Ředitel školy a jeho zástupce –

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vůdcovská zkouška – Gemini 2010 •Změna •Aktivnější zaměření programů, praxe •Potřeby Castorů –rozdílné znalosti (úroveň ČK) –různorodé oddíly –možné zaměření.
Advertisements

SKAUTSKÝ KROJ Skautský kroj je jedním z mnoha symbolů skautingu. Patří však mezi ty nejdůležitější a má mnoho součástí. Jak má kroj správně vypadat Vám.
Naučil jsem se....
Citáty O LÁSCE.
BEZPODMÍNEČNÁ LÁSKA – lekce i příběh
Výuka Excelu: posloupnosti Co to vlastně jsou posloupnosti? Jednoduše řečeno posloupnosti jsou jakési ulehčeni od zbytečné práce a unavené ruky Existuje.
V této dopravní soutěži prověříme vaše znalosti, které jste zatím získali a které dodržujete když se pohybujete venku a to nejenom na kole. Vašim úkolem.
KOMUNIKACE BEZ HRANIC!! Vítejte v éře a …rrring a.
Prezentace Neoficiálních Klientských Internetových Stránek Společnosti DUHA.
Antoine de Saint - Exupéry
Co by rodiče měli udělat před podáním žádosti o vyšetření v poradně. Několik rad rodičům.
24. Josef se dal poznat svým bratrům. Nikdo z vás nezůstane v mém otroctví, jen muž, který pohár ukradl.
Den bez aut Jak to začalo… Dne jsme si v ZŠ Masarykova připomněli, že ne vždy se do zaměstnání, školy či kamkoliv jinam musí.
Pro ty co mám ráda Lidé přicházejí do našich životů z nějakého DŮVODU, na určité OBDOBÍ anebo na CELÝ ŽIVOT. Když je budeme umět rozlišovat, tak budeme.
Kam si ředitel schovává klíče? Miroslav Hřebecký, EDUin, o. p. s. 12. února 2014.
Konference PNEU & BUSINESS 2014 Ezop, rybáři a (naše) budoucnost …. Golf & Spa Resort Kunětická hora
Zlatovláska Autorka: Dáša Kudová.
Mgr. Michal Oblouk SOUVĚTÍ SOUŘADNÉ.
ČTYŘI SVÍČKY.
Možnosti modelování požadavků na informační systém
Bakara N ě mecký jezdecký pony. Příchod Když Bakaru poprvé přivezli do stáje ve Vranči byla pohublá a vyděšená nepřijela, ale sama spolu s ní totiž přivezli.
NEPODMÍNĚNÁ LÁSKA Tento příběh je o vojákovi, který se vrací domů po válce ve Vietnamu. Volá ze San Francisca domů rodičům.
KrIsTýNa VoLáNkOvÁ Mé StUdIuM nA 4.ZŠ v ChEbU.
Lidové noviny a webové stránky. Kdo je ta dy? Kdo má domácí úkol ?
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si s pomocí učitele zopakují druhy číslovek, žáci si.
Jsme rozdílní II. Petr Machala. Nikdo z nás si nemohl vybrat, kdy, kde a komu se narodí. DISKRIMINACE.
Plánování LASA & FIDO. Úvod Co je to plánování?  Čeho chceme dosáhnout?  Čeho jsme schopni dosáhnout?  Jak toho chceme dosáhnout?  Jak poznám, že.
Něco pro nás V tom NEJLEPŠÍM VĚKU Moudrost přichází s věkem Někdy však věk přijde sám 
VEDLEJŠÍ VĚTY PŘÍSLOVEČNÉ
Kritické myšlení v dnešní škole Proč zrovna „kritické“?
MILUJI TĚ MILUJI TĚ PANE, MILUJI TĚ MNOHEM VÍC,
Zástupce ředitele aneb život mezi mlýnskými kameny
1. Jak čerstvých vod jelen žádá | v čas unavení svého, | tak má duše | vždycky ráda chce mít Ducha svatého; | neb bez jeho pomoci | nemáme žádné moci,
Dejte slovo do věty II Translate the words in parentheses into Czech. Use the appropriate form of the word. Vzor: My žijeme v dvacátem (apartment). My.
Odborný růst a celoživotní učení Další vzdělávání pedagogických pracovníků.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
DOPIS PRO TEBE.
Plánování hodiny pozpátku Text: Ivan Klíma, Jak daleko je slunce Příprava hodiny literární výchovy pro žáky 4. a 5. ročníku ZŠ A. Studentka vyhledá text.
KOUČOVACÍ PŘÍSTUP Mgr. Jana Kazíková Mgr. Andrea Baumannová.
Název školy: Svobodná základní škola,o.p.s. Autor: Ivana Makovičková Název materiálu: VY_12_INOVACE_14_ČTENÁŘSKÁ GRAMOTNOST_KARLŮV MOST Název: KARLŮV MOST.
„A teď mi děti řekněte, čím jsou vaši tatínkové a kde pracují. Tak třeba ty Pepíčku.“ „Prosím, můj tatínek je úředník a pracuje jako prostitut.“ „Prosím.
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ Kritéria přijímacího řízení v 1. kole pro šk. r /18
BANKA V ROCE 2020 PODLE MÝCH PŘEDSTAV
ZODPOVĚDNÝ EVROPAN Markéta Válková 9.B 2015/2016.
Popisuje: Vojtěch Zedek
Půjčky.
Jestli chceš uskutečnit svůj sen, probuď se!
Zástupce a víry, aneb jak z vírů udělat výra a udržet si při tom víru
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
Čím chci být až vyrostu? Dominik Werdich.
NAMALUJEME SI STROM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Holubová. Dostupné z Metodického portálu
Naučil jsem se....
Parelli Natural Horsemanship
Skloňování zájmen 1. a 2. osoby JÁ – TY – MY – VY + zvratná
DOPIS PRO TEBE.
Název školy Téma Název DUM Popis Ročník Autor Číslo projektu
Kdo je víc? ŘŠ nebo ZŘŠ? Dagmar Chroboková Petr Lehký.
Něco pro nás V tom NEJLEPŠÍM VĚKU.
Výlet na Lipno Letošní prázdniny jsme s paničkou vyrazily na Lipno. Kde jsme si nenechaly ujít stezku do korun stromů. Panička nahoru jela sedačkovou lanovko.
BEZPEČNOST Manťáci.
Děti jsou DAR... jak je MILOVAT ?!?
Vtipy na téma SKLERÓZA
Antoine de Saint - Exupéry
Co můžete získat pravidelnou kontrolou geometrie podvozku a
Zánik manželství Občanská nauka 1. M.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Jana Kadlecová Název materiálu:
Šachová partie hodná velmistra
Antoine de Saint - Exupéry
Transkript prezentace:

Ředitel školy a jeho zástupce – manželství, nebo registrované partnerství? Miroslav Hřebecký, EDUin 5. 11. 2015

Kdo kým hýbe? Hlava - Krk

Jak poskládat funkční tandem? Protiklady se doplňují

Role v týmu Nárazník Motor Strojvůdce Čím jste nejraději? Čím by měl být ředitel?

Ředitel je pedagogickým lídrem školy

Jak poznáme ideální typ? MBTI

Důvěra ti lidé si musí důvěřovat – absolutně proč se soutěž jmenuje Zlatá karabina? svěřili byste si peníze? měli byste, svěřujete si razítko poznat se do hloubky – jet spolu do hor, na jachtu, na opuštěný ostrov

Společné procházky pravidelně, minimálně jednou za pololetí všední den dopoledne hodina nestačí nechat plynout kroky a myšlenky, posléze i jazyk

Model rotujícího ředitele 1. SG Bratislava nahlíží na funkci úplně jinak Jak se od sebe král a prezident liší? Ke komu má ředitel blíže? Je to dobře?

Dobrý zástupce – voják nebo bojovník?

Voják NEMÁM! Nedodali, nebojuji. Nejsou peníze. Nemáme k tomu podmínky. Ještě nemám všechny podklady. Není správná doba. Rádi bychom, ale…

Bojovník NEMÁM! Nevadí, udělám něco pro to, abych měl! Seženu to. Potřebujeme to nezbytně? Dá se to udělat i bez toho! Poradili jsme si dosud, poradíme si i nyní.

Přísloví kmene Dakotů Když zjistíš, že jedeš na mrtvém koni, sesedni! Obstaráme si větší bič. Vyměníme jezdce. Dokola se divíme: „Vždyť ten kůň vždycky jezdil...“. Navštívíme jiná místa (nejlépe zahraniční), abychom se podívali, jak se tam jezdí na mrtvých koních. Vypracujeme srovnávací přehledy různě mrtvých koní Upravíme kritéria, podle kterých se určuje, zda je kůň mrtvý

Přísloví kmene Dakotů Zapřáhneme několik mrtvých koní k sobě, aby se jim společně lépe táhlo. Prohlásíme, že žádný kůň nemůže být natolik mrtvý, aby se na něm ještě nedalo jezdit. Nasedneme na svého starého slabého osla a zamaskujeme ho mrtvým koněm. Zavedeme přesčasy a nosíme mrtvého koně sami. Zdvojnásobíme příděly krmení. Sedneme si a budeme čekat, až se kůň sám zvedne... 

Když zjistíš, že jedeš na mrtvém koni, sesedni!

konec hlášení Děkuji za pozornost, miroslav.hrebecky@eduin.cz www.eduin.cz