SDP tramvajová sekce OSTRAVA 22. – 23. 10. 2014
Ústřední dílny – vnitřní členění 22 pracovišť 164 pracovníků dělnických profesí 17 THP pracovníků Stěžejní profese: elekromechanik, zámečník kolejových vozidel, elektronik, karosář, lakýrník, stolař, čalouník
Rozsah činností Celkové prohlídky tramvají Opravy velkých havárií Střední prohlídky tramvají Celkové prohlídky tramvají Opravy velkých havárií Rekonstrukce tramvají Externí zakázky Práce na autobusech Práce na trolejbusech Opravy historických tramvají
Plánování činností Nejvýznamnější zákazník je Tramvajová doprava Externí zákazníci Ostatní útvary podniku Plán prohlídek Ujeté km + Technický stav vozidel + Ekonomické možnosti firmy Návody údržby Roční aktualizace Zkušenost + Technické novinky + Požadavky zákazníka Dopady Vliv na spotřebu a složení nakupovaných komponent Dodržování pravidel VŘ
Kontrolní mechanizmy Základem zakázek je zakázkový list stanoví je směrnice DPMB,a.s. Základem zakázek je zakázkový list Obsahuje: Základní rozsah prohlídky Rozsah nad rámec návodu údržby Operativní požadavky Přebírání vozu před a po prohlídce Mezioperační kontrola pracovníky OK Technické kontroly + Revizní zprávy + výsledky TBZ Spolupráce s nákupem Dovoz komponent na pracoviště v požadovaném termínu a rozsahu Proces objednávání a schvalování
Rozsah prací v roce 2014 Průměrný roční počet preventivních prohlídek 80 ks SO 30 ks CO 12 ks rekonstrukcí na typ Vário Historický vůz 1594 Dílčí externí práce - podvozky, kola, spřáhla, lakování
Předpokládaný rozsah činností v roce 2015 3 nové programy: TP T6A5 – 6 vozů KT8D5N – 1 vůz LTM 10.01 – 3 vozy Ostatní náplň činnosti ústředních dílen bude určena rozhodnutím vedení podniku Počet prohlídek 78 SO 29 CO zahájení prvních generálek T6A5, KTN a prvních VP LTM 5 + 1 várií Historický vůz Dílčí externí práce - podvozky, kola, spřáhla, lakování
Technologické předpoklady Řešení oprav hydraulických brzd formou vlastní certifikované dílny Dokončení impregnační linky točivých strojů, zbývá dokončit automatický provoz sušící pece Dovybavení dílen pracovišti pro práci na střeše tramvají Dovybavení zkušebny pro asynchronní pohony Rozvoj spolupráce pro trolejbusovou trakci Dokončení rekonstrukce rafametu o hydraulickou část
Organizační předpoklady Motivace pracovníků: Nový motivační systém odměňování zaměřený na technickou kvalitu, efektivitu a dodržování přesně stanovených cílů. Důraz na zásluhy jedince o úspěch kolektivu Transparentní hodnocení za odvedenou práci Sumář za jednotlivé základní typy typ (všechny varianty) počet poškozených kusů oken celkem celkové náklady DPMB,a.s. T3 1 007 5 109 150 Kč T6 201 1 381 573 Kč K2 895 4 934 595 Kč K3RN 15 139 230 Kč KT8 522 2 688 647 Kč LTM 118 1 988 335 Kč LF2 64 959 390 Kč VLF 20 248 130 Kč VV60LF 14 196 170 Kč 13T 3 48 610 Kč čelní skla obousměrných KT8 561 2 837 646 Kč celkem 3 420 20 531 476 Kč
Děkuji za pozornost a těším se na příští setkání