Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
o Prohloubení dosavadních znalostí o Spolupráce s analyzovaným podnikem o Vhodné podmínky pro dané téma.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
OBHAJOBA DIPLOMOVÉ PRÁCE MANAGEMENT PARTNERSTVÍ S DODAVATELI
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Realizace interní benchmarkingové analýzy výkonnosti pracovnic úklidu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza trhu biopotravin
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Finanční analýza ve vybraném podniku ve vztahu k podpoře řízení
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Výzkum v malých a středních firmách
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Transkript prezentace:

Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Jana Součková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Josef Medek České Budějovice, červen 2016

Obsah Motivace a důvody k řešení daného problému Cíl práce Představení firmy Výzkumné problémy Metodika práce Vyhodnocení výsledků Návrhy opatření Stručné závěrečné shrnutí Doplňující otázky

Motivace a důvody k řešení daného problému Zájem o danou problematiku Praxe ve firmě Spolupráce s vedením a zaměstnanci daného podniku

Cíl práce Cílem bakalářské práce je analýza funkčnosti uplatňovaného vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku. Následné vyhodnocení problematických oblastí a návrh opatření na jejich eliminaci.

STRABAG a.s. Stavební společnost, působnost 1992 Hlavní sídlo v ČR - Praha 5, Na Bělidle 198/21 Vlastník firmy – Bau Holding Beteiligungs AG (Rakousko) Působnost firmy – 2 základních obory dopravní stavitelství; pozemní a inženýrské stavitelství. Řada dceřiných firem

Aktuální stavba

Výzkumné problémy 1) Jaké komunikační nástroje firma STRABAG a.s. nejvíce používá? 2) Jaká je kvalita uplatňované komunikace v jednotlivých tocích? 3) Jaké jsou nejčastější problematické oblasti při komunikaci v podniku?

Použité metody Sestavení dotazníku a neformální rozhovory (praxe ve firmě) Analýza komunikačních nástrojů v podniku Předání dotazníků, sběr dat z dotazníkového průzkumu Zpracování a vyhodnocení dat z šetření Návrhy opatření

Jaké komunikační nástroje firma STRABAG a.s. nejvíce používá? Výzkumný problém č. 1 Jaké komunikační nástroje firma STRABAG a.s. nejvíce používá? Dotazníkové šetření, neformální rozhovor

Výsledek: - nejpoužívanější komunikační nástroje – telefon, osobní rozhovor a e-mailová komunikace

Jaká je kvalita uplatňované komunikace v jednotlivých tocích? Výzkumný problém č. 2 Jaká je kvalita uplatňované komunikace v jednotlivých tocích? Dotazníkové šetření, neformální rozhovor Výsledek: špatná komunikace od vedení z Brna, málo komunikují se svými podřízenými, neposkytují aktuální informace

Jaké jsou nejčastější problematické oblasti při komunikaci v podniku? Výzkumný problém č. 3 Jaké jsou nejčastější problematické oblasti při komunikaci v podniku? Dotazníkové šetření Výsledek: - zpětná vazba – vedení Brno - nedostatek informací - prodloužení porad (diskuze) - konflikty (Brno)

Návrhy opatření Předání důležitých informací včas Brno – zpětná vazba Školení pro zaměstnance – následovat může firemní akce Zaměstnanci Brno – absolvovat kurz (kvůli častým konfliktům)

Závěrečné shrnutí Vnitropodniková komunikace ve firmě STRABAG a.s. Výzkumné problémy byly zodpovězeny Komunikace mezi zaměstnanci – telefon, e-mail, osobní rozhovor Cíl bakalářské práce byl splněn

Otázky vedoucí bakalářské práce 1) Prosím o vysvětlení grafického zpracování výsledků v grafu č. 49 – hodnota 1, osa x. 2) Objasněte důvod návrhu častějších porad.

Otázky oponenta V návrzích opatření navrhujete, aby nadřízení pracovníci poskytovali důležité informace svým podřízeným pracovníkům včas. Jakým konkrétním způsobem lze dle Vás včasnost předávání informací zabezpečit?

Děkuji za vaši pozornost!