ŠKOLY
OBSAH SEMINÁŘE Č.2 : Rozbor sledované pohybové jednotky
Přípravná cvičení předchází výuce správné výslovnosti
Přípravná cvičení předchází výuce správné výslovnosti
GENETICKÁ METODA ČTENÍ
Vývojová dysfázie.
DYSORTOGRAFIE 4. října 2013 VY_52_INOVACE_220119
Prezentace metodických materiálů a pomůcek
Představení provozu kavárny a cateringových služeb v PwC ČR Roman Anděl, Startujeme, o.p.s.
PROGRAM ZAČÍT SPOLU  V programu Začít spolu je kladen důraz na vlastní volbu dítěte, na výchovu ke zvídavému zájmu o učení a k řešení problémů, na komunikaci.
HVM – RVP PV a hudební činnosti v MŠ Osnova pro studenty středních pedagogických škol oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika.
Dětský aerobik Pod pojmem dětský aerobik rozumíme rozmanitá cvičení za hudebního doprovodu, která vycházejí především z aerobiku pro dospělé, ale také.
Podpora logopedické prevence v předškolním vzdělávání v roce 2013.
,,BROUSÍME SI JAZÝČEK S EMILKOU A EMILEM“
Motorické schopnosti.
I n k l u z i v n í v z d ě l á v á n í aneb odvaha dělat věci jinak
Osobnost žáka jako jeden ze subjektů výchovně-vzdělávacího procesu Autor: Miroslav Vild.
MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK Vojtěch Smejkal, Mikuláš Radouš.
kurzy tenisu pro děti z mateřských a základních škol
Výuka čtení a psaní analyticko-syntetickou metodou
Metodické materiály a pomůcky
Zápis do 1. třídy pro školní rok 2017 – 2018 na ZŠ a MŠ Jižní
LOGOPEDICKÁ ODBORNÁ PÉČE
jemná motorika, koordinace ruky a oka
Grafomotorika - Vrba ve větru
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 4: Najdi a vybarvi
ANOTACE Seznámit žáky s vývojovými fázemi člověka. Vysvětlit změny ve vývojových fázích předškolního dítěte, se změnami při přechodu dítěte do školy. Výukový.
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_09_PRVOUKA
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Diagnostika dítěte předškolního věku II.
VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA
VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA
Současné trendy důraz na kontinuitu předškolního a počátečního školního rozvoje teorie emergentního rozvoje gramotnosti předškolní období – diskuse o systematické.
Speciální andragogika 3 - Diagnostika SPU v dospělosti
Metodika počátečního čtení
MOTORIKA II JEMNÁ MOTORIKA
PŘÍPRAVNÝ KURZ PRO BUDOUCÍ ŽÁKY PRVNÍHO ROČNÍKU
Transkript prezentace:

VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA Základní škola Třebíč, Horka-Domky, Václavské nám. 44/12 Škola pro život VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA Přípravný kurz pro budoucí žáky prvního ročníku naší školy

CÍL PROJEKTU seznámit budoucí prvňáčky s prostředím školy zabezpečit bezproblémové začlenění dětí do školního kolektivu zaměřit se na děti, které mají odklad školní docházky odhalit případné problémy a zajistit jejich nápravu všestranný rozvoj předškoláka hravou formou

Realizace miniškoličky kurz je rozdělen do 6 lekcí lekce trvá 45 minut důležitou součástí je účast rodičů na konci každé lekce děti dostanou malý domácí úkol

Náplň kurzu rozvoj hrubé a jemné motoriky rozvoj grafomotorických dovedností rozvoj zrakového vnímání a pravolevé orientace rozvoj sluchového vnímání rozvoj početních představ rozvoj řeči a myšlení

obsah LEKCÍ 1. lekce 2. lekce - rozvoj hrubé motoriky - pohybové hry - cvičení s náčiním - udržování rovnováhy 2. lekce - rozvoj jemné motoriky a vizuomotoriky - modelování, manipulační hry, puzzle - práce s různými materiály - uvolňovací cviky a prstová cvičení

OBSAH LEKCÍ 3. lekce - rozvoj grafomotorických dovedností 4. lekce - nácvik správného sezení, držení tužky … - podpora tvořivosti a fantazie - procvičování a uvolňování kloubů 4. lekce - rozvoj zrakového vnímání - rozvoj prostorové a pravolevé orientace - poznávání a rozlišování různých materiálů - shody a rozdíly, puzzle

OBSAH LEKCÍ 5. lekce - rozvoj sluchového vnímání 6. lekce - zpěv, intonace, - dechová a artikulační cvičení - vnímání rytmu a metra - hra na Orffovy nástroje 6. lekce - početní představy - poznávání geometrických tvarů - rozvoj logického myšlení

shrnutí všechny činnosti směřují ke schopnosti soustředit se a být schopen ve škole pozorně pracovat celý kurz má motivační charakter zadané úkoly jsou prováděny zábavnou a nenásilnou formou děti se svými rodiči vystupují jako partneři, kteří se učí vzájemné spolupráci při plnění zadaných úkolů a společně sdílejí radost z jejich zvládnutí

Vaše případné dotazy rádi zodpovíme. DĚKUJEME ZA POZORNOST Vaše případné dotazy rádi zodpovíme. kancelar@zsvaclav.cz 568 839 351