ÓČKO ONLINE 2017.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
HbbTV z pohledu monetizace Robert Mitka Vedoucí vývoje produktů pro média České Radiokomunikace a.s. Praha,
Advertisements

Vytvořila:Monika Hradilová. NA ÚVOD… NA ÚVOD… Přátelství a internet…Tohle téma je hodně otevřené. Na celém světě existují milióny sociálních stránek.
Nová média - kvíz. 1.Které z následujících termínů neoznačují tzv.nová média?  Blog tablet tisk wiki televize sociální síť i-phone google rozhlas.
Školení MS Word 2007 pro začátečníky RNDr. Milan Zmátlo MěÚ Třebíč, říjen 2011 Vzdělávání v eGON centru Třebíč Tento.
TeamSpeak - komunikační program ● TeamSpeak je flexibilní a výkonný program, který ● umožňuje lidem navzájem spolu mluvit přes internet. ● TeamSpeak se.
Média a jejich role I. OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
Tabulkový procesor Formuláře – interaktivní prvky v Excelu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického.
Informace fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy Ing. Pavel Tesař, projektový manažer odbor eGovernmentu
Soutěž o informační centrum roku. Čtyři roky úspěšné spolupráce První soutěž ve spolupráci s vydavatelství VLTAVA- LABE-PRESS proběhla v roce 2009 Od.
Desatero on-line bezpečnosti Vypracoval: Mgr. Rostislav Jančar ZŠ Na Planině 1393, Praha 4.
Projekt “Zajištění místní a typové dostupnosti sociálních služeb”. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
VY_32_inovace_01_infpojmynet1_01 Vypracovala: Mgr. Lucie Bernátová Datum: leden 2013 Předmět:Informační technologie Ročník:7. ročník Škola - adresa:Základní.
Facebook stránka – cestovní ruch Jak efektivně využívat Facebook stránku. Komunikace s fanoušky a návštěvníky. Obchodního využití.
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
Senioři a sociální sítě. Kolik je ale na sociální síti vlastně českých seniorů? Je to asi 5% z 3,5 mil.
Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Evropský sociální fond Gymnázium, Praha 10, Voděradská 2 Projekt OBZORY Vzdělávací portál Vzdělávací portál.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Prostředí internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/27 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Free Powerpoint Templates Page Free Powerpoint Templates Elektronické služby Magistrátu města Děčín Martin Strnad – oddělení IT.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Delphi – práce se základními komponentami (1. hodina) OB21-OP-EL-KON-DOL-M-4-008A Orbis pictus 21. století.
Jednoduchá HTML stránka Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastTvorba WWW stránky v HTML Datum vytvoření2013.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_18_16_plocha. Plocha Plocha slouží ve svém smyslu ke zrychlení a snadnějšímu spouštění různých programů, které chceme.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – aplikace informačních technologií Autor: Bc. Pavel Šiktanc Internetové stránky Co se všechno naučíme???
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada43 AnotaceKomunikace.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_30-03 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
MĚSTO VALAŠSKÉ MEZIŘÍČÍ Talent marketingových komunikací.
Tvorba WWW stránek. Obsah Princip fungování WWW Současné trendy Zásady tvorby WWW stránek Netiketa.
Společnost a informační prostředí. Informační prostředí Odborné poznatky uložené v dokumentech Instituce a jednotlivci přispívající ke komunikaci informací.
Centrum informatizace a výpočetní techniky, Západočeská univerzita v Plznihttp:// Školení pro editory předmětů v CourseWare ZČU Jan Valdman,
Projekt „Systém podpory prevence vybraných nádorových onemocnění v ČR - Screeningové programy“ Financováno z Integračního operačního programu (IOP) ( )
INTERNET. Internet je celosvětový systém navzájem propojených počítačových sítí, ve kterých mezi sebou počítače komunikují pomocí rodiny protokolů TCP/IP.
OneNote. Co to je?  OneNote patří k produktům Microsoftu, nyní je ke stažení zdarma  jde o aplikaci pro rychlou, snadnou a přehlednou správu různých.
Plánování včera, dnes a zítra…
Software =je v informatice sada všech počítačových programů používaných v počítači, které provádějí nějakou činnost. - Software je protiklad k hardwaru,
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
PŘIHLÁŠENÍ K ELEKTRONICKÉ EVIDENCI TRŽEB
Ústřední knihovna FSS MU
2OP484 Manažerská informatika 4 Zoner Photo Studio
Pojďte s námi uspořádat jednu z největších sportovních akcí tohoto roku v kraji Vysočina..
Měření online reklamy v cestovním ruchu
AUTOR: Mgr. Marcel Bednařík NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_INF_12
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Analýza nových forem marketingu
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 14– VIDEO V PREZENTACI. Název školy:
Inf Počítač a lidé s handicapem
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu
VYBARVI SI NOVÉ KAMARÁDY…
Informatika – Test č.4 VY_32_INOVACE_18
Tomáš Búřil, předseda Výkonné rady SPIR
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice,
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Využití softwaru při tréninku a hodnocení sportovních aktivit
Má země Česká republika.
Komunikační potenciál moderního městského webu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Portál naměřených dat 13. – , Říčany u Prahy Josef Mádlo.
Typy Oken, Zobrazení a Konfigurace
Týden před volbami den po dni
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Oficiální internetový portál českého předsednictví EU EU.2009.CZ
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
Název: VY_32_INOVACE_ICT_7B_12B Škola:
Řady puntíků a čísel.
Technika kolem nás Svět, ve kterém žijeme, se skládá z živé a neživé přírody, ale také techniky. Dokázali byste říct příklad živé a neživé přírody? Do.
Transkript prezentace:

ÓČKO ONLINE 2017

KLASICKÉ TELEVIZI DÁVNO ODZVONILO…

… ALE ÓČKO JEDE DÁL HBB TV PC TABLET MOBIL

JEDINEČNÝ ONLINE SVĚT ÓČKA ÓČKO GROUP ONLINE JEDINEČNÝ ONLINE SVĚT ÓČKA 620.000 přátel na Facebooku 1.750.000 dosah/týden 350.000 přehraných videí/týden přes 200.000 RU/měsíc na ocko.tv 1.700.000+ shlédnutých stránek/měsíc 320.000 stažených aplikací 100.000 přehrání za měsíc 650.000 uživatelů ÓČKA/měsíc 460.000 uživatelů ÓČKA GOLD/měsíc 90 – 250.000 návštěv za den 4.000.000+ návštěv/měsíc Zdroj: FB, Socialbakers.com, Netmonitor, Google

FACEBOOK

ÓČKO GROUP ONLINE ÓČKO FACEBOOK v současnosti je Facebookový profil hudební stanice ÓČKO největší přirozeně generovaný profil mezi českými médii dle metrik Socialbakers.com má ÓČKO profil nejvíce ČR/SR fanoušků v českých médiích 16 profilů TV stanice, Pořady, Eventy, Óčko Promotion. obsah 8 - 11 aktivních postů/den až 5 soutěží/týden formou postů a APP živý chat Uživatelé potenciál 620.000+ fanoušků týdenní zásah 1.750.000 fanoušci primárně ve věku 13 – 34 let (60 % ženy) Zdroj: FB, Socialbakers.com

DALŠÍ FB PROFILY ÓČKA MIXXXER SHOW profil ÓČKO CHART profil ÓČKO GROUP ONLINE DALŠÍ FB PROFILY ÓČKA MIXXXER SHOW profil jeden z vlajkových pořadů ÓČKA – odpolední živé pásmo s hosty, soutěžemi a klipy potenciál 180.000+ fanoušků týdenní zásah 90.000 fanoušci primárně ve věku 13 – 24 let (67 % ženy) ÓČKO CHART profil ÓČKO žebříček klipů podle diváků potenciál 31.000+ fanoušků týdenní zásah 10.000 fanoušci primárně ve věku 18 – 24 let (77 % ženy) Zdroj: FB, Socialbakers.com

ÓČKO FACEBOOK – KOMERČNÍ MOŽNOSTI ÓČKO GROUP ONLINE ÓČKO FACEBOOK – KOMERČNÍ MOŽNOSTI FORMÁT POPIS video součást komplexního řešení kampaně – dle výše plnění status sdílení klientského postu soutěž na timeline stream cover fotka sponzoring videa APP na timeline/záložka Cover fotka

WEB OCKO.TV

WEB OCKO.TV články a novinky ze světa showbyznysu online chat ÓČKO GROUP ONLINE WEB OCKO.TV články a novinky ze světa showbyznysu videoobsah s kompletním videoarchivem pořadů online chat živé vysílání (Óčko, Gold i Expres) playlist hraných klipů ankety zprávy a novinky ze světa hudby soutěže NOVÁ PODOBA WEBU

WEB OCKO.TV – NÁVŠTĚVNOST ÓČKO GROUP ONLINE WEB OCKO.TV – NÁVŠTĚVNOST Mobilní zobrazení webu ZÁKLADNÍ PROFIL UŽIVATELŮ 88% ve věku 10 – 34 let 70% jsou ženy 56 % uživatelů mobilní verze 44 % uživatelů PC verze až 130 000 PV/den 1.700.000+ shlédnutých stránek/měsíc UŽIVATELÉ WWW.OCKO.TV PODLE POHLAVÍ*, V % UŽIVATELÉ WWW.OCKO.TV PODLE VĚKU*, V %, v porovnání s online populací VÝVOJ NÁVŠTĚVNOSTI WEBU** Zdroj: *NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, **Google

WEB OCKO.TV – KOMERČNÍ MOŽNOSTI ÓČKO GROUP ONLINE WEB OCKO.TV – KOMERČNÍ MOŽNOSTI FORMÁT DESKTOP/TABLET VERZE MOBILNÍ VERZE bannery Branding / Megaboard* 320 x 100 / 998 x 200 ne Half Page Ad 300 x 600 (sticky) Wide Square 300 x 300 300 x 250 Wallpaper 970 x 310 Overlayer** ano (více rozměrů) Video*** ano ano + aplikace Sticky Leaderboard 320 x 100 redakční web PR článek (text, foto) Soutěž (text, foto) * Pokud je obsazena pozice brandingu, nelze umístit megaboard. ** Je možné použít i rozměr 970x250 *** Doporučená délka spotu 10 - 15 s. Delší stopáž neudrží pozornost uživatele do konce. Sdělení komunikovat v prvních 10 s, poté lze spot přeskočit.

APLIKACE

ÓČKO APLIKACE komerční možnosti: ÓČKO GROUP ONLINE ÓČKO APLIKACE mobilní aplikace do telefonů, tabletů, ale i chytrých televizí Samsung a Panasonic vlastní aplikace ÓČKO, ÓČKO Gold, ÓČKO Expres první online stream aplikace v App Store v Evropě platformy iPhone, iPad, Android, přibližný celkový zásah 15.000 zařízení přehrání za měsíc 5.000+ komerční možnosti pre-roll, push notifikace komerční možnosti: audio / video reklama před přehráním streamu podpora soutěže otextovaným obrázkem, který se protáčí s obr. interpretů určitého kanálu

HBBTV

Unikátní uživatelé RU / měsíc (ÓČKO a ÓČKO GOLD) ÓČKO GROUP ONLINE ÓČKO HBBTV Co to je? revoluční formát budoucnosti propojení internetu & televizního vysílání = hybridní vysílání překrytí běžného vysílání další vrstvou divácká interakce, skvělé cílení, bez adblockerů a bannerové slepoty Unikátní uživatelé RU / měsíc (ÓČKO a ÓČKO GOLD) Počet návštěv / měsíc Počet návštěv / den 650.000 450.000 4.000.000 90.000 – 250.000 HbbTV je součástí 90% televizí aktuálně prodávaných na trhu Zdroj: Google

ÓČKO GROUP ONLINE TYPY KAMPANÍ ÓČKO nabízí nejvíce komerčních HBB TV formátů mezi českými televizemi Aplikace klient má vlastní aplikaci, která je anoncována červeným tlačítkem, které zobrazuje brand klienta obsah aplikace: video, text, formulář, animace, hry apod. * AKTIVNÍ BANNER VE VYSÍLÁNÍ (VZHLEDOVĚ JAKO INJEKTÁŽ) Programatická kampaň ve vysílání je vložená bannerová pozice, kterou si klient může vydražit přes aukční systém zobrazuje se pak buď neproklikávací banner nebo banner proklikává do aplikace rozměr: Leaderboard 750x100 Big Banner 1024x200

TYPY KAMPANÍ Tyto formáty exkluzivně na TV ÓČKO ÓČKO GROUP ONLINE TYPY KAMPANÍ Tyto formáty exkluzivně na TV ÓČKO SWITCHROLL - výběrový produkt spot/trailer je automaticky spuštěn po přepnutí na kanály ÓČKA mimo přeplněné reklamní bloky a přesto na televizní obrazovce nový komerční formát pro zadavatele, kteří se nebojí vyzkoušet něco nového až 175.000 uživatelů / 750.000 PV týdně PUSH2PLAY spot / trailer je spuštěn po stisknutí červeného tlačítka (banneru se sdělením partnera) po vstup do HbbTV rozhraní ÓČKA CTR 0,5-4,0% (dle kreativy)

DETAILNÍ INFORMACE – APLIKACE ÓČKO GROUP ONLINE DETAILNÍ INFORMACE – APLIKACE Live stream v menu HbbTV možnost přehrát např. trailer inzerovaného filmu ÓČKO nabízí nejvíce komerčních HBB TV formátů mezi českými televizemi RedButton (overlay) „injektáž“ – zobrazení vždy při přepnutí na kanál a dle nastavení při sledování v různých intervalech aktivace při zmáčknutí červeného tlačítka (red button) na dálkovém ovladači TV Microsite produktu aktivace při zmáčknutí červeného tlačítka (red button) na dálkovém ovladači TV stránka s informacemi o produktu/zadavateli/akci s možností aktivace diváků Twitterstream výběr přispěvatelů ze světa showbusinessu App.agreguje posty ze soc. sítě Twitter, které zajímají diváky ÓČKO * AKTIVNÍ BANNER VE VYSÍLÁNÍ (VZHLEDOVĚ JAKO INJEKTÁŽ)

DALŠÍ ONLINE KANÁLY

65.000+ sledujících 35.000+ odběratelů 2.000+ sledujících ÓČKO GROUP ONLINE DALŠÍ ONLINE KANÁLY Instagram 65.000+ sledujících YouTube 35.000+ odběratelů Snapchat 2.000+ sledujících Twitter 1.200+ sledujících

Děkuji za Vaši pozornost…Lucie Lomská 22