MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S2_15.
Advertisements

Tabulkový procesor Práce se souborem – otevření, tvorba a použití šablony, tisk, propojení tabulky Excel s Wordem, nastavení Excelu, uložení Autorem materiálu.
PREZENTACE. INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE 2 Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Označení materiálu VY_32_INOVACE_14_02 Šablona III/2 Inovace a.
Inf Tabulkový procesor - funkce. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
VY_52_INOVACE_05_12_LEZB Zbyněk Lecián Výukový materiál Škola: Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Autor: Zbyněk.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Prezentace fotografií Číslo DUM: III/2/VT/2/3/55 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Název:VY_32_INOVACE_ICT_7B_9B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:7. Tematický okruh,
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_12_16_Excel. Excel Tabulkový procesor pro vytváření tabulek a grafů Pochází z kancelářského balíku Microsoft Office Nejčastěji.
Inf Vizualizace dat a tvorba grafů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Počítač zepředu a zezadu
Energetická hodnota potravin (EH)
Senzory pro EZS.
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Technické vybavení počítače - Počítač PC
Software počítače – opakování
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Inf Počítač a lidé s handicapem
Návod na tvorbu prezentace diplomové / bakalářské práce
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Dopravní značení pro chodce VY_32_INOVACE_5A_13
Číslicová technika.
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Číslo v digitálním archivu školy
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
2D/3D motion analysis Martin Sebera
Algoritmizace - opakování
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
Náležitosti výkresu VY_32_INOVACE_26_516
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
Strom a keř VY_52_INOVACE_35
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
SEMINÁŘ OZO Ladislav Hejný
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Parametrická rovnice přímky
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název: Pozvánka DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_17
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Lineární rovnice Opakování na písemnou práci
EXCEL 2010 Úvod k funkcím 1. část.
NÁZEV PROJEKTU: INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK
seminář předsedů samospráv, předsedů společenství vlastníků a správců
Integrovaná střední škola Vysoké nad Jizerou
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám.
Word Okraje WordArt Pozadí Vodoznak. Word Okraje WordArt Pozadí Vodoznak.
Badminton zajímavé ukázky
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
PowerPointu Ing. Hana Vláčilová
Digitální učební materiál
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední škola obchodně technická s. r. o.
ZLEPŠENÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA EOA
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Informatika – Základní operace s buňkami
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
Transkript prezentace:

MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA MICROCHIP PIC 16F87xA – PORTY Tuto šablonu lze použít jako počáteční soubor pro prezentaci výukových materiálů při práci ve skupině. Oddíly Po kliknutí na snímek pravým tlačítkem myši lze přidat oddíly. Oddíly mohou pomoci uspořádat snímky nebo usnadnit spolupráci mezi více autory. Poznámky Oddíl Poznámky použijte k zadání poznámek k doručení nebo dalších podrobností pro posluchače. Tyto poznámky lze zobrazit během prezentace. Vezměte v úvahu velikost písma (důležité pro usnadnění, viditelnost, pořízení videozáznamu a online provoz). Sladěné barvy Věnujte zvláštní pozornost obrázkům, grafům a textovým polím. Zvažte, zda účastníci budou tisknout černobíle nebo ve stupních šedé. Provedením zkušebního tisku ověřte, zda barvy fungují správně při vytištění černobíle i ve stupních šedé. Obrázky, tabulky a grafy Vsaďte na jednoduchost: pokud je to možné, použijte konzistentní a nerušivé styly a barvy. Označte popisky všechny grafy a tabulky.

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0808 Označení materiálu VY_52_INOVACE_09_03 Šablona V/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji odborných kompetencí žáků středních škol Tematická oblast MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA Škola Střední průmyslová škola strojní a elektrotechnická a Vyšší odborná škola, Liberec 1, Masarykova 3, příspěvková organizace Autor Ing. Marek Pospíchal Téma hodiny Microchip PIC 16F87xA – porty Předmět, ročník MIT, 3.ročník Anotace Studenti se seznámí se strukturou portu a vlastnostmi jednotlivých portů PIC 16F87xA.

PIC 16F87xA – porty Struktura portu Společné vlastnosti Port A Port B Port C Port D Port E Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

PIC 16F87xA – struktura portu Každý port obsahuje registr Vnější vstup je oddělen od interní datové sběrnice (vstupní oddělovač) Výstup obsahuje výstupní budič Výstupní budič je doplněn oddělovačem Vstup je doplněn SKO Vstup je doplněn záchytným členem Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

PIC 16F87xA – struktura portu Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

PIC 16F87xA – společné vlastnosti Všechny porty jsou obousměrné a digitální Všechny porty jsou po resetu ve vstupním režimu Porty, které mají alternativní analogovou funkci jsou po resetu v analogovém režimu Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

PIC 16F87xA – port A RA0/AN0 bit 0 TTL Digitální vstup/výstup nebo analogový vstup RA1/AN1 bit 1 TTL Digitální vstup/výstup nebo analogový vstup RA2/AN2/VREF-/CVREF bit 2 TTL Digitální vstup/výstup nebo analogový vstup nebo vstup VREF- nebo CVREF RA3/AN3/VREF+ bit 3 TTL Digitální vstup/výstup nebo analogový vstup nebo VREF+ RA4/TR0CKI/C1OUT bit 4 ST Digitální vstup/výstup nebo vstup hodinového signálu pro Timer0 nebo výstup komparátoru. Jedná se o výstup s otevřeným kolektorem. RA5/AN4/SS/C2OUT bit 5 TTL Digitální vstup/výstup nebo analogový vstup nebo výběr (CS) pro synchronní sériový port Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

PIC 16F87xA – port B RB0/INT 0 TTL/ST(1) Digitální vstup/výstup nebo vstup pro vnější přerušení. Lze softwarově připojit vnitřní pull-up rezistor. RB1 1 TTL Digitální vstup/výstup. Lze softwarově připojit vnitřní pull-up rezistor. RB2 2 TTL Digitální vstup/výstup. Lze softwarově připojit vnitřní pull-up rezistor. RB3/PGM(3) 3 TTL Digitální vstup/výstup nebo vstup pro programovací napětí v režimu LVP. Lze softwarově připojit vnitřní pull-up rezistor. RB4 4 TTL Digitální vstup/výstup nebo vstup pro přerušení změnou na bráně. Lze softwarově připojit vnitřní pull-up rezistor. RB5 5 TTL Digitální vstup/výstup nebo vstup pro přerušení změnou na bráně. Lze softwarově připojit vnitřní pull-up rezistor. RB6/PGC 6 TTL/ST(2) Digitální vstup/výstup nebo vstup pro přerušení změnou na bráně nebo ladění v aplikaci ICD. Lze softwarově připojit vnitřní pull-up rezistor. Hodiny pro sériové programování. RB7/PGD 7 TTL/ST(2) Digitální vstup/výstup nebo vstup pro přerušení změnou na bráně nebo ladění v aplikaci ICD. Lze softwarově připojit vnitřní pull-up rezistor. Data pro sériové programování. Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

PIC 16F87xA – port C RC0/T1OSO/T1CKI 0 ST Digitální vstup/výstup nebo výstup Timer1 nebo vstup hodinového signálu Timer1. RC1/T1OSI/CCP2 1 ST Digitální vstup/výstup nebo vstup hodinového signálu Timer1 nebo vstup Capture2 nebo výstup pro Compare2 nebo výstup pro PWM2. RC2/CCP1 2 ST Digitální vstup/výstup nebo vstup Capture1 nebo výstup pro Compare1 nebo výstup pro PWM1. RC3/SCK/SCL 3 ST Digitální vstup/výstup nebo hodinový signál pro režimy SPI a I2C. RC4/SDI/SDA 4 ST Digitální vstup/výstup nebo datový signál pro režimy SPI a I2C. RC5/SDO 5 ST Digitální vstup/výstup nebo datový signál pro režimy SPI a I2C. RC6/TX/CK 6 ST Digitální vstup/výstup nebo vysílání dat pro USART. RC7/RX/DT 7 ST Digitální vstup/výstup nebo příjem dat pro USART. Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

PIC 16F87xA – port D RD0/PSP0 bit 0 ST/TTL(1) Digitální vstup/výstup nebo odpovídající bit paralelní sběrnice (Slave port). RD1/PSP1 bit 1 ST/TTL(1) Digitální vstup/výstup nebo odpovídající bit paralelní sběrnice (Slave port). RD2/PSP2 bit 2 ST/TTL(1) Digitální vstup/výstup nebo odpovídající bit paralelní sběrnice (Slave port). RD3/PSP3 bit 3 ST/TTL(1) Digitální vstup/výstup nebo odpovídající bit paralelní sběrnice (Slave port). RD4/PSP4 bit 4 ST/TTL(1) Digitální vstup/výstup nebo odpovídající bit paralelní sběrnice (Slave port). RD5/PSP5 bit 5 ST/TTL(1) Digitální vstup/výstup nebo odpovídající bit paralelní sběrnice (Slave port). RD6/PSP6 bit 6 ST/TTL(1) Digitální vstup/výstup nebo odpovídající bit paralelní sběrnice (Slave port). RD7/PSP7 bit 7 ST/TTL(1) Digitální vstup/výstup nebo odpovídající bit paralelní sběrnice (Slave port). Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

PIC 16F87xA – port E RE0/RD/AN5 bit 0 ST/TTL Digitální vstup/výstup nebo analogový vstup nebo bit RD paralelní sběrnice (Slave port). 1 = signál není aktivní 0 = aktivace operace čtení (pokud je aktivní výběr sběrnice CS) RE1/WR/AN6 bit 1 ST/TTL Digitální vstup/výstup nebo analogový vstup nebo bit WR paralelní sběrnice (Slave port). 0 = aktivace operace zápis (pokud je aktivní výběr sběrnice CS) RE2/CS/AN7 bit 2 ST/TTL Digitální vstup/výstup nebo analogový vstup nebo bit CS paralelní sběrnice (Slave port). 1 = signál není aktivní (zařízení není vybráno) 0 = výběr zařízení Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

Microsoft Konstrukční dokonalost Děkuji za pozornost Důvěrné informace společnosti Microsoft

Použité zdroje MICROCHIP. PIC16F87XA [online]. 2012 [cit. 2013-11-24]. Dostupné z: http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/39582C.pdf Shrňte obsah prezentace zopakováním důležitých bodů z lekcí. Co si mají posluchači zapamatovat po skončení vaší prezentace? Uložte prezentaci jako video, což usnadní její distribuci. (Chcete-li vytvořit video, klikněte na kartu Soubor a na položku Sdílet. V poli Typy souborů klikněte na položku Vytvořit video.)