1. národní workshop projektu ATTRACTIVE DANUBE: Národní indikátory, Praha 8.6. 2017 Indikátory pro územní plánování nejen v turistice na bázi otevřených.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora plánování rozvoje sociálních služeb formou založení odborných partnerství CZ.1.04/3.1.03/
Advertisements

Jan Pokorný, Jan Fišer Ukázka funkcí a aplikace modelu tepelné zátěže automobilu Obsah:  Úvodní slovo  Vývojové prostředí  Uživatelské rozhraní  Aplikace.
DOPRAVA - úvod Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Titul. Jméno Příjmení. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Redukce lůžek Existuje prostor pro redukci lůžek akutní péče?
Nadace Jihočeské cyklostezky Vltavská cyklistická cesta – produkt CR.
Problematika vtláčení biometanu do plynárenských sítí 1.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Výzkumné infrastruktury Mgr. Inka Vaverková Praha, 8. února 2016.
Plánování sociálních služeb a transformace aneb Systémově, společně a statečně Šárka Hlisnikovská Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – 26.
TYPY ÚLOH LP. Sestavení optimálního plánu výroby m druhů surovin n druhů výrobků A – matice technologie výroby c – cenový vektor x – plán výroby.
SCLLD LAG Podralsko Zpracování SCLLD bylo podpořeno z Operačního programu Technická pomoc Registrační číslo projektu: CZ.1.08/3.2.00/ Strategie.
ROZŠÍŘENÍ DÁLNICE D1, STAVBA 01191, DÚR STARÝ LÍSKOVEC – BRNO JIH ZÁVOD BRNO.
Projekty vytvářející příjmy dle článku 55 Nařízení Rady (ES) č. 1083/2006 Praktické zkušenosti ŘSD ČR při přípravě projektů Ing. Tomáš Brázdil.
Využití 3D dat při územním plánování v Českém Krumlově (Regulační plán Rybářská) Miluše Dolanská odbor územního plánování a památkové péče (OUPPP) pořizovatel.
Krizové štáby. Zákon č. 240/2000 Sb., § 14 (1) Hejtman zajišťuje připravenost kraje na řešení krizových situací; ostatní orgány kraje se na této připravenosti.
Financování služeb sociální prevence z ESF Brno, 20. března 2012.
Postup modelování Kateřina Růžičková. Postup modelování Rozhodnutí modelovat Definice problému Existence modelu, pro daný problém Identifikace modelu.
Příprava Libereckého kraje na období Odbor regionálního rozvoje a evropských projektů KÚ LK
RASC Systémový přístup a Big Data
Dopravní modely v SUMP Jitka Ondráčková
Ochrana ZPF v územních plánech
Štěpán Kafka, Help Service Remote Sensing
Štěpán Kafka, Help Service Remote Sensing
Věcné autority v roce 2016
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Možnosti připojení k internetu
Worklife Balance ve společnosti HEINEKEN Česká republika
Postup při návrhu simulačního modelu
Kalkulátor emisí skleníkových plynů
Zpracování LHP na základě statistické provozní inventarizace
Prezentace k obhajobě bakalářské práce
Ekonomika organizací Rozhodování.
Demoverze QI Informace pro partnery DCC
AUTOR: Mgr. Šárka Jandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_7C_15 TÉMA: Vlastivěda4
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Propojení odborného vzdělávání s praxí ve firmách
Optimalizace materiálového a informačního toku
Zpráva o uplatňování ÚP
Úvodní setkání s poskytovateli sociálních služeb –
Regionální akční plán ÚK – pracovní verze k
BPH_EKOR Ekonomika organizací podzim 2012
Evropská územní spolupráce
FEBA-European Federation of Food Banks
Dlouhodobý záměr vzdělávací a vědecké, výzkumné, vývojové a inovační, umělecké a další tvůrčí činnosti pro oblast vysokých škol na období Petr.
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Myšlenková mapa Zařízení prodejny.
Pracovní skupina Silniční infrastruktura
Zpráva o uplatňování územního plánu
METODIKA POUŽITÍ KRITÉRIÍ PŘI ZUŽOVÁNÍ POČTU LOKALIT RNDr
Rychlá železnice, kvalitní dopravní obslužnost, plány a realita
Představení projektu.
Pořadové číslo návrhu: 6 Název: Inteligentní lavička Lokalita: Heroldovy sady Navrhovatel: Žákovský parlament ZŠ Karla Čapka Předpokládané náklady:
Meteorologický preprocesor CALMET a jeho využití pro objektivizaci konstrukce větrných růžic Radostovice Hana Škáchová, OME.
PRACOVNÍ SCHŮZKA EKONOMŮ NEŠKOLSKÝCH PŘÍSPĚVKOVÝCH ORGANIZACÍ
Karel Charvat, Tomas Mildorf, Jiri Bouchal
Nový koncept řízení dopravy pomocí informací z dopravních senzorů a senzorů životního prostředí Tomáš Tichý URBIS
A co dál - aneb jak spolupracovat a komunikovat spolu i bez projektů
Porada KÚPK s ÚÚP a pořizovateli ÚPD
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Technologická platforma silniční doprava
Ministerstvo financí ČR červen 2011
Vyhodnocení naplňování Strategií komunitně vedeného místního rozvoje Místních akčních skupin působících na území Ústeckého kraje a Integrované strategie.
Porovnání modelů SYMOS’97 a ATEM Emisní model MEFA
Klasifikace imisních stanic pro výměnu informací (EoI) z hlediska požadavků modulu DEM 7.1 a z hlediska potřeb pro hodnocení kvality ovzduší RNDr. Jan.
Národní akční plán čisté mobility
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Ustavující jednání Řídícího výboru MAP II, Praha 1
Celostátní sčítání dopravy 2020 a technologický potenciál pro CSD 2025
Systém odměňování výkonu
18X1ED – Inovace dopravních cest
Vývoj prostorové struktury sídel a komunikací Příklad využití starých map a nástrojů GIS Geografické aspekty středoevropského prostoru Brno,
Transkript prezentace:

1. národní workshop projektu ATTRACTIVE DANUBE: Národní indikátory, Praha 8.6. 2017 Indikátory pro územní plánování nejen v turistice na bázi otevřených dat Karel Charvat, Dmitrij Kozuch - Help Service Remote Sensing Karel Jedlicka – Západočeská Universita Jiří Bouchal IS-practice

Úvod Prezentace se opírá o výsledky dvou EU projektů OpenTransportNet SDI4Apps Oba projekty byly úspěšně zakončeny a jako výsledek těchto projektů vznikly tři globální datové sady: Open Transport Map Open Land Use Smart Point of Interest

Datové sady http://opentransportmap.info/ http://sdi4apps.eu/open_land_use/ http://sdi4apps.eu/spoi/

Open Transport Map

Open Land Use

Smart Point of Interest

Další datové sady Datové sady ČUZK ČSU A další Integrace dat nám nabízí velké možnosti analýz http://app.hslayers.org/mapa

Integrované sady

Vizualizace velkých dat

Připravujeme Vyhodnocení cca 50 000 lokalit v Evropě na bázi těchto dat s ohledem na: Lesnatost Vodstvo Terénní pokryv Využití terénu Doprava Kulturní památky Atd.

Dopravní intenzity Jedná se o predikce hustoty dopravy v dané lokalitě v danou hodinu a den na základě dostupných generátorů dopravy Data jsou kalibrována pomocí skutečných měření

Kapacita

Dopravní intenzita

Kalibrační profily

Výpočet

Současné modely Model pro hlavní silniční tahy v Evropě (dostupný na OTM mapě) Detailní plán dopravních uzávěrek v Plzní (pracovní verze http://ng.hslayers.org/examples/pilsen_tra ffic/)

Evropa

Plzeň

Plzeň

Plzeň

Děkují za pozornost charvat@hsrs.cz https://www.linkedin.com/in/karelcharvat https://twitter.com/charvat_kar https://www.facebook.com/karel.charvat.3 www.bnhlep.cz