Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
o Prohloubení dosavadních znalostí o Spolupráce s analyzovaným podnikem o Vhodné podmínky pro dané téma.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Realizace interní benchmarkingové analýzy výkonnosti pracovnic úklidu
Analýza trhu biopotravin
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Společenská odpovědnost ve školství
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Finanční analýza ve vybraném podniku ve vztahu k podpoře řízení
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Digitální učební materiál
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce: Veronika Pecková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Marie Slabá, Ph. D. Oponent bakalářské práce: Ing. Petra Matoušková červen 2016

Motivace a důvody k řešení daného problému Dostupnost potřebných zdrojů a informací Zájem o bankovní oblast Prostředek pro dosahování vyšších zisků, lepších výkonů a upozornění na nedostatky

Cíl bakalářské práce Cílem práce je provést analýzu marketingového mixu vybrané banky s ohledem na segment studentů vysokých škol. V práci bude provedena analýza nabídky a celého marketingového mixu vybrané bankovní instituce, která je zaměřena právě na tento segment. Budou vytipování největší konkurenti, či konkurent této banky a pro segment studentů budou porovnány a analyzovány nabídky konkurentů a vybrané instituce. Dále bude proveden marketingový výzkum přání a potřeb cílového segmentu studentů v oblasti bankovnictví. Na základě provedené analýzy a marketingového výzkumu budou zpracovány odpovídající návrhy opatření pro jednotlivé nástroje marketingového mixu vybrané bankovní instituce.

Výzkumné otázky Více jak 40% respondentů se o KB poprvé dozvěděli díky doporučení svých známých. Více jak 60% obecně dotazovaných využívá elektronické bankovnictví u banky, kterou využívá. KB používá všechny nástroje marketingového mixu.

Použité metody Metoda sběru dat Metoda zpracování dat Metoda vyhodnocení dat

Představení společnosti Komerční banka, a. s. Sídlo centrály: Na příkopě 33, 114 07 Praha 1 Sídlo pobočky: Náměstí E. Beneše 96, 399 01 Milevsko Univerzální banka se širokou nabídkou produktů a služeb v oblasti retailového, podnikového a investičního bankovnictví Spolupráce se společnostmi Sociéte Générale a Modrá pyramida stavební spořitelny, a. s.

Marketingový mix produkt Nejčastěji využívané produkty Účty – G2, Povolené debety pro studenty, Kreditní karta pro studenty, Embosovaná karta/ Embosovaná karta design Lady, MůjÚčet Elektronické bankovnictví

Cena Tvorba ceny dle tržních podmínek Kombinace marketingových cílů a parametrů z pohledu klientů a stanovení klientských sazeb Porovnání poplatků u studentských kont   KB konto G2.2 ČSOB Studentské konto Rozdíl z pohledu KB Výběr na přepážce 75 70 + 5 Kč Výběr z cizího bankomatu 39 35 4 Kč Platba do jiné banky: přepážka, 50 - 11 Kč elektronicky, 6 6 Kč telefon, 19 20 1 Kč

Distribuce Přímé distribuční cesty Pobočky Nepřímé distribuční cesty Bankomaty Elektronické distribuční cesty

Komunikační mix kb Reklama Osobní prodej Podpora prodeje Public relations Přímý marketing

Dosažené výsledky výzkumných problémů 1.Více jak 40% respondentů se o KB poprvé dozvěděli díky doporučení svých známých.

2. Více jak 60% obecně dotazovaných využívá elektronické bankovnictví u banky, kterou využívá. 3. KB používá všechny nástroje marketingového mixu.

Návrhy opatření Reklama v týdeníku Milevské noviny Účast na kulturní akci Milevské maškary Facebooková reklama Rádiové spoty na rádiu Rockzone 105,9

Dotaz vedoucí bakalářské práce Závěrečné shrnutí Bohaté produktové portfolio Dobře zpracovaný komunikační mix a využívání nástrojů marketingového mixu Spokojenost klientů se studentskými konty Cíl práce byl splněn. Dotaz vedoucí bakalářské práce V práci uvádíte, že respondenti jsou nejméně spokojeni s nabízenými službami KB (v porovnání s dalšími aspekty), v diskusi výsledků pak uvádíte – „respondenti jsou s produkty a službami banky spokojeni“. Vysvětlete tuto disproporci ve Vaší práci, jelikož průměrná známka 2,119 neznačí vyloženě nespokojenost respondentů. S jakými službami jsou tedy respondenti méně spokojeni, s jakými více?

DĚKUJI ZA POZORNOST