Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Advertisements

Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálového a informačního toku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Finanční analýza ve vybraném podniku ve vztahu k podpoře řízení
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Transkript prezentace:

Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016

 Motivace a důvody k řešení daného problému  Cíl práce  Vydefinované výzkumné otázky  Metody použité v práci  Představení MJ  Hlavní výsledky  Návrhy opatření  Závěr  Doplňující dotazy

 aktuálnost tématu,  zahrnutí autora do problematiky v osobním životě,  povědomí o volbě vhodné firmy pro danou problematiku,  vytvoření návrhu věrnostního programu.

provést analýzu současného stavu zhodnotit tento současný stav navrhnout doporučení pro změny identifikovat související náklady očekávané přínosy Cílem práce je nejprve provést analýzu současného stavu řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím, poté zhodnotit tento současný stav a následně navrhnout doporučení pro změny, které by vedly ke zlepšení současného stavu. V rámci navržených doporučení je potřeba identifikovat související náklady a zároveň očekávané přínosy.

 Stanovené tři výzkumné otázky: 1.Měla drogerie v minulosti zaveden věrnostní program, případně kolikrát? 2.Bylo zaznamenáno nějaké procento zvýšení tržeb? 3.Mají zákazníci Drogerie Centrum zájem o věrnostní program, a jaký zájem je u mužů?

 pozorování  při několika běžných návštěvách  část zjištění současného stavu  zaměřeno na několik sekcí  polostrukturovaný rozhovor  12 otázek, s vedoucím prodejny  část zjištění současného stavu  zaměřen na věrnostní programy  dotazníkové šetření  19 uzavřených otázek  179 respondentů  navazující na výsledky pozorování a rozhovoru  důležité výsledky pro tvorbu návrhu

 Název:  Název: Drogerie Centrum, s. r. o.  Právní forma:  Právní forma: společnost s ručením omezeným  Sídlo prodejny:  Sídlo prodejny: Masarykovo náměstí 497, Nový Bydžov  Rozšířený sortiment:  Rozšířený sortiment: barvy, laky  Počet zaměstnanců:  Počet zaměstnanců: 9

Výzkumná otázka č. 1: Měla drogerie v minulosti zaveden věrnostní program, případně kolikrát? -pozorování, polostrukturovaný rozhovor:  partnerské věrnostní programy  projeven zájem  drobné nárazové akce

Výzkumná otázka č. 2: Bylo zaznamenáno nějaké procento zvýšení tržeb? Bylo zaznamenáno nějaké procento zvýšení tržeb? -rozhovor:  cca 15 %

Výzkumná otázka č. 3: Mají zákazníci Drogerie Centrum zájem o věrnostní program, a jaký zájem je u mužů? -dotazníkové šetření:  všichni respondenti 85 %  muži 70 %

 zavedení věrnostního programu pomocí věrnostní karty návrh věrnostní karty, razítka, plakátu a letáku stanovení podmínek, volba firmy pro zhotovení vyčíslení nákladů na zavedení karty vyčíslení očekávaných přínosů

 zpracování návrhu karty a razítka:

Název položky Množství v ks Cena za MJ v Kč Cena celkem v Kč návrh kartičky, razítka, plakátu, letáku12500,0 tisk kartičky2504,91225,0 propagační plakát A2 (59x42cm)247,094,0 leták s podmínkami A6 (10,5x14,8cm)2501,6400,0 razítko4155,0620,0 razítková poduška255,0110,0 razítková barva162,0 mzdové náklady (školení zaměstnanců) - 15 min.916,25146,25 Celkové náklady v Kč 5 157,25 nákladů  vyčíslení nákladů na zavedení věrnostního programu: přínosy  očekávané přínosy: vzrůst cca 5 až 10 % tržeb (odhad vedoucího prodejny bez větší předešlé zkušenosti)

Výzkumné otázky byly zodpovězeny. Návrh opatření je aplikovatelný v praxi. Cíl práce byl splněn.

 vedoucí práce: V úvodu píšete, že ”cílem prodávajících je uspokojit všechny přání a nároky kupujících, aby si udrželi vhodnou klientelu”. Zamyslete se, zda je možné uspokojit skutečně všechna přání zákazníků a vysvětlete proč.  oponent práce: Jaké jiné nástroje a přístupy mimo věrnostní program by bylo vhodné uplatnit ke zlepšení vztahu se zákazníky?