Výroba přírodní kosmetiky PŘEDMĚT: ŘÍZENÍ PROJEKTŮ, 2015 TÝM ALTEREKO: VEDOUCÍ - MICHAELA DVOŘÁKOVÁ KRONIKÁŘ - DANIELA ŠMÍDOVÁ REFLEKTOR – KVĚTA KUPKOVÁ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Advertisements

Zákon o sociálním podnikání Průběžné informace o připravovaném předpisu.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Praktické zkušenosti a doporuční Praktické zkušenosti a doporuční Program Cíle 3/Ziel3 na podporu přeshraniční spolupráce mezi Českou republikou a Svobodným.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
Představení výzkumného projektu Lenka Hloušková Ústav pedagogických věd Filozofická fakulta MU Brno.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Obchod, trh Základy hospodaření.
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Výzkum veřejného mínění v otázce výstavby obchodního centra
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Systém odměňování pracovníků
Zákon o sociálním podnikání
Analýza nových forem marketingu
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Inovace a regionální rozvoj
Optimalizace materiálového a informačního toku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Výsledky ankety Tým AlterEko – Květa Kupková, Daniela Šmídová, Michaela Dvořáková, Martin Prívara.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Pracovní porada Pracovní list.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Marketingový výzkum. Marketingový výzkum Organizace marketingového výzkumu Cíl výzkumu Typ výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Analýza výsledků.
Pracovní porada Pracovní list.
Zákon o sociálním podnikání
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Digitální učební materiál
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Obchodní plán projektu
Ing. Veronika Dostálková MBA
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Výzkum v malých a středních firmách
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Název projektu | Název společnosti | Jméno prezentujícího
Hodnocení informačního střediska
Kultura a problematika přístupnosti kulturního bohatství ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ Mgr. et MgA. Mariana Koutská katedra speciální pedagogiky, Pedagogická.
Prodeji produktu nebo služby
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Regionální karty a vstup do Základní sítě pro rok 2020
ydewůd,ůwl registrační číslo projektu CZ /0.0/0.0/16_32/
Seminář o stavebním spoření
Transkript prezentace:

Výroba přírodní kosmetiky PŘEDMĚT: ŘÍZENÍ PROJEKTŮ, 2015 TÝM ALTEREKO: VEDOUCÍ - MICHAELA DVOŘÁKOVÁ KRONIKÁŘ - DANIELA ŠMÍDOVÁ REFLEKTOR – KVĚTA KUPKOVÁ REPORTÉR - MICHAELA DVOŘÁKOVÁ PRŮZKUMNÍK – MARTIN PRÍVARA

Obsah I.Cíle projektu II.Business model Canvas III.Harmonogram IV.Anketa V.Webová stránka VI.Analýza dat VII.Vyhodnocení rizik VIII.Závěrečné zhodnocení projektu

Cíle projektu  Návrh Start-up ◦kurzy výroby přírodní kosmetiky  Zmapování konkurence ◦Praha, Brno  Anketa ◦potenciál trhu  Závěry z výsledků ankety ◦minimální životaschopný produkt

Harmonogram

Webová stránka

Průzkum trhu – zájem o službu  Formou dotazníku  Celkem 12 otázek  Sběr dat probíhal od do  Ankety se zúčastnilo celkem 183 respondentů  Dotazování osobní a přes službu Google Forms

Analýza dat - výsledky  O kurzy projevilo zájem 67 lidí (36,61 % ze souboru) Z tohoto 85,07 % ženy a 14,93 % muži  Doba konání – největší zájem o večerní kurzy (Po-Pá) a víkendové kurzy (dopoledne, odpoledne)  Spíše by lidem vyhovovala série více kurzů  Nejpreferovanější výrobky – krémy (pleťové, tělové), šampon, tuhé mýdlo  Z nabízených doplňkových služeb zvítězily předpřipravené balíčky surovin pro výrobu konkrétního produktu a prodej surovin pro výrobu kosmetiky obecně  Přijatelná cena kurzu Kč

Vyhodnocení rizik  Neúčast na společných poradách o Pouze 2 absence, z toho 1 hlášená, možnost reakce přerozdělením úkolů  Špatná komunikace o Postačila komunikace v hodinách, sdílení dokumentů bylo efektivní  Nespolehlivost členů týmu při plnění úkolů o Zpočátku nutnost přesné formulace úkolu, později aktivní nasazení členů týmu  Malý objem vyplněných dotazníků o Objem dostačující (183 odpovědí), ale spíše úzce profilovaní respondenti, chyběly kanály pro širší spektrum respondentů

Závěrem...  Na základě ankety se dá soudit, že služba je perspektivní – našla by zákazníky  Velký ohlas ze strany respondentů  Disciplína týmu – pečlivost, spolehlivost