Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Publicita v hotelnictví.
Advertisements

III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Systém odměňování pracovníků
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Finanční analýza ve vybraném podniku ve vztahu k podpoře řízení
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Digitální učební materiál
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Hodnocení informačního střediska
Transkript prezentace:

Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D. Formy marketingové komunikace jazykových škol v ČR se zacílením na širokou veřejnost Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.

Motivace a důvody k řešení daného problému Významnost jazykových znalostí Dostupnost zdrojů Osobní zájem Studium předmětu Marketing

Cíl práce Analýza forem marketingové komunikace v jazykových školách na území České republiky

Výzkumné otázky Jsou občané města informováni o existenci společnosti Sophia tak, aby ji znalo alespoň 50 % dotazovaných? Využívá společnost Sophia některé ze základních nástrojů komunikačního mixu? Využívá společnost Sophia některé z moderních nástrojů komunikačního mixu? Má společnost Sophia dostatečnou propagaci v porovnání se společností Jipka tak, aby alespoň 50 % dotazovaných mohlo říci, že má o produktech stejné povědomí jako právě o produktech u společnosti Jipka?

Použité metody Teoretická část Aplikační část Odborná literatura Metoda sběru dat Metoda zpracovávání dat Metoda vyhodnocení dat

Profil společnosti Název: Sophia, jazykové služby s.r.o. Sídlo: Hroznová 253/28, České Budějovice Předmět podnikání: Překlady a tlumočnictví Jazyková škola Individuální kurzy Skupinové kurzy Kurzy pro děti a mládež Firemní kurzy Zahraniční pobyty Skype výuka

Porovnání komunikačního mixu Sophia - Jipka Reklama – plakáty, billboardy, letáky Podpora prodeje – slevy, poukazy, reklamní předměty Přímý marketing – direct response Public relations – tisk, firemní PR Event marketing – kulturní akce, sponzorství Osobní prodej Moderní trendy – viral marketing, internetový marketing

Dotazníkové šetření Znáte společnost Sophia/Jipka?

Dotazníkové šetření Jak jste se o společnosti Sophia/Jipka dozvěděli?

Výsledky dotazníkového šetření Internet webové stránky sociální síť Virální marketing Reklama Billboardy Letáky Volba jazykové školy Sophia – 48 % Jipka – 34 %

Odpovědi na výzkumné otázky Jsou občané města informováni o existenci společnosti Sophia tak, aby ji znalo alespoň 50 % dotazovaných? ANO (75 %) Využívá společnost Sophia některé ze základních nástrojů komunikačního mixu? ANO (reklama, podpora prodeje, public relations) Využívá společnost Sophia některé z moderních nástrojů komunikačního mixu? ANO (virový, event a internetový marketing) Má společnost Sophia dostatečnou propagaci v porovnání se společností Jipka tak, aby alespoň 50 % dotazovaných mohlo říci, že má o produktech stejné povědomí jako právě o produktech u společnosti Jipka? ANO (75 % -> 15% si nevybavuje propagaci)

Návrhy na opatření Frekventovanější venkovní reklama Billboardy Častější event marketing Sponzorské účasti na kulturních akcích Přednášky na místních školách Ukázkové lekce jazyků Reklamní spot v Jihočeské televizi Letní jazykové kurzy 3D e-learning

Shrnutí Venkovní reklama Spokojený zákazník = dobrá reklama Zapamatovatelná Billboardy Spokojený zákazník = dobrá reklama Sophia – ostatní podniky Průměrná marketingová komunikace Sophia – Jipka (České Budějovice) Marketingová komunikace na stejné úrovni Cíl práce byl splněn

Doplňující otázky Ve výčtu forem marketingové komunikace uvádíte, že postrádáte televizní reklamu. Tento nástroj je finančně velmi nákladný, uveďte možnosti prosazení a zafinancování této formy. Doporučujete posílit televizní reklamu. Nejedná se o nákladově náročný nástroj? Bylo by vhodné doporučení ocenit v rámci finančních nákladů.

Děkuji za pozornost!