Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Advertisements

Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
o Prohloubení dosavadních znalostí o Spolupráce s analyzovaným podnikem o Vhodné podmínky pro dané téma.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
Marketing obchodní firmy. Obsah 1. Volba lokality 2. Volba vhodných forem prodeje 3. Analýza chování zákazníka ve vztahu k prodejně.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozvoj zaměstnanosti ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Realizace interní benchmarkingové analýzy výkonnosti pracovnic úklidu
Analýza trhu biopotravin
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Obhajoba bakalářské práce
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Transkript prezentace:

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie červen 2016 Autor: Markéta Všetečková, 10951 Vedoucí bakalářské práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent bakalářské práce: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc. Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

Motivace Zájem o danou problematiku Neznalost zaměstnanců o povědomí merchandisingu Získání nových znalostí Využití teoretických znalostí v praxi a jejich prohloubení

Cíl bakalářské práce Cílem bakalářské práce je analyzovat nákupní atmosféru, uplatňování zásad merchandisingu u vybrané obchodní jednotky a komparace s jinými obchodními jednotkami.

Výzkumné otázky Výzkumná otázka č. 1: Existují odlišnosti vybraných prodejen v uplatňování merchandisingových zásad? Výzkumná otázka č. 2: Ovlivňuje nákupní atmosféra analyzovaných prodejen nákupní chování a rozhodnutí zákazníka? Výzkumná otázka č. 3: Jak personál ovlivňuje frekventovanost a četnost nákupů spotřebitele v obchodní jednotce?

Použité metody Osobní návštěva, tzv. „mystery shopping“ Dotazníkové šetření Řízený rozhovor s vedoucím pracovníkem Hodnocení dat a srovnání

Porovnávané obchodní jednotky HECHT MOTORS s.r.o. Mountfield a.s. Soběslavská 3070, Tábor Dr. Edvarda Beneše 1090, Sezimovo ústí, Tábor vznik roku 1991 vznik roku 1994 57 prodejen 14 samostatných prodejen a dalších 1000 obchodních míst v ČR zboží dodáváno do 30 zemí světa (Německo, Francie, Itálie...)

Merchandisingové zásady Výzkumná otázka č. 1 Existují odlišnosti vybraných prodejen v uplatňování merchandisingových zásad? Merchandisingové zásady Hecht Mountfield Měla by být věnována pozornost záručním lhůtám a pracím s nimi ano ne Jednotlivé sortimentní skupiny mají návaznost podle nákupních zvyklostí zákazníků Nejprve prezentovat dražší zboží, poté levnější Zboží stejné značky by nemělo být oddělováno konkurenčními výrobky, mělo by být vystavováno pohromadě Návaznost a umístění zboží musí splňovat hygienické či bezpečnostní předpisy ano i ne Výrazné odlišnosti zjištěny nebyly.

Výzkumná otázka č.2 Ovlivňuje nákupní atmosféra analyzovaných prodejen nákupní chování a rozhodnutí zákazníka? Chování spotřebitele není ovlivňováno v takové míře, jak by bylo zapotřebí.

Četnost nákupu značně ovlivněna. Výzkumná otázka č. 3 Jak personál ovlivňuje frekventovanost a četnost nákupů spotřebitele v obchodní jednotce? Četnost nákupu značně ovlivněna.

Návrhy opatření Lokality prodejny s větší prodejní plochou Umístění zboží před prodejnu Poutače, nápisy, letáky Hudba, barevnost interiéru, regálů a skupin zboží Oceňování zboží Stimulace pracovníků Komunikace s dodavatelem nebo jeho změna Zavedení dopravy zboží z prodejny

Závěrečné zhodnocení Společnost byla seznámena s výsledky práce. Výzkumné otázky byly zodpovězeny. Opatření byla navržena. Cíl práce byl splněn.

Doplňující otázky Otázky vedoucího Vysvětlete zásadu ”prezentace životního stylu”. Jaké jsou trendy v oblasti mobilního marketingu? Jaké výhody skýtá zařazení tzv. ”Pop komunikace” do procesu nákupních zvyklostí a atmosféry prodeje. Jakým způsobem lze zvýšit návštěvnost u zákazníků? Otázky oponenta Zabývají se vedoucí zmíněných jednotek uplatňováním merchandisingových zásad a nákupní atmosférou ? Jak na závěry formulované v práci reagovali vedoucí pracovníci zkoumaných jednotek?

Děkuji za Vaši pozornost.