[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Publicita v hotelnictví.
Advertisements

Rozvojové programy pro VVŠ 8. února Rozvojové programy VVŠ Rozvojové programy 2012 Požadavky vysokých škol v centralizovaných projektech → finanční.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Operační program Průmysl a podnikání Programové dokumenty OP – Průmysl a podnikání Národní rozvojový plán ostatní operační programy Socioekonomická.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
NSK A SEKTOROVÉ DOHODY JAKO NÁSTROJE PRO PROVÁZÁNÍ POTŘEB ZAMĚSTNAVATELŮ A VZDĚLAVATELŮ Ilona Šimarová, Svaz průmyslu.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Akvizice Získání nového výrobku koupí patentu nebo celé firmy Analýza ABC Rozděluje výrobky do tří skupin, podle toho jak se podílejí na obratu firmy.
Diplomové práce pro CE WOOD a) Bilance toku materiálu pilařského provozu b) Závislost kvality vstupní suroviny na kvalitu výstupních produktů pilařského.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Hodnocení finanční situace obce MKR SURO Finanční analýza Rozbor minulého hospodaření  odhalení pozitivních a negativních faktorů, které hospodaření.
Inf Vizualizace dat a tvorba grafů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání.
Setkání starostů zlínského kraje
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Obchod, trh Základy hospodaření.
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Komunikační strategie ČIŽP
Tematicky zaměřený kulatý stůl
Tisková konference Informovaný spotřebitel
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Marketing v NO Vymezení pojmu marketing Nejčastější definice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Výrobní faktory v organizaci
Chování spotřebitele: užitečnost, poptávka
Název vzdělávacího materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Algoritmizace - opakování
Algoritmizace - opakování
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Zapojení nestátních neziskových organizací do NRP a NSRR
Marketingový plán společnosti
Příspěvek na konferenci
Marketing VY_32_INOVACE_41_822
RISKUJ Marketingový mix. RISKUJ Marketingový mix.
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Daně VY_32_INOVACE_41_828 Projekt.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Vykazování postupu nebo stavu
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Obchodní plán projektu
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Digitální učební materiál
Vliv reklamy na společnost
MARKETING V CESTOVNÍM RUCHU
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
TRŽNÍ EKONOMIKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Zuzana Sýbková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Název projektu | Název společnosti | Jméno prezentujícího
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Prodeji produktu nebo služby
Vítáme vás! Školní rok [Roky].
Školení zaměstnanců Sem zadejte téma..
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Vítáme vás! Název společnosti.
Kapitola 3 Hospodaření organizací
Praktické přínosy WEP pro české podniky
Transkript prezentace:

[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]

Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů, posunů trhu, nákladů, tvorby cen, konkurence. Rozvoj trhu Konjunktura Pokles trhu Čas Počet zákazníků

Definice výrobku Popište výrobek nebo službu, jejíž marketing je třeba zajistit.

Konkurence Konkurenční prostředí –Poskytněte přehled konkurenčních výrobků, jejich silných a slabých stránek. –Srovnejte všechny konkurenční výrobky s novým výrobkem. A B C D Výkon Cena

Umístění Umístění výrobku nebo služby –Definice pozice výrobku na trhu a srovnání s konkurencí. Hledisko spotřebitele –Shrnutí přínosu výrobku nebo služby pro spotřebitele.

Komunikační strategie Rozvrstvení zákazníků Demografická struktura cílových spotřebitelů

Obal a dodatečné plnění Obal výrobku –Vyvolejte diskusi o formě, tvorbě ceny, vzhledu a strategii. –Vyvolejte diskusi o problémech doplňování položek, které nejsou dodávány přímo s výrobkem. Výrobní náklady –Shrňte výrobní náklady a rozpis materiálu.

Strategie uvedení na trh Plán uvedení na trh –Pokud byl výrobek již oznámen. Rozpočet propagace –Předložte doplňkové materiály s podrobnými informacemi o rozpočtu. LedÚnoBřeBřeDubKvěČenČecZářŘíjLisPro Fáze 1 Fáze 2 Fáze 3 Srp

Styk s veřejností Strategie a provedení –Strategie pro styk s veřejností –Hlavní body plánu pro styk s veřejností –Připravte náhradní plán pro styk s veřejností obsahující redakční uzávěrky, řečnická vystoupení, rozvrhy konferencí atd.

Reklama Strategie a provedení –Přehled strategie –Přehled médií a časování –Přehled nákladů na reklamu

Další propagace Přímý marketing –Přehled strategie, prostředků a časování –Přehled cílových skupin, očekávání a rozpočtu Marketing prostřednictvím třetí strany –Opatření pro marketingovou spolupráci s jinými společnostmi Programy marketingu –Další propagační programy

Tvorba cen –Shrňte konkrétní strategii tvorby cen. –Srovnejte s podobnými výrobky. Zásady –Shrňte zásady nutné pro pochopení hlavních problémů tvorby cen.

Distribuce Strategie distribuce Způsoby distribuce –Shrňte způsoby distribuce. Distribuce podle způsobů –Představte plán procentuálního rozdělení distribuce různými způsoby, vhodný je kruhový graf.

Vertikální trhy/segmenty Příležitosti na vertikálním trhu –Vyvolejte diskusi o příležitostech na konkrétním segmentu trhu. –Uveďte distribuční strategie pro tyto trhy nebo segmenty. –Vysvětlete úlohu třetí strany v distribuci na vertikálních trzích.

Mezinárodní Mezinárodní distribuce –Uveďte distribuční strategie. –Vyvolejte diskusi o problémech mezinárodní distribuce. Strategie mezinárodní tvorby cen Problémy lokalizace –Zdůrazněte požadavky na regionální verze výrobku.

Měřítko úspěchu Cíle prvního roku Další roční cíle Měřítka úspěchu a neúspěchu Požadavky úspěchu

Plán Hlavní body 18měsíčního časového plánu Časování –Uveďte body časového rozvrhu, které jsou nejdůležitější pro úspěch. LedÚnoBřeBřeDub Kvě ČenČec Zář ŘíjLisPro Úkol 2 Úkol 3 Úkol 4 Úkol 1 Termín Srp