Výroba přírodní kosmetiky PŘEDMĚT: ŘÍZENÍ PROJEKTŮ, 2015 TÝM ALTEREKO: VEDOUCÍ - MICHAELA DVOŘÁKOVÁ KRONIKÁŘ - DANIELA ŠMÍDOVÁ REFLEKTOR – KVĚTA KUPKOVÁ REPORTÉR - MICHAELA DVOŘÁKOVÁ PRŮZKUMNÍK – MARTIN PRÍVARA
Obsah I.Cíle projektu II.Business model Canvas III.Harmonogram IV.Anketa V.Webová stránka VI.Analýza dat VII.Vyhodnocení rizik VIII.Závěrečné zhodnocení projektu
Cíle projektu Návrh Start-up ◦kurzy výroby přírodní kosmetiky Zmapování konkurence ◦Praha, Brno Anketa ◦potenciál trhu Závěry z výsledků ankety ◦minimální životaschopný produkt
Harmonogram
Webová stránka
Průzkum trhu – zájem o službu Formou dotazníku Celkem 12 otázek Sběr dat probíhal od do Ankety se zúčastnilo celkem 183 respondentů Dotazování osobní a přes službu Google Forms
Analýza dat - výsledky O kurzy projevilo zájem 67 lidí (36,61 % ze souboru) Z tohoto 85,07 % ženy a 14,93 % muži Doba konání – největší zájem o večerní kurzy (Po-Pá) a víkendové kurzy (dopoledne, odpoledne) Spíše by lidem vyhovovala série více kurzů Nejpreferovanější výrobky – krémy (pleťové, tělové), šampon, tuhé mýdlo Z nabízených doplňkových služeb zvítězily předpřipravené balíčky surovin pro výrobu konkrétního produktu a prodej surovin pro výrobu kosmetiky obecně Přijatelná cena kurzu Kč
Vyhodnocení rizik Neúčast na společných poradách o Pouze 2 absence, z toho 1 hlášená, možnost reakce přerozdělením úkolů Špatná komunikace o Postačila komunikace v hodinách, sdílení dokumentů bylo efektivní Nespolehlivost členů týmu při plnění úkolů o Zpočátku nutnost přesné formulace úkolu, později aktivní nasazení členů týmu Malý objem vyplněných dotazníků o Objem dostačující (183 odpovědí), ale spíše úzce profilovaní respondenti, chyběly kanály pro širší spektrum respondentů
Závěrem... Na základě ankety se dá soudit, že služba je perspektivní – našla by zákazníky Velký ohlas ze strany respondentů Disciplína týmu – pečlivost, spolehlivost