Celková odměna a její komunikace Inspirace HR – Mzdová politika na přehřátém trhu 19. duben 2016 Martin Hruška Head of C&B, Reporting and HR IS
I přes rostoucí ekonomiku je situace na bankovním trhu poměrně komplikovaná Úrokové sazby Regulace Konkurence Nové technologie Kapitalizace Pracovní trh
Ocenění/ vnímání hodnoty Preference zaměstnanců v oblasti motivace se neustále vyvíjí, a to nejen v souvislosti s aktuální fází jejich (pracovního) života Zpětná vazba Flexibilita Učení se a růst Otevřenost Mzda Bonusy Nadřízený Kariérový růst Work-Life Jasná struktura Technologie Smysl práce Pracovní prostředí Tým Baby Boomers: 1946-1960 --- Generace X: 1961-1980 --- Generace Y: 1981-1995 (Deloitte: do roku 2025 budou Millenials 76-94 představovat 75 % globální pracovní síly) --- Generace Z: 1996-současnost Efektivita Ocenění/ vnímání hodnoty Benefity Zajímavá a různorodá práce
Základním kamenem strategie odměňování České spořitelny je transparentnost Mzda Bonusy Benefity Požitky Vzdělávání a rozvoj Celková odměna Firemní kultura Pracovní prostředí Zařazení Transparentnost Vnitřní spravedlnost Principy Konkurenceschopnost Schopnost motivace
Dlouhodobě se snažíme o maximální jednotnost a intenzivně komunikujeme se zaměstnanci
Nástrojů a kanálů pro komunikaci celkové odměny je mnoho, ale jak zvolit ty nejvhodnější Komunikujete nějak celkovou odměnu zaměstnancům? Co se Vám v komunikaci odměňování zaměstnancům osvědčilo? Jaké nástroje a aktivity se ukázaly jako nevhodné a/nebo neefektivní? Připravujete v oblasti (komunikace) odměňování novinky, o které se s námi podělíte?
Děkuji za pozornost! Martin Hruška Telefon: 737 210 733 Email: MaHruska@csas.cz