Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
o Prohloubení dosavadních znalostí o Spolupráce s analyzovaným podnikem o Vhodné podmínky pro dané téma.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozvoj zaměstnanosti ve vybraném podniku
Optimalizace materiálového a informačního toku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Analýza vyučovacího procesu v ZŠ praktických v České republice
Transkript prezentace:

Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek Bakalářská práce: Denisa Malátová, 13609 Vedoucí bakalářské práce: Ing. Roman Švec, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Petra Matoušková Červen 2016

Motivace a důvody k řešení daného problému Studijní zaměření obchodní podnikání Zajímavost tématu Aktuálnost řešeného problému

Cíl práce Cílem bakalářské práce je analyzovat nákupní atmosféru a uplatňování zásad merchandisingu v konkrétní obchodní jednotce.

Výzkumný problém Výzkumná otázka č. 1: Odlišují se významně prvky nákupní atmosféry vybraných jednotek? Výzkumná otázka č.2: Dodržují obě vybrané maloobchodní jednotky většinu merchandisingových zásad? Výzkumná otázka č.3: Hodnotili dotazovaní respondenti otázky, týkající se prvků nákupní atmosféry v prodejně kladně?

Použité metody Pozorování Dotazníkové šetření Rozhovor Hodnocení dat Srovnání, komparace výsledků Syntéza dat

DM drogerie markt s.r.o. v ČR od roku 1993 nyní v ČR cca 200 prodejen v roce 2013 ocenění obchodník roku s parfumerií a drogerií

Teta drogerie od roku 1992 v ČR přes 700 prodejen V roce 2008 a 2010 ocenění nejnavštěvovanější síť prodávající drogistické zboží

Výzkumná otázka č.1. Odlišují se významně prvky nákupní atmosféry vybraných jednotek? Parkovací plocha Hudební kulisa Vstupní prostory Přehlednost prodejny

Výzkumná otázka č.2. Dodržují obě vybrané maloobchodní jednotky většinu merchandisingových zásad?

Výzkumná otázka č.3. Hodnotili dotazovaní respondenti otázky, týkající se prvků nákupní atmosféry v prodejně kladně? Teplota v prodejně je optimální Parkovací plocha je dostatečná Personál je příjemný Prodejna je dostatečně označena Osvětlení je vyhovující

Návrhy opatření Barel s pitnou vodou Přehlednost prodejny Orientační plánek Fronty v pokladní zóně Zvýšení pozornosti personálu Doplnění zboží v úseku dekorativní kosmetiky Umístění impulzivního zboží ve výši zorného pole v úseku zdravé výživy Přeskládání zboží

Závěr Výzkumné otázky byly zodpovězeny Opatření byla navržena Cíl práce byl splněn

Doplňující otázky vedoucího práce Jaké zjištěné rozdíly zásada merchandisingu a nákupní atmosféry ve zkoumaných jednotkách považujete za nejdůležitější? Na str. 56 uvádíte ”přeskládání zboží by však bylo velice časově náročné, jelikož by zaměstnanci nejprve museli sledovat jaké zboží se v tomto úseku prodává nejčastěji.....” V dnešní době existují i jiné metody jak zjistit prodávanost zboží. Jaké metody v současnosti můžeme v obchodních jednotkách využívat? 


Děkuji za Vaši pozornost.