Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_Z_3E_KOV_07_PODNEBI.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_FY_2E_PAV_01_Světlo.
Advertisements

ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Jana Vaňková NÁZEV: VY_32_INOVACE_02A_18_LESY MÍRNÉHO PÁSU TEMA:Přírodní obraz.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_IVT_1_KOT_02_CISELNE_SOUSTAVY.
Přírodověda 5. ročník Mgr. Dana Svobodová
VY_32_INOVACE_07-44 Ročník:VIII. ročník Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Vzdělávací obor:Zeměpis Tematický okruh:Evropa Téma:Evropa – přírodní poměry.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Slovní úlohy - Vennovy.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Lesy mírného pásu.
Název školy Číslo projektu Název materiálu Autor Tematická oblast
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Polární oblasti.
VY_32_INOVACE_ Podnebí mírného pásma Autor
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_14_IV_Z9_Argentina.
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Vlastivěda, Francie a Velká Británie Autor: Mgr. Marta.
VY_32_INOVACE_ Rostlinstvo a živočišstvo Autor
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurence schopnost.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VY_32_INOVACE_Fi_II_10 Název Rusko – státní zřízení a přírodní poměry
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
5.2 – 5.3 Mocniny, odmocniny, mocniny o základu 10
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základní škola Lednice Břeclavská 510
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_22_MÍRNÝ PODNEBNÝ PÁS
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Biomy.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Přírodní krajiny - test
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Metodický list: Vyjmenovaná slova - křížovky
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Rostliny a živočichové Evropy VY_32_Inovace_08KR-3
Lineární rovnice Opakování na písemnou práci
JARO V BOTANICKÉ ZAHRADĚ, PRAHA Český jazyk,4. a 5. ročník
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Věra Voborníková Datum: Název: VY_52_INOVACE_28_VLASTIVĚDA
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_20_IV_Z6_Typy_Krajin.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ČESKÝ JAZYK ŽIVOTNÁ A NEŽIVOTNÁ PODSTATNÁ JMÉNA RODU MUŽSKÉHO
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Lukavice, okres Ústí nad Orlicí AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_25_TROPICKÝ PODNEBNÝ PÁS TÉMA:TROPICKÝ.
EVROPA PŘÍRODNÍ POMĚRY - VEGETACE
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_14_Les - shrnutí
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_08_Moje rodina
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_Z_3E_KOV_07_PODNEBI A BIOMY EVROPY- OPAKOVANI Autor Mgr. Kovaříková Eva Tematický okruh Regionální zeměpis světadílů Ročník Tercie / 8. Datum tvorby AnotaceOpakování probraného učiva – podnebí a biomy Evropy Metodický pokynPrezentace je určena jako opakování probraného a zvládnutého učiva – podnebí a biomy Evropy Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL

Metodický pokyn Celá prezentace je určena k opakování a prohloubení probraného učiva. Je rozdělena do tří způsobů opakování. V první části studenti určují podnebné pásy dle definic. V druhé části je pro studenty připravena křížovka, kterou může vyučující předem vytisknout. V poslední třetí části je zařazeno opakování formou spojovačky. Jednotlivá cvičení dělají studenti bez pomůcek a při kontrole řešení používají ke kontrole atlas.

OPAKOVÁNÍ PODNEBÍ A BIOMY

DOPLŇ SPRÁVNÉ PODNEBNÉ PÁSY Středozemní moře, fíky, olivy, teplé a suché léto. Ledovec, liška polární, inuité. Čtyři roční období, prase divoké, pšenice, kukuřice.

Řešení – PODNEBNÉ PÁSY Subtropický Polární Mírný

KŘÍŽOVKA Zadání: 1.Travnatá oblast v Mongolsku, nazývána obilnicí světa. 2.Křovinaté porosty biomy Středozemního moře. 3. Zvíře mírného pásu. 4.Posvátná indická řeka. 5.Trvale zmrzlá půda. Pozn. CH je jedno písmeno.

Vysvětli a ukaž tajenku v mapě, charakterizuj tuto podnebnou oblast.

Řešení - KŘÍŽOVKA Step Macchie Jelen Ganga Permafrost Tajenka: TAJGA

SPOJOVAČKA 1.Liška polární, lední medvěd 2.Tajga 3.Myrta, olivovník, fíky 4.Obilnice světa 5.Čtyři roční období 6.Oteplující účinek Severoatlantického proudu A.Severozápadní Evropa B.Vegetace Středozemního moře C.Step D.Pás jehličnatých lesů E.Polární oblast F.Mírný pás

Řešení - SPOJOVAČKA 1.E 2.D 3.B 4.C 5.F 6.A