Analýza parkujících vozidel v lokalitě „Ládví“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PVY – OBJEKTOVÉ DS Analýza pro tvorbu IS Bc. Jiří Šilhán.
Advertisements

Dopravní nehody dětí v roce 2013 a
Podpora meziobecní spolupráce
ZAČLENĚNÍ PODNIKATELŮ DO TVORBY REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE KONKRÉTNÍ AKTIVITY SPOLUPRÁCE S VÁMI PRO OBDOBÍ OD DO – JAK SE MŮŽETE.
Bc. Lucie Ptáková,  Plánované spuštění systému: 2014  = evropská agentura pro vesmírný systém Galileo (GSA)  Bude zajišťovat především navigaci.
Český statistický úřad, pracoviště České Budějovice
REGISTRAČNÍ ČÍSLO: CZ.1.07/2.4.00/ NÁZEV PROJEKTU: VZNIK A ROZVOJ PARTNERSKÉ SÍTĚ PRO REALIZACI STÁŽÍ A APLIKOVANÉHO VÝZKUMU KATEDRY PSYCHOLOGIE.
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Průzkum kvality a spokojenosti s PID
Genderový audit Mgr. Tomáš Bitrich Společenská odpovědnost firem v Ústeckém kraji CZ.1.07/3.2.06/
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Benchmarking nepřetržitý a systematický proces porovnávání a měření produktů, procesů a metod vlastní organizace s těmi, kdo byli uznáni jako vhodní pro.
Metoda standardních nákladů a výnosů a analýza odchylek
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_13
7. zasedání pracovní skupiny interních auditorů kraje Vysočina
Databáze projektových výstupů OP VK MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY Mgr. Šárka Glatzelová Oddělení publicity a archivace Odbor řízení OP VK.
Individuální projekt „Podpora a rozvoj služeb sociální prevence v Moravskoslezském kraji“ (číslo projektu: CZ.1.04/3.1.00/ ), dále jen „Projekt“
Michaela Strnadová, PaedDr
Památky 11/ Obsah Obsahstrana 2 Metodologiestrana 3 Cíle projektustrana 5 Památky – vyhodnocení 11/2011strana 7.
PERSONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM PhDr. Vlasta Leštinská Mgr. Pavel Kocián
Postup výzkumného šetření v projektové fázi I. V projektové části směřují výzkumné práce k přípravě výzkumného šetření pro získání empirických informací.
Integrovaná střední škola, Slaný
Spolupráce škol a sociálních partnerů při tvorbě ŠVP a realizaci výuky Ing. Jana Trhlíková, NÚOV Brno, Projekt je financován Evroským sociálním.
Metodika dělení příspěvku dle ukazatelů A+B1 na základě rozhodnutí Akademického senátu zůstává metodika dělení příspěvku stanoveného podle ukazatelů A+B1.
Hodnocení pedagogické činnosti studenty 2005/2006.
Sledování vozidel v reálném čase a využití pro informování cestujících
Znalost pojištění ve veřejném mínění Bc. Petr Horák Brno, červen 2012 Vedoucí: Ing. Zuzana Hrdličková, Ph.D. Obhajoba bakalářské práce Oponent: Ing. Ondřej.
Dopravní průzkum Petr Chocholouš.
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
Řešení staré hlukové zátěže z pohledu ŘSD ČR
Případová studie Seminář 2014.
Struktura bakalářské práce
Mezinárodní migrace a nelegální pracovní aktivity migrantů: Česko a evropský kontext Identita ve vztahu k národnostním menšinám listopadu 2005.
Struktura bakalářské práce Seminář2013. Bakalářská práce jako - dokumentovaný výsledek studia oboru na VŠ součást SZZK (její obhajoba)
Na průzkumu se podílely: Krajský úřad Jihomoravského kraje Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Brně.
Hodnocení výsledků ukončených programů VaVaI Ing. Blanka Černá, CSc., Národní agentura pro zemědělský výzkum Ing. Jan Budský Oddělení výzkumu Odbor výzkumu,
„Váš kraj, Váš rozpočet“. Projekt „Váš kraj, Váš rozpočet“  Běžná praxe: občané mají možnost vyjádřit se k návrhu rozpočtu až ve fázi, kdy je návrh rozpočtu.
Inkluze Inkluze je takový systém základního vzdělávání, který umožňuje všem dětem navštěvovat běžné základní školy, ideálně v lokalitě jejich bydliště.
Informovanost o fondech EU Únor Background a cíle projektu MMR spustilo novou kampaň na čerpání prostředků z fondů EU v období Hlavním.
Databáze projektových výstupů OP VK MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY Mgr. Jiří Mikeš, M.A. Oddělení publicity a archivace Odbor řízení OP VK.
Analýza poskytovatelů sociálních služeb na území Ústeckého kraje s důrazem na problematiku související s absorpční kapacitou prostředků EU jako součást.
EKONOMICKÁ, FINANČNÍ, PRÁVNÍ A INSOLVENČNÍ ANDRAGOGIKA URČENÁ LEKTORŮM, PORADCŮM A DALŠÍM ÚČASTNÍKŮM VZDĚLÁVÁNÍ – CZ. 1.07/3.2.11/ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM:
Následky nehod osobních automobilů ve vazbě na jejich věk a roční proběh km (počty nehod a usmrcených osob při nehodách osobních automobilů) (vývoj za.
Klíčová aktivita 3 Profesní portfolio Ing. Aleš Jurečka Praha,
Síť sociálních služeb Ústeckého kraje Setkání s poskytovateli sociálních služeb v Ústeckém kraji.
Kurikulum G Mgr. Lucie Hučínová-Slejšková, PhDr. Stanislava Krčková.
Analýza a vyhodnocení zdravotního stavu obyvatel města TÁBOR MUDr. Stanislav Wasserbauer MUDr. Miloslav Kodl Hana Pokorná Zdravá Vysočina, o.s. ve spolupráci.
Logistické procesy ve stavebnictví Autor diplomové práce: Bc. Lukáš Hlaváč Vedoucí diplomové práce: Ing. Terezie Vondráčková, Ph.D. České Budějovice, červen.
ITI METROPOLITNÍ OBLASTI (MO) Dr. Ing. Marie Zezůlková Kancelář strategie města.
Průzkum spotřebitelských návyků ve spotřebě vody – Praha - říjen 2016
Informovaný souhlas Pracovní setkání pracovníků školních poradenských pracovišť a Zpracovala: PhDr. Hana Plucarová.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Infrastruktura ve Středočeském kraji
Hospodaření obcí v roce 2016
Trh práce v ČR, veřejné služby zaměstnanosti ČR
Oddělení politiky a strategií ŽP Podpora MŽP v oblasti čisté mobility SUMP – Olomouc Mgr. Jaroslav Kepka Oddělení politiky a strategií.
Průzkum zaměstnanosti v Jihomoravském kraji k
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Kriminalita v Ústeckém kraji vs. prevence
Stručná informace o plnění Národní strategie BESIP 2020
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
QUALITAS PRO PRAXIS 2 Reg. č.: CZ /0.0/0.0/15_007/
„Váš kraj, Váš rozpočet“
Výzkum veřejného mínění
Oddělení politiky a strategií ŽP Podpora MŽP v oblasti čisté mobility SUMP – Olomouc Mgr. Jaroslav Kepka Oddělení politiky a strategií.
Databáze projektových výstupů OP VK
Posilování vlivu rodiny a mapování rodinných dovedností v prevenci užívání alkoholu u dětí a dospívajících Čablová, L., Csémy, L., Gabrhelík, R., Jurystová,
E-Inventarizace – datové terminály
Prázdniny bezpečnější – NÁKLADNÍ DOPRAVA
Fakulta dopravní ČVUT v Praze konference IDS, Žďár nad Sázavou
Transkript prezentace:

Analýza parkujících vozidel v lokalitě „Ládví“

Obsah Obsah str. 2 Metodologie str. 3 Summary str. 7 Vyhodnocení str. 9

Metodologie

Cíle výzkumu Hlavním cílem výzkumu je analýza počtu parkujících osobních automobilů v lokalitě stanice metra Ládví. Zjistit počet parkujících vozidel v dané lokalitě podle krajů (Praha, Středočeský kraj, Ústecký kraj a ostatní. Porovnat počty parkujících vozidel z jednotlivých krajů před a po zavedení integrované dopravy z Neratovicka a Mělnicka. 4

Lokalita sčítání parkujících automobilů Metro „Ládví“ - spádová oblast pro parkování cca 10 min. chůze.

Metodologie Klient Typ výzkumu Výstupy Doba realizace Standardy realizace Analýza počtu osobních vozidel parkující v lokalitě „Ládví“. Počty parkujících osobních vozidel podle krajů: Praha Středočeský kraj Ústecký kraj ostatní 1.vlna: 30.3. – 3.4. (denně, vždy mezi 10 –14 h) 2.vlna: 20.4. – 24.4. (denně, vždy mezi 10 –14 h) ESOMAR

Summary

Lokalita sčítání parkujících automobilů DASHBOARD – Parkující vozidla v lokalitě „Ládví“ Po zavedení integrované dopravy z Neratovicka a Mělnicka se snížil počet zaparkovaných aut v lokalitě „Ládví“ o 4 % – ubylo především vozidel s mimopražskou SPZ (pokles o 13 %). Celkový počet vozidel zaparkovaných v lokalitě Ládví se mezi 1. a 2. obdobím snížil o 617, což je pokles o 4 %. - 4 % Lokalita sčítání parkujících automobilů Praha Počet zaparkovaných vozidel s pražskou SPZ byl v obou sledovaných obdobích na stejné úrovni. Praha Snížil se naopak počet vozidel s mimopražskou SPZ – pokles o 591 vozidel, tj. o 13%. celkový počet parkujících vozidel v lokalitě Praha 8 - Ládví "Metro": 1. vlna (týden 30.3 – 3.4) = 16 790 2. vlna (týden 20.4. – 24.4) = 16 173 - 13 %

Vyhodnocení

-4 % Počty parkujících vozidel v lokalitě Počet parkujících vozidel se v porovnání s 1. vlnou snížil o 617, tj. celkový pokles zaparkovaných aut v lokalitě o 4%. celkový počet parkujících vozidel v lokalitě Praha 8 - Ládví "Metro": 1. vlna (týden 30.3 – 3.4) = 16 790 2. vlna (týden 20.4. – 24.4) = 16 173 -4 %

Počty parkujících vozidel – dle kraje Počet parkujících vozidel z Prahy se mezi jednotlivými vlnami témě nezměnil, snížil se naopak počet mimopražských aut – pokles o 13%. celkový počet parkujících vozidel v lokalitě Praha 8 - Ládví "Metro": 1. vlna – pražská SPZ = 12 151 1. vlna – mimopražská SPZ = 4 639 2. vlna – pražská SPZ = 12 125 2. vlna – mimopražská SPZ = 4 048 Praha Praha -13 %

celkem -617 vozidel Rozdíly mezi sledovanými týdny Nižší počet zaparkovaných aut ve druhé vlně byl v průběhu celého sledovaného období. celkem -617 vozidel

vozidla s mimopražskou SPZ Rozdíly mezi sledovanými týdny - dle kraje V porovnání mezi prvním a druhým obdobím došlo k poklesu zaparkovaných aut s mimopražskou SPZ. -26 vozidel vozidla s pražskou SPZ Praha -591 vozidel vozidla s mimopražskou SPZ Praha

1/ Všechny projekty IBRS jsou prováděny v souladu s mezinárodním kodexem ICC ESOMAR. 2/ IBRS se zavazuje veškeré informace a podklady získané v souvislosti s jednotlivými projekty, zejména pak ty, které mají charakter obchodního tajemství, nebo důvěrných informací /označeno klientem/, nezneužívat ve prospěch svůj ani třetí osoby a neposkytovat je třetím osobám bez výslovného písemného souhlasu klienta. 3/ Stejně se zavazuje klient, že nebude zneužívat ve prospěch svůj ani třetí osoby a neposkytovat třetím osobám bez výslovného písemného souhlasu IBRS důvěrné informace týkající se IBRS. Za důvěrné informace se považují především informace o produktech a výzkumných technikách IBRS, jakož i klientech a organizační struktuře, dále informace týkající se metodiky zpracování výzkumů a to včetně dotazníků, algoritmů apod. Za důvěrné informace se považují též ty, u kterých to logicky vyplývá z jejich povahy. 4/ Veškeré výsledky získané prostřednictvím projektů jsou výhradním vlastnictvím klienta. Všechny výzkumné materiály jsou v IBRS archivovány po dobu šesti měsíců po skončení projektu. 5/ Pokud v průběhu projektu nastanou skutečnosti, které nebylo možné předem předpokládat a tyto skutečnosti mají dopad na cenu, bude o nich klient neprodleně informován a cena bude na základě vzájemné dohody upravena. …Děkujeme…