Jak vyplnit žádost o finanční podporu z OP LZZ? Seminář pro žadatele Praha - Ostrava 2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE Integrovaný plán rozvoje města Český Těšín „Revitalizace významně postižené městské části SVIBICE“ DOBRÝ DEN!
Advertisements

Seminář k výběrovému řízení 2014
Nejčastější pochybení při administraci Monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
Seminář k výběrovému řízení 2013 Způsob přihlášení do výběrového řízení.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Postup při vyplňování žádosti o platbu v Benefit7 EX-POST.
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Oddělení metodiky OP Rybářství (SZIF) ŘO OP Rybářství (MZe)
Informační systém Benefit7+
Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost
Benefit7+ - vyplňování Monitorovacích zpráv (MZ) se žádostí o platbu
Jak vyplnit žádost o finanční podporu z OP LZZ? Seminář pro žadatele
Program švýcarsko-české spolupráce Předkládání záměru projektu Konečný termín k předkládání projektových záměrů: ve 14:00 Místo předkládání.
Zpracování záměru projektu a jeho příloh Ing. Hana Kuželková, NVF, o.p.s.
BENEFIT 7 Bc. Iva Sobíková 8. října Cíl prezentace Žádosti Benefit 7+  Cílem - upozornit žadatele na záložky tohoto IS, se kterými mívají občasné.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2015.
Program Iniciativy Společenství INTERREG IIIA Česká republika – Svobodný stát Bavorsko 2004 – 2006 ŽÁDOST O PODPORU Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Vyplnění projektové žádosti. Projektová přihláška Benefit7
Vyplnění projektové žádosti. Projektová přihláška Benefit7
 ELEKTRONICKÁ ŽÁDOST ELZA Speciální verze pro 2. kolo výzvy → ke stažení na webových stránkách Plzeňského kraje.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz Seminář pro příjemce Vyplňování MZ a ŽOP v Benefit7 technická část.
Jana Böhmová Monitorovací zpráva v aplikaci Benefit7 ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost BENEFIT 7 Seminář pro žadatele Ústí nad Labem, 20.dubna 2010 TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA EVROPSKÝM.
Michala Pechová Jak vyplnit webovou žádost OP VK BENEFIT7 ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
BENEFIT7 Barbora Zigušková Oddělení řízení grantových schémat.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva v BENEFIT7 Základní dokument – EMZ v BENEFIT7 platnost k
Jak vyplnit žádost o finanční podporu z OP LZZ? Seminář pro žadatele Výzva A4.
Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost
UKÁZKA PORTÁLU IS KP14+ INFORMAČNÍ SYSTÉM KONEČNÉHO PŘÍJEMCE 1. Jak vypadá a funguje IS KP Založení a vyplnění žádosti.
Seminář pro příjemce podpory v rámci vybraných výzev OP LZZ Technická část – Benefit Podporujeme Vaši budoucnost.
Postupy při proplacení dotace, závěrečná žádost o platbu u projektů nezakládajících veřejnou podporu.
Zlepšení prostředí v problémových sídlištích Benefit 7+ Centrum pro regionální rozvoj ČR Tábor
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Kroměříž
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost (2007 – 2013) Seminář pro žadatele Výzva č. 51 – Mezinárodní spolupráce Praha - Brno 2009.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7 část
Seminář pro příjemce podpory v rámci vybraných výzev OP LZZ Technická část - Benefit Seminář pro příjemce OP LZZ MV ČR, Praha - Letná, Nad Štolou 3, Praha.
Markéta Lisová INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Finanční část monitorovací zprávy a Žádost o platbu OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
PŘÍLOHY MONITOROVACÍ ZPRÁVY 6. října OBSAH  Jednotlivé přílohy monitorovací zprávy  Elektronická žádost o platbu.
Seminář k výběrovému řízení 2016 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí, zdravotnictví a vzdělanosti.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost BENEFIT 7 Ústí nad Labem, 11.února 2009.
Závěrečná zpráva o realizaci IPRM PRAHA.
V. Projektová žádost v Benefit 7+. Obecné podmínky pro práci s aplikací Benefit7 webová aplikace BENEFIT7 OPVK je všem uživatelům přístupná na internetové.
Webová aplikace BENEFIT Jeseník Olomouc Zlín Kroměříž.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Postup pro podání žádosti o poskytnutí peněžních prostředků z rozpočtu SMO na rok 2017.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 22. července 2015 Mgr. Zuzana Slimáková.
Postup při podání žádosti o poskytnutí peněžních prostředků z rozpočtu SMO „Program na podporu vzdělávání a talentmanagementu v oblasti technických.
Program rozvoje venkova 2014 – 2020 LEADER
Dotační program Podpora včelařství 2016 Krok za krokem
Dotační program Podpora včelařství 2015 Krok za krokem
Seminář k častým chybám v monitorovacích zprávách
- ČESKY SEVER Seminář pro žadatele Příjem žádostí v MAS a další administrativní postupy Program rozvoje venkova ČR 2014 – 2020 Výzva č. 1.
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Jak vyplnit žádost o finanční podporu z OP LZZ? Seminář pro žadatele
PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI MONITOROVÁNÍ PROJEKTŮ SEMINÁŘ PRO PŘÍJEMCE 5. května 2010.
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z přezávazkování/nedočerpání Programu Olomouc Zlín
Postup při podání žádosti o poskytnutí peněžních prostředků z rozpočtu SMO na rok 2017 a 1. pol. roku 2018.
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z přezávazkování/nedočerpání Programu Olomouc Zlín
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
1. Výzva PRV MAS krajina srdce, z.s.
Setkání manažerů PK Elektronické podávání/příjem žádostí do Programu prevence kriminality Ministerstvo vnitra ČR.
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Příprava malého projektu - 2. část Předložení MP, žádost a přílohy
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Seminář pro příjemce Typ I – Příprava a podpis právního aktu, pravidla a podmínky realizace Oddělení dubna 2019, Praha.
Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost (2007 – 2013)
Transkript prezentace:

Jak vyplnit žádost o finanční podporu z OP LZZ? Seminář pro žadatele Praha - Ostrava 2010

Základní informace Benefit7 - webová aplikace sloužící pro předkládání žádostí o finanční podporu z OP LZZ žadatelem, předkládání monitorovacích zpráv a žádostí o platbu příjemcem. Kde formulář pro vyplnění a předložení žádosti o finanční podporu z OP LZZ naleznete? Další důležité informace - 1)Výzva pro předkládání GP 1.1 – Adaptabilita zaměstnanců sdružení (č. 52) 2)Výzva pro předkládání GP Rovné příležitosti žen a mužů na trhu práce a slaďování pracovního a rodinného života (č. 54) naleznete na internetových stránkách

Důležité informace pro žadatele Odstávky aplikace: Plánované i mimořádné odstávky aplikace Benefit7 naleznete na internetových stránkách odkaz na Výzvy a rovněž na titulní straně aplikace Benefit7 Plánované odstávky jsou vždy 1. pracovní den v měsíci. V případě, že tento den připadne na pátek je odstávka a instalace nové verze Benefitu7 provedena až v pondělí. Nenechávejte si proto finalizaci a odevzdání žádosti na poslední chvíli. Důležité dokumenty: Průvodce vyplněním projektové žádosti z OP LZZ, revize 1.4. Postup pro změnu či nasdílení žádosti jinému uživateli. Postup pro možnost kopírování již předložené žádosti o finanční podporu OP LZZ. Dokumenty naleznete na  Nová žádost  OP LZZ  1) č. 52  2) č. 54   Pokyny řídícího orgánu. V případě technických problémů se obracejte na helpovou adresu:

Zásady aplikace Benefit7 Benefit7 umožňuje prostý text (případné obrázky, tabulky, grafy do příloh). Alternativní struktura textu (číslování, odrážky). Průběžné ukládání, tisk a kontrola. Zapracované kontroly úplnosti a správnosti vyplněných dat. Zapracovaná kontrola pravopisu.

Aplikace Benefit7- titulní strana

Registrace a přístup do aplikace Benefit7 Žadatel obdrží potvrzení registrace z adresy do své ové schránky, která obsahuje aktivní klíč. Kliknutím na tento klíč aktivuje svůj účet. Tuto aktivaci je nutné provést v den registrace, jelikož je klíč platný pouze do 6:00:00 následujícího

Nová žádost o finanční podporu Po zadání identifikace operačního programu (OP LZZ) se zobrazí nabídka veškerých aktuálně vyhlášených výzev pro předkládání projektů (grantových, individuálních, projektů technické pomoci) a globálních grantů v rámci OP LZZ.

Ovládací prvky aplikace Benefit7 Konto žádosti - tlačítko slouží pro rychlý návrat do seznamu žádostí uživatele. Nápověda - pro každou jednotlivou stránku (záložku) projektové žádosti se zobrazí okno, které podrobněji popisuje význam datových polí nacházejících se na dané stránce. Pokyny řídícího orgánu - na této záložce nalezne uživatel potřebné pokyny k vyplnění žádosti a hotline. Přístup k žádosti – na této záložce je možné nastavit přístupová práva dalším osobám. Kopírování – tímto tlačítkem můžete zkopírovat již finalizovanou a předloženou žádost. Zrušení – tímto tlačítkem vymaže uživatel celou žádost včetně všech dat v záložkách a příloh. Kontrola – spuštění tohoto tlačítka dojde ke zkontrolování správného vyplnění všech povinných polí. Finalizace – tlačítko slouží k finálnímu uzavření (uložení) projektové žádosti a přidělení „Klíče verze“. Zpráva – tlačítko bude sloužit pro komunikaci mezi vyhlašovatelem výzvy/poskytovatelem podpory a žadatelem/příjemcem. Tisk - tímto tlačítkem se finalizovaná žádost zobrazí v sestavě pro tisk v programu Adobe Acrobat Reader (ve formátu.pdf).

Přehled záložek Je nutné vzhledem k provázanosti záložek, vyplňovat záložky v takovém pořadí, v jakém jsou řazeny v aplikaci Benefit7 (nabídková modrá lišta v levé části obrazovky). V opačném případě může dojít k nenačtení číselníků indikátorů, cílových skupin, typů žadatele, rozpočtu, příloh, atd. Při průběžném vyplňování jednotlivých polí a záložek, je nutné změny průběžně ukládat (tlačítko Uložit). Povinná pole v Benefitu7 jsou podbarvena žlutou barvou. Podrobný postup pro vyplnění žádosti o finanční podporu je uveden v příručce Desatera OP LZZ D6.

Projekt Základní informace o programu, příslušném globálním grantu a výzvě (automatické doplnění). Vyberete číslo prioritní osy a oblasti podpory, typ účetní jednotky. Doplníte Název projektu. Název musí vystihovat stručně a jasně základní podstatu připravovaných aktivit. Doplníte pole Předpokládané datum zahájení a ukončení realizace projektu. Vyplníte pole Stručný obsah projektu, tj. význam projektu, cíle, přínosy projektu a smysluplnost. Zaškrtnete příslušnou otázku, která je pro váš projekt relevantní. Ponecháte-li zaškrtávací pole prázdné, znamená to NE. Novinka: po zatržení checkboxu Projekt vychází z IPRM, se automaticky zpovinní (zažlutí) pole Název IPRM a Název aktivity IPRM. (všechna žlutá pole jsou povinná).

Žadatel projektu Prvním krokem k zadání organizace žadatele je vyplnění pole IČ. Kliknutím na tlačítko Validace ARES, je zahájen proces validace organizace, jehož výsledkem je načtení základních informací z Administrativního registru ekonomických subjektů MF ČR (ARES). Z číselníku vyberete Typ žadatele. Doplňte stručnou charakteristiku organizace do textového pole Stručná charakteristika organizace a zkušenosti v oblasti zaměření projektu. Dále je nutné vyplnit následující 2 záložky, vážící se k žadateli, tj. Adresa žadatele a Osoby žadatele.

Partner projektu Tato záložka je aktivní v případě, že žadatel zatrhl na záložce Projekt pole Projekt má partnera. Postup je stejný jako u žadatele, tzn. vyplníte IČ, odešlete validaci ARES a údaje o organizaci partnera projektu se doplní. V případě, že máte do projektu zapojeného zahraničního partnera, je možné na žádost žadatele tuto validaci na ARES a UIR-ADR vypnout. V tomto případě je postup následující: 1. žadatel požádá o vypnutí validace na hotline adrese kde uvede IČ partnera, Název organizace a 2. žadatel žádost nasdílí na nebo nebo (záložka Přístup k žádosti). Dále je nutné vyplnit povinná pole Způsob zapojení partnerů do realizace projektu a Stručná charakteristika organizace a zkušenosti v oblasti zaměření projektu.

Realizační tým Tato záložka je zaměřena na informace o realizačním týmu, jak žadatele tak i partnera projektu, který se bude na projektu podílet. Velice důležitá je Forma – pracovní smlouva, DPP, DPČ a Jednotka – hodina, měsíc. Příklady vyplnění a výpočtu jsou uvedeny v nápovědě. Všechna pole jsou povinná.

Popis projektu Tato záložka slouží k podrobnému popisu projektu, charakteristice hlavních cílů, potřebnosti, inovativnosti projektu a definování případných rizik ohrožujících realizaci projektu a návrh řešení odstranění či eliminace případných rizik. Všechna pole jsou povinná.

Rozpočet projektu I. Přípravě rozpočtu je třeba věnovat maximální pozornost. Náklady musí být skutečně vynaloženy ve prospěch projektu. Z veřejných prostředků je možné financovat jenom způsobilé výdaje. Rozpočet projektu aktivujete dvojklikem na jakýkoliv řádek (např ) v tabulce rozpočtu. Do rozpočtu lze přidávat řádky. Další pokyny naleznete v Příručce způsobilých výdajů OP LZZ (D5) a v Průvodci vyplněním projektové žádosti z OP LZZ (D6). POZOR!!! Je důležité v rozpočtu projektu rozlišit náklady žadatele a partnera zapojených do realizace projektu.

Rozpočet projektu II. Do rozpočtu se načítají i osoby z Realizačního týmu (kap. 01.Osobní náklady). Důležité je u každé vyplněné (tj. nenulové) částky rozpočtu vybrat typ Režimu podpory. Číselník je složen: 1) pro výzvu č. 52: 2) pro výzvu č. 54: Pro nepřímé náklady stačí vyplnit % nepřímých nákladů, automaticky se vypočítá částka ve sloupci Náklady celkem (Kč) z řádku 10 z pole Náklady celkem (Kč). Výše podílu nepřímých nákladů je vždy stanovena vyhlašovatelem výzvy, nikdy však nebude vyšší než 20% přímých způsobilých nákladů.

Zdroje financování Záložka Zdroje financování se aktivuje po vyplnění záložky Rozpočet projektu. Na této záložce vyplňte povinné pole Soukromé prostředky. Je možné vyplnit i nulovou hodnotu. Zmáčknutím tlačítka Rozpad financí, se všechny podbarvené pole šedivou barvou vyplní automaticky. Po vygenerování záznam uložte (pomocí tlačítka Uložit). Podíl finančních prostředků EU a SR je stanoven na 85% : 15%.

Horizontální témata - rovné příležitosti Na této záložce vyplňte všechna povinná pole týkající se problematiky rovných příležitostí. V případě potřeby vám pomůže samostatná publikace Horizontální témata OP LZZ.

Horizontální témata - udržitelný rozvoj Na této záložce vyplňte všechna povinná pole týkající se problematiky udržitelného rozvoje. V případě potřeby vám pomůže samostatná publikace Horizontální témata OP LZZ.

VP/podpora de minimis I. Záložka je složena ze tří částí: 1. část zál. VP/podpora de minimis Osahuje osm textových polí (7 povinných a 1 nepovinné) s dotazy směřovanými jak na žadatele, tak na partnera (partnery) projektu. Všechna povinná pole musí žadatel vyplnit i v případě, že projekt nezakládá veřejnou podporu. Nápovědu k jednotlivým polím naleznete v příručce D6 Průvodce vyplněním projektové žádosti z OP LZZ nebo v Pokynech řídícího orgánu přímo v Benefitu7.

VP/podpora de minimis II. 2. část zál. VP/podpora de minimis Tato prostřední část záložky se generuje po vyplnění Rozpočtu projektu a zmáčknutím tlačítka Generování částek podpory. Pokud není rozpočet vyplněn, tabulka se vygeneruje s nulovými hodnotami. Tabulka není editovatelná. Dále je nutné vyplnit pole Informace o žádané VP/podpoře de minimis. Kde žadatel uvede požadovaný režim podpory, rozdělení VP/podpory de minimis mezi žadatele a partnera/-y projektu, případně třetí osoby atd. V případě, že se pole žadatelů netýká, napište „NERELEVANTNÍ“. Pomocí tlačítka Uložit je nutné vyplněná data uložit.

VP/podpora de minimis III. 3. část zál. VP/podpora de minimis Tato část je aktivní v případě, že žadatel zatrhl na záložce Projekt pole Byl jste příjemcem podpory de minimis za poslední 3 účetní období. V případě, že pole žadatel nezatrhl, je tato část záložky neaktivní a nelze do ní zapisovat. V případě, že žadatel nebyl v posledních třech účetních obdobích příjemcem podpory de minimis, zůstane 3. část záložky prázdná a žadatel pokračuje na další záložku. Podrobné informace o veřejné podpoře naleznete v příručce Veřejná podpora a podpora de minimis (D7) a příručce Průvodce vyplněním projektové žádosti z OP LZZ (D6). Aktivní 3. část záložky Neaktivní 3. část záložky

Přílohy projektu (výzva č.52) Ve výzvě č. 52 je uveden seznam povinných příloh, které musí být součástí předložené žádosti o fin. podporu. Povinné přílohy pro výzvu č. 52 jsou: 001) Doklad o právní subjektivitě žadatele 002) Tabulka pro výpočet míry veřejné podpory Vzor přílohy 002 je možné stáhnout přímo na zál. Přílohy projektu  tlačítko Stáhnout soubor přílohy. Maximální velikost jedné přílohy přiložené k žádosti o finanční podporu v aplikaci Benefit7 v elektronické podobě je 3MB. Maximální velikost celé žádosti je 20MB.

Přílohy projektu (výzva č.54) Ve výzvě č. 54 je uveden seznam povinných příloh, které musí být součástí předložené žádosti o fin. podporu. Povinná příloha pro výzvu č. 54 je pouze jedna: 001) Doklad o právní subjektivitě žadatele Maximální velikost jedné přílohy přiložené k žádosti o finanční podporu v aplikaci Benefit7 v elektronické podobě je 3MB. Maximální velikost celé žádosti je 20MB.

Kontrola žádosti V tiskové sestavě žádosti o finanční podporu je nově zapracovaná Kontrola žádosti. Jedná se o kritéria pro formální hodnocení a hodnocení přijatelnosti. Žadatel MUSÍ po finalizaci žádosti provést kontrolu, kde ručně zaškrtá jednotlivá kritéria hodnocení. V případě, že bude některé kritérium pro něj nerelevantní, zatrhne žadatel pole NR.

Čestné prohlášení a podpisová tabulka

Finalizace žádosti Finální uzavření žádosti je posledním krokem žadatele před odesláním žádosti do IS Monit7+. Finalizaci žádosti provedete pomocí tlačítka Finalizace. V zápatí náhledu žádosti a na 1. straně je uveden Unikátní klíč žádosti (10-ti místní kód), který je složen ze dvou částí: 1. klíč žádosti (03mkWP) 2. klíč verze (0001) Pomocí tlačítka Storno finalizace můžete žádost znova otevřít, provést změny a opět finalizovat. Při tomto kroku se zvýší klíč verze o 1.

Tisk a předložení žádosti Žádost musí být podepsaná osobou oprávněnou jednat jménem žadatele. Žádost v listinné podobě musí být předložena v požadovaném počtu vyhotovení. Listy výtisku je třeba pevně spojit (sešít, přelepit a opatřit podpisem a razítkem). Listinná podoba žádosti včetně příloh musí být doručena v zalepené obálce osobně, doporučenou poštou nebo expresní zásilkou vyhlašovateli výzvy (adresa a kontaktní osoba vyhlašovatele je uvedena ve výzvě).

Děkuji za pozornost Ing. Janka Kopečná Řídící orgán OP LZZ Oddělení monitorování a evaluace Odbor řízení pomoci z ESF Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Na Poříčním právu Praha 2