WAY TO WIN 7 UNIT 1 : Způsobové sloveso MUST, CAN + +zápor.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vypracovala: Mgr. Silvie Reitharová
Advertisements

CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_277_AJ6 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Předmět:Anglický.
Způsobová slovesa v angličtině MUST
Vyjádření budoucnosti - …. GOING TO …
Modální slovesa a jejich opisné tvary
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_263_AJ7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Předmět:Anglický.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_261_AJ7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Předmět:Anglický.
registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Anotace: prezentace je určena pro žáky pátých ročníků seznámí se zde s tvarem slovesa “can“ v min. čase tvar minulého času could + tvar slovesa v záporu.
Modal verbs Markéta Zakouřilová VY_32_INOVACE_108 ZŠ Jenišovice.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Modal verbs of probability in present and past Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_08 Název materiálu: Modální slovesa – gramatická cvičení Tematická oblast: Angličtina 2. ročník – strojírenské.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
ANOTACE Prezentace s výkladem a úkoly na použití některých způsobových sloves v anglickém jazyce. Druh učebního materiálu DUM Očekávané výstupy písemně,
Modal verbs I. Modální slovesa I.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_07
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Modální slovesa VY_22_INOVACE_07 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Tázací dovětky – 8. ročník ZŠ
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:VY_32_INOVACE_AJK443 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník Datum.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_17_Vazba „going to“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM:
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_69 NázevPresent simple - questions Téma hodinyTvoření otázek v přítomném.
Podmínkové věty První kondicionál – 9.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Vazba „going to“ 7.ročník (k učebnici Projekt 3)
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum : Název : VY_22_INOVACE_2.2.1.
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Must, needn´t, may, mustn´t Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_05_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Zájmena Anotace:Tato.
VY_32_INOVACE_Sei_II_05 Daily life Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4.
 ANOTACE  Anotace:  Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá ze cvičení určených k upevnění.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
ANOTACE: Anotace: Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá ze cvičení určených k upevnění materiálu.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová MORNING AFTERNOON I get up at …. I have a shower and breakfast.
Anglický slovosled v oznamovací větě CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_3209_AJ6 ©Dagmar Markova,2012 Masarykova základní škola Zásada, okres Jablonec.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_08_Past_simple_1.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Going to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
VY_32_Inovace_ Present simple - question
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_ Present simple - negative Project 1
Present simple and present continuous
GE - Vyšší kvalita výuky
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
VY_32_Inovace_ Present perfect Project 3
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
REVISION OF TENSES Anotace: Materiál je určen žáků 8
VY_32_INOVACE_Kup_III_01 VOLNÝ ČAS
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Modal verbs. Modal verbs Mezi modální slovesa patří: can, could may, might shall, should will, would must.
TÁZACÍ DOVĚTKY - QUESTION TAGS
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_Sei_I_15 My day Název projektu: OP VK
Past simple – minulý čas prostý
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Transkript prezentace:

WAY TO WIN 7 UNIT 1 : Způsobové sloveso MUST, CAN + +zápor

MUST – MUSET CAN – MOCI, UMĚT OB Ě SLOVESA MAJÍ STEJNÝ TVAR VE VŠECH OSOBÁCH (I CAN, HE CAN) INFINITIV VÝZNAMOVÉHO SLOVESA STOJÍ HNED ZA T Ě MITO SLOVESY – BEZ TO Nick can draw picture. Nick umí nakreslit obrázky. I must clean the hamster´s cage. Musím vy č istit k ř e č kovi klec.

MUST - ZÁPOR SLOVESO MUST MÁ NEPRAVIDELNÝ ZÁPOR – NEEDN´T - ZNAMENÁ NEMUSÍŠ (REMEMBER? – YOU KNOW- YOU DON´T HAVE TO – NEMUSÍŠ.) YOU NEEDN´T WORK THIS WEEKEND. TENHLE VÍKEND NEMUSÍŠ (NENÍ NUTNÉ) PRACOVAT.

MUST NOT – MUSTN´T ZNAMENÁ – NESMÍŠ YOU MUSTN´T FEED THE LION!!!

EXERCISE ( PLACES ) Říkej, co kde smíš, nesmíš, můžeš dělat (make sentences) PLACES: AT SCHOOL AT HOME IN THE STREET IN THE PLAYGROUND

EXCERCISE (ACTIVITIES) WALK YOUR DOG SMOKE LIE DOWN PLAY FOOTBALL MEET YOUR FRIENDS SHOUT AT PEOPLE SLEEP DRAW A PICTURE EAT YOUR MEAL

MY PORTFOLIO (C O JSME SE NAUČILI ) Říci, co někdo může a nemůže udělat. I can go shopping on Wednesday. I can´t ride my bike today. Říci, co někdo musí udělat. I must ask my parents. Říci, co někdo nesmí udělat. You mustn´t be late. Říci co někdo nemusí udělat. You needn´t come before 5. The show starts at 6.

C OMPLETE THE SENTENCES WITH : HIM, HER, IT OR THEM Where´s Nick? I can´t see… Where´s Debbie? I can´t see… Where are Mum and Dad? I can´t see… Where´s my ruler? I can´t see… Where are my pens? I can´t see… Where´s your brother? I can´t see… Where are your schoolmates? I can´t see…