Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jak získat a udržet zaměstnance v sociálních službách

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jak získat a udržet zaměstnance v sociálních službách"— Transkript prezentace:

1 Jak získat a udržet zaměstnance v sociálních službách
Daniela Lusková

2 Misky vah aneb není-li člověk není služba
Počet klientů versus počet zaměstnanců Kvalita versus kapacita Odpovědnost za řešení aktuální situace Stát Zřizovatelé ředitelé

3 Co se děje aneb karavana táhne….
Platové podmínky Přesycený trh práce Frustrace z neřešené situace Únava z přesčasů Požadavky, které nelze splnit Kultura organizace opomíjející zaměstnance

4 Cílové skupiny organizace aneb kdo je vlastně důležitý
Zřizovatel Správní rada sponzoři organizace Klienti Společnost Zaměstnanci

5 Cílové skupiny organizace aneb kdo je vlastně důležitý
Zřizovatel Správní rada sponzoři organizace Klienti Společnost Zaměstnanci

6 Pečující služba aneb ředitel těžký chleba má
Zaměstnanci Společnost Klienti Pečující organizace organizace

7 Firemní kultura aneb jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá

8 Firemní kultura aneb jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá
Potřeba seberealizace Osobní rozvoj, vzdělávání, kariérní postup Potřeba uznání a ocenění Vedení, koučování, kompetence, klientská zpětná vazba Společenské potřeby Kolektiv Potřeba jistoty a bezpečí BOZP, forma pracovně právního vztahu, pracovní podmínky Fyziologické potřeby Plat, mzda, odměna

9 Důležití jsou všichni aneb lidské poklady
Přeceňování ochrany klientů Podceňování ochrany zaměstnanců Bez lidí není služba

10 Děkuji za pozornost reditel@ddhk.cz


Stáhnout ppt "Jak získat a udržet zaměstnance v sociálních službách"

Podobné prezentace


Reklamy Google